Hirdetés

Ez a startup megtölti a hűtőszekrényedet

A startupperek élete nem csak játék és mese – de egy kicsit könnyít rajta a Jupiter nevű startup, akik nem csak hogy bevásárolnak az igencsak elfoglalt innovátorok helyett a Szilícium-völgyben, de odafigyelnek arra is, hogy mindig legyen otthon a kedvenc tételekből és a hűtőben is rendet tartanak helyettük.

Hirdetés

Nehéz dolga van azoknak a vállalkozóknak, akik a kaliforniai Szilícium-völgyben, a startupok paradicsomában szeretnének befutni. A hosszú munkaórák mellett pedig nem jut mindig idő az olyan hétköznapi tevékenységekre mint a bevásárlás. Legalábbis ez derül azokból a gombamód szaporodó startupok szolgáltatásokból, amelyek az elfoglalt startupperek kiszolgálására épülnek.

Startup a startupperek szolgálatában

Az amerikai Vice magazin cikke alapján a napi.hu azt írja, hogy ilyen például a jelenleg tesztüzemben, meghívásos alapon működő amerikai Jupiter startup is. A cég nem csak a hétvégi nagybevásárlás elvégzését vállalja a megfáradt “munkások” helyett, hanem van gondjuk, hogy a megvásárolt termékeket bepakolja valaki a megrendelő hűtőszekrényébe vagy kamrájába.

A Jupiter azt a terhet is leveszi az ügyfelei válláról, hogy észben tartsák, éppen mi fogyott ki. Az egyes lakásokért egy háromfős csapat felel, amelynek tagjaival a cég szerint egy idő után olyan személyes kapcsolat alakul ki, mint egy bejárónővel vagy bébiszitterrel. A csapatokban részmunkaidős alkalmazottak dolgoznak, jellemzően etxra jövedelemre szeretnének szert tenni, a Jupiter pedig alapos vizsgálatnak veti alá a jelentkezőket. Az első alkalommal a vállalat egy 30 perces bemutatkozást javasol az ügyfelek otthonában, ha erre sem érne rá a kuncsaft, akkor természetesen ez virtuálisan is megoldható.

A Jupiter egyébként a Y Combinator programjában bontogatta ki a szárnyait, a forrás szerint ezidáig 150.000 dollár befektetést kapott. A CEO kifejti a Vice cikkében, hogy a startupperek után az újszülött kisbabák anyukáit célozzák majd meg, hiszen nekik hasonlóan mozgalmas a napirendjük mint egy feltörekvő vállalkozónak.

A vállalkozás a fenntarthatóságra is próbál figyelni: a bevásárlás újrahasznosítható rekeszekben és hűtött tárolókban érkezik. Az alapcsomagban 25 dollárért (7500 forint) havi két látogatás van benne, havi négy bevásárlásért és elpakolásért pedig már 45 dollárt (13 500 forint) kell fizetni. Jelenleg csak négány városban, meghívásos alapon működnek – a hivatalos launchra áprilisig kell várni.

Bővebben: napi.hu

Hirdetés

Innovációs ötletverseny a vízválság megelőzéséért

Aquathon címmel indít nemzetközi innovációs ötletversenyt a Kék Bolygó Klímavédelmi Alapítvány és a Design Terminal. A versenyre 2020. március 1-ig várjuk azoknak a startupoknak, egyetemi-, főiskolai hallgatóknak és pályakezdőknek a jelentkezését, akik a nemzetközi piacon is értékesíthető megoldást kínálnak a felelős vízhasználat széleskörű elterjesztéséért.

Bővebben
Hirdetés

Ígéretes portfólióval készül tőzsdére az OXO

OXO Technologies Holding néven új ernyőcéget alapított az OXO csoport, melyben befektetéseit egységes portfólióba rendezte. A vállalat ezzel a nyilvános piacot célozza meg, így egy jól működő angolszász mintát honosít, amelyhez hasonló még nincs a régióban. Hamarosan pedig magán- és intézményi befektetőknek is felkínálja a befektetés lehetőségét dinamikusan növekvő technológiai portfóliójába.

Bővebben

Ekkora exportbővülésre számítanak a kkv-k

Az exporttevékenységet folytató európai kkv-k több mint fele nagyobb forgalomra, közel harmaduk foglalkoztatás-bővülésre, minden második cég pedig piaci részesedésének növekedésére számít. A magyar kkv-k ennél valamivel visszafogottabb várakozásokkal bírnak – jelezte a kkv-k exportfejlesztését szolgáló Enterprise Europe Network (EEN).

Bővebben

Válságban a rolleres startup?

Kivonul 12 városból a jellegzetes zöld színű elektromos rollerekkel közösségi mobilitási szolgáltatást adó Lime. Az amerikai alapítású, rekordgyorsasággal globálissá fejlődött startup emellett alkalmazottai 14 százalékának elbocsátására kényszerül. De nem csak a Budapesten is megtalálható szolgáltatásnak döcögött az üzlete, van még egy sor rolleres startup, amelynek megtört a lendülete.

Bővebben

Globális startup hálózat tevékenykedik Budapesten

Előző év novemberében indult útjára a Startup Grind Budapest, ami a nemzetközi Startup Grind vállalkozói és startup közösség hazai szekciója. A Startup Grind közösség és a hozzá kapcsolódó eseménysorozat azzal a céllal jött létre 2010-ben, hogy a helyi közösségek megoszthassák egymással a problémáikat, kérdéseiket, és így egyfajta nyitott platformot nyújtson a hasonlóan gondolkodó vállalatok, cégek és startupok számára.

Bővebben

Jobban teljesít az iskolában, akinek naponta olvasnak mesét

Sikeres évet zárt az iskolákkal is együttműködő Bookr Kids magyar könyvstartup és a tavalyi 1 milliós könyvletöltés az idén szeretné megduplázni. Az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures portfólió cégének tavalyi eredménye az is, hogy magyar általános iskolák is megismerkedhettek a BOOKR formátummal: 1000 diák próbálhatta ki államilag fenntartott, vidéki, túlnyomórészt kistérségi intézményekben a BOOKR Suli programot.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások