Hirdetés

Globális piactéren is elérhetővé vált a Talk-A-Bot

Elérhetővé vált a magyar Talk-A-Bot vállalati belső kommunikációs platformja, a CHEQ a személyre szabott üzleti megoldásokat kínáló globális online piactéren, az AppSource-on. A CHEQ-nek köszönhetően a gyártó és szolgáltató vállalatok kékgalléros dolgozói digitálisan kommunikálhatnak és intézhetik adminisztrációs ügyeiket munkáltatójukkal, amelyet Magyarországon és a közép-kelet-európai régióban mintegy 80 000 munkavállaló használ.

Hirdetés

A jelenleg hét nyelven működő, Microsoft Teams, Viber platformokon, valamint natív mobil applikáción egyaránt futó CHEQ révén a nagyvállalatok HR tevékenységük számos idő- és költségigényes aspektusát tudják digitalizálni és automatizálni.

A 2016-ban alapított Talk-A-Bot azon kevés magyar informatikai cég egyike, amelynek termékei megtalálhatóak a Microsoft AppSource-on. CHEQ, a Rakuten Viber kiemelt partnerének dobozos terméke megoldást kínál a fizikai dolgozók és irodai alkalmazottak hatékony és egyidejű elérésére. Emellett automatizálja az ismétlődő HR feladatokat, és mindezt több kommunikációs csatornán teszi.

„A Microsoft AppSource-ra lépés jelentős mérföldkő a Talk-A-Bot életében, ugyanis egy globális problémára nyújtott hazai megoldás válik ezzel globálisan is elérhetővé. A CHEQ nemzetközi piactéren való listázása ügyfeleink számára azt jelzi, hogy a termék megfelelt a Microsoft összes, szigorú követelményének, és mára nemzetközileg is ajánlott informatikai megoldássá érett” – mondta Deliága Ákos, a Talk-A-Bot alapítója és ügyvezető igazgatója. – mondta Deliága Ákos, a Talk-A-Bot alapítója és ügyvezető igazgatója.

Toby Bowers, a Microsoft Business Applications Group vezérigazgatója így nyilatkozott: „Örömmel üdvözöljük a Talk-A-Botot a Microsoft AppSource-on, amely lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy hozzáférjenek a kiterjedt partneri ökoszisztémánk legjobb megoldásaihoz. A Microsoft AppSource olyan partneri megoldásokat kínál, mint a Talk-A-Bot CHEQ-je, hogy ügyfeleink gyorsabban kielégíthessék igényeiket”.

A CHEQ lehetővé teszi a vezetőség és a HR-osztály számára, hogy üzeneteket, videókat és dokumentumokat küldjenek az alkalmazottaknak, függetlenül azok fizikai helyüktől. A CHEQ-et az irodai és a fizikai dolgozók egyaránt használhatják, mivel számítógépes és okostelefonos környezeteken egyaránt elérhető. A CHEQ segítségével az alkalmazottak egyéni kéréseiket (pl. kereseti igazolás) küldhetik el a központba, a HR-osztály pedig elégedettségi felméréseket vagy gyors közvélemény-kutatásokat végezhet akár nagy létszámú csoportokkal is a rendszeren keresztül, amely azonnali kapcsolatot és mérést biztosít. A CHEQ emellett lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy titkosított dokumentumokat (pl. bérjegyzék, adóigazolások, szerződésmódosítások) küldjenek az egyes munkavállalóknak vagy a munkavállalók egy kiválasztott csoportjának, a GDPR-nak teljesen mértékben megfelelő módon.

Hirdetés

Netflix-díjas magyar céget vásárol fel az amerikai nagyvállalat 

Kiemelkedő eredmény a magyar innovációs szektorban: a Netflix streamingszolgáltató díját elnyerő, online ajánlórendszerek fejlesztésére szakosodott Gravity R&D informatikai cég felvásárlására végleges megállapodást kötött az amerikai tőzsdén jegyzett Taboola, a digitális hirdetési piaci  szegmens egyik legjelentősebb globális szereplője. A netezők számára személyre szabott “találatokhoz” a hátteret biztosító Taboola nemcsak a magyar céget vásárolja fel, hanem a közép-európai fejlesztői központját is Magyarországra telepíti. 

Bővebben

A többség számára 10 mobilalkalmazás bőven elég

Hazánkban már 6,2 millióan használnak okostelefont és nagyjából 6 millióan interneteznek mobiljukon a 18-69 éves korosztályban – derült ki az eNET legújabb reprezentatív kutatásából. A többség számára 10 mobilalkalmazás bőven elég, legalábbis ennyit használ hetente. A magasfokú okostelefon penetráció mellett azonban több internetes tevékenység van, ahol nem ezt az eszközt preferáljuk – ilyen például a webáruházi vásárlás vagy a levelezés, ahol a számítógépet részesítjük előnyben.

Bővebben
Hirdetés

Először Magyarországon: startup ökoszisztémára fókuszáló adat-felület

A Hungarian Startup University Programot (HSUP) megvalósító Express Innovation Agency, valamint a Dealroom.co startupokra és tech ökoszisztémákra koncentráló nemzetközi adatszolgáltatóval kötött megállapodás keretében megnyílt a startup ökoszisztéma fókuszú, közös magyarországi platform, amelynek célja, hogy fellendítse a magyar innovációt és vállalkozói szellemet.

Bővebben

A jelenlegi többszörösére szorosára kellene gyorsítani az épületfelújítások ütemét Európában

A klímavédelem érdekében a beruházási prioritások sürgős átgondolására és határozottabb közös fellépésre szólítja fel a Világgazdasági Fórum (WEF) napokban zajló davosi találkozóján a résztvevőket a Schneider Electric. Az energiamendzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat Fenntarthatósági Kutatóintézetének friss elemzése szerint a jelenlegi 2-3-szorosára kellene gyorsítani az épületfelújítások ütemét Európában, hogy sikerüljön elérni a Párizsi Megállapodásban megfogalmazott célokat.

Bővebben

Az ember a kulcs, nem az ötlet

A hazai startup világban is megtalálhatók már az angyalbefektetők, a vállalkozások nagy része azonban még nem mindig tudja pontosan, hogyan és mikor lehet alkalmas arra, hogy tőkét kapjon tőlük a szintlépéshez. A Start it @K&H ezért a hazai angyalbefektetői szféra két közismert alakját látta vendégül, hogy tapasztalataikon keresztül mutassák be a kezdő vállalkozóknak az ilyen típusú forrásbevonás sajátosságait.

Bővebben

A gyerekek digitális biztonságát védi egy magyar startup

A gyerekek digitális biztonsága szerencsére már nem új fogalom – mégis meglepő helyen kerülhet veszélybe. A kicsikről készült képek, videók online felületeken történő megosztása ugyanis veszélybe sodorhatja a gyerekek digitális biztonságát – akkor is, ha azt a szülők, az oktatási intézmény vagy éppen a nyári tábor szervezői teszik. A Start it @K&H inkubátorprogramba bekerült kidea egy olyan zárt digitális óvodai kommunikációs felület, amely többek között erre az aktuális problémára nyújt egyszerű megoldást. 

Bővebben