Hirdetés

Felülmúlta tavalyi sikerét a Jameson Movember

Évről-évre egyre több embert ér el a Movember mozgalom híre és egyre több férfi növeszti meg novemberben a bajuszát vagy a szakállát, ezzel hívva fel férfitársai és a világ figyelmét az éves szűrővizsgálatok fontosságára.

Az idei #JAMESONMOVEMBER-en összesen 379-en vettek részt, ez 172-vel több, mint tavaly. A legtöbben, 55-en a debreceni Peaky Barbers-ben voltak, ahol a kampány miatt aznap hajnali 2-ig fogadták a vendégeket.

A kampány végén a Jameson és a barbershopok 758.000 Ft-ot adományoztak a MentsManust! Mozgalomnak, akik hitelesen és hatékonyan hívják fel a figyelmet arra, hogy mennyire fontos a férfiak egészségével foglalkozni. Az általuk nyújtott tájékoztatásnak és a szűrővizsgálatoknak köszönhetően a férfiak második leggyakoribb halálozási oka, a prosztatarák időben felismerhető és kezelhető.

Eladta a Sanofi a fogyasztói egészségügyi üzletága, az Opella 50 százalékos részesedését

Az eladás nem volt zökkenőmentes, az erős politikai ellenérzéseket váltott ki. A Sanofi végül úgy tudta amerikai vevőnek adni az Opella részvényeinek felét, hogy garanciákat vállalt a francia termelés fenntartására, és beengedte a francia állami befektetési bankot is a tulajdonosi körbe.

Bővebben

Az európai mesterséges intelligencia globális lendületet kap az első és legnagyobb technológiai, startup- és digitális befektetési eseményen

A GITEX EUROPE x Ai Everything a berlini bemutatkozására készül, miközben befolyásos vezetők és döntéshozók irányoznak elő határokon átnyúló, merész technológiai partnerségeket, a tőkéhez való hozzáférés bővítését és a mesterséges intelligencia gazdaságának felgyorsítását.

Bővebben

1 milliárd eurót vontak be 2025 első negyedévében az európai AI-ügynök startupok

Ez az ügyletérték már önmagában meghaladta a tavalyi egész éves befektetések összértéknek felét, ami ezen a területen Európában 1,7 milliárd euró volt. A legnagyobb befektetéseket a Synthesia, az ElevenLabs és a Luminance könyvelhette el.

Bővebben

Az Egyesült Államok piaca továbbra is nyitott az innovatív cégekre – ezzel biztatják a magyar startupokat az amerikai szereplők

A mostani bizonytalan időkben is van keresnivalójuk az európai és magyar cégeknek az USA piacán, és ezt olyan szereplők állítják, mint a JP Morgan vagy a Florida állami gazdaságfejlesztési vezetők. Arról, hogy milyen visszhangokat hall mostanában az amerikai piacról, és miben kell segítség a magyar cégeknek az amerikai piacra lépéshez, Pazaurek Pirossal, az USA Accelerator

Bővebben

Csillag Péter: Nem új jogszabályokra van szükség az európai ökoszisztéma jobb működéséhez, hanem a meglévő korlátozások lebontására

A HunBAN elnöke szerint ha az amerikai vámpolitika azt eredményezi, hogy Európa végre összekapja magát, és egységesebb piacot hoz létre, ez még jól is jöhet számunkra. Ehhez viszont az uniós döntéshozóknak hagyniuk kéne a piacot érvényesülni, és jól kihasználni a technológa adta lehetőségeket. Erről is beszélgettünk Csillag Péterrel.

Bővebben