Hirdetés

Ez a startup megtölti a hűtőszekrényedet

A startupperek élete nem csak játék és mese – de egy kicsit könnyít rajta a Jupiter nevű startup, akik nem csak hogy bevásárolnak az igencsak elfoglalt innovátorok helyett a Szilícium-völgyben, de odafigyelnek arra is, hogy mindig legyen otthon a kedvenc tételekből és a hűtőben is rendet tartanak helyettük.

Nehéz dolga van azoknak a vállalkozóknak, akik a kaliforniai Szilícium-völgyben, a startupok paradicsomában szeretnének befutni. A hosszú munkaórák mellett pedig nem jut mindig idő az olyan hétköznapi tevékenységekre mint a bevásárlás. Legalábbis ez derül azokból a gombamód szaporodó startupok szolgáltatásokból, amelyek az elfoglalt startupperek kiszolgálására épülnek.

Startup a startupperek szolgálatában

Az amerikai Vice magazin cikke alapján a napi.hu azt írja, hogy ilyen például a jelenleg tesztüzemben, meghívásos alapon működő amerikai Jupiter startup is. A cég nem csak a hétvégi nagybevásárlás elvégzését vállalja a megfáradt „munkások” helyett, hanem van gondjuk, hogy a megvásárolt termékeket bepakolja valaki a megrendelő hűtőszekrényébe vagy kamrájába.

A Jupiter azt a terhet is leveszi az ügyfelei válláról, hogy észben tartsák, éppen mi fogyott ki. Az egyes lakásokért egy háromfős csapat felel, amelynek tagjaival a cég szerint egy idő után olyan személyes kapcsolat alakul ki, mint egy bejárónővel vagy bébiszitterrel. A csapatokban részmunkaidős alkalmazottak dolgoznak, jellemzően etxra jövedelemre szeretnének szert tenni, a Jupiter pedig alapos vizsgálatnak veti alá a jelentkezőket. Az első alkalommal a vállalat egy 30 perces bemutatkozást javasol az ügyfelek otthonában, ha erre sem érne rá a kuncsaft, akkor természetesen ez virtuálisan is megoldható.

A Jupiter egyébként a Y Combinator programjában bontogatta ki a szárnyait, a forrás szerint ezidáig 150.000 dollár befektetést kapott. A CEO kifejti a Vice cikkében, hogy a startupperek után az újszülött kisbabák anyukáit célozzák majd meg, hiszen nekik hasonlóan mozgalmas a napirendjük mint egy feltörekvő vállalkozónak.

A vállalkozás a fenntarthatóságra is próbál figyelni: a bevásárlás újrahasznosítható rekeszekben és hűtött tárolókban érkezik. Az alapcsomagban 25 dollárért (7500 forint) havi két látogatás van benne, havi négy bevásárlásért és elpakolásért pedig már 45 dollárt (13 500 forint) kell fizetni. Jelenleg csak négány városban, meghívásos alapon működnek – a hivatalos launchra áprilisig kell várni.

Bővebben: napi.hu

Mozdítsuk előre Európa 2,95 billió eurós technológiai ökoszisztémáját! – ezért gyűlnek össze a szereplők az első GITEX EUROPE expón

A North Star Europe a GITEX EUROPE x Ai Everything, a régió legnagyobb technológiai, startup és digitális befektetési rendezvényének részeként debütál. Az eseményen 750+ startup, 600+ befektető és a startup-ökoszisztéma globális szereplői találkoznak.

Bővebben

A nyár végéig nem érdemes számítani a Klarna IPO-jára

A nyilvános piaci bevezetéshez a fintech unikornis szeretne még nagyobb támogatást és lendületet látni – a cég IPO-terveire rálátó források szerint. Mindeközben a Klarna vezérigazgatója elismerte: kicsit túltolták az AI-alapú költségcsökkentést, és újra humán munkaerőt kell keresni.

Bővebben

Először finanszíroz kifejezetten európai alapokat az USA egyik legnagyobb alapok alapja, az Adams Street Partners

A 270 millió eurós összegből nagy szereplők általános alapjai és akár egyszemélyes mikroalapok is részesülhetnek – a lényeg a szakértelem, és hogy az alapokon keresztül a legjobb alapítókat tudja finanszírozni a világszinten jegyzett fund of funds.

Bővebben

Oszkó Péter: Ideje lenne Európának ráébrednie arra, hogy önállóvá kell válnia a technológiai és tőkepiacon

Az OXO Holdings vezetője szerint Európának megvan a képessége arra, hogy fel tudja használni az erőforrásait egy önálló, európai piac felépítésére, ahelyett, hogy hagyja az USA-nak és Kínának, hogy ők vegyék hasznát az itteni kapacitásoknak. Sőt, az USA-ban éppen kidurannó AI-lufi arra világít rá, hogy nem mindig az amerikai piacokra kell pakolnia a megtakarításokat. Interjúnk

Bővebben

Eladta a Sanofi a fogyasztói egészségügyi üzletága, az Opella 50 százalékos részesedését

Az eladás nem volt zökkenőmentes, az erős politikai ellenérzéseket váltott ki. A Sanofi végül úgy tudta amerikai vevőnek adni az Opella részvényeinek felét, hogy garanciákat vállalt a francia termelés fenntartására, és beengedte a francia állami befektetési bankot is a tulajdonosi körbe.

Bővebben

Az európai mesterséges intelligencia globális lendületet kap az első és legnagyobb technológiai, startup- és digitális befektetési eseményen

A GITEX EUROPE x Ai Everything a berlini bemutatkozására készül, miközben befolyásos vezetők és döntéshozók irányoznak elő határokon átnyúló, merész technológiai partnerségeket, a tőkéhez való hozzáférés bővítését és a mesterséges intelligencia gazdaságának felgyorsítását.

Bővebben