Hirdetés

Elstartolt a Webshippy és a Wolt ételkiszállító közös projektje

A koprodukciónak köszönhetően a Webshippy nem kevesebbet vállal, mint hogy mostantól bármely webáruház rendeléseit akár 15 percen belül összekészíti és átadja a kiszállító partnernek, aki így Budapesten belül akár egy órán belül kézbesíti a küldeményt. Az együttműködésnek köszönhetően mostantól nem csak élelmiszereket, de akár karácsonyfaizzókat, vagy óvszert is rendelhetünk egy órán belüli kiszállítással. Ez a Webshippy Now.

A 2016-ban startupként induló Webshippy, Magyarország leginnovatívabb webshop logisztikai vállalataként, teljes körű fulfillment és dropshipping szolgáltatást nyújt az online kereskedelem résztvevőinek. A közel 1000 kereskedő termékeit a 7500 nm-es robotizált teljesítési központjában tárolja, ahonnan évi 3 millió terméket csomagolnak össze és adnak át a futárcégeknek, mostantól akár 15 percen belül. A hibamentes és automatizált rendeléskiszolgálást az a saját fejlesztésű logisztikai szoftver biztosítja, mely tavaly elnyerte az Informatikai Minisztérium által kiadott Innovációs különdíjat. Azzal, hogy a rendszerét integrálta a Wolt ételkiszállító szolgáltatás rendszerébe egy minden eddiginél gyorsabb kiszolgálást biztosíthat a webáruházak számára.

A két cég együttműködésével olyan márkák váltak elérhetővé a Wolt mobilapplikációban azonnali kiszállítással, mint a Butlers, a Nutriversum, az Ilcsi Natúrkozmetikumok, az Unilever termékei, de a Vágyaim.hu kínálatából akár óvszert és egyéb erotikus játékszereket is rendelhetünk. A Webshippy Now új, azonnali rendelésteljesítési szolgáltatása révén mostantól bármely webáruház dönthet úgy, hogy az aznapi kiszállítás versenyelőnyét élvezi.

Perényi András, a Webshippy CEO-ja szerint: „A napon belüli kiszállítás a webshopoknak ma már nem vízió, hanem alanyi jog kellene, hogy legyen. Főleg egy ilyen kihívásokkal teli időszakban. Fel kell zárkóznunk Nyugat-Európa és Amerika mellé és be kell hoznunk a többéves lemaradásokat. A Webshippy folyamatos innovációival ebben támogatjuk a hazai online kereskedőket.”

A Webshippy mindazoknak nyújt szolgáltatásokat, akik az online értékesítési piac növekedésével szeretnének lépést tartani: induló és már működő webáruházak, gyártók és nagykereskedők, nagy látogatószámú online felületek és influencerek, vagy logisztikai kiszolgáló egységek. A rendszer bármeddig bővíthető, folyamatosan lépnek be a webshopok, így növelve saját teljesítményüket, megszabadulva a raktározás, csomagolás, kiszállítás gondjától.

Webshop üzemeltetés – minden eddiginél gyorsabban!

Azok a webáruházak, akik a Webshippy csapatára bízzák rendeléseik kiszolgálását, a megszokott magas színvonal, a kényelem, és az átlag másnapi kézbesítés mellett mostantól az aznapi kiszállítás kényelmét is nyújthatják a vásárlóiknak.

A Wolt weboldalán, vagy mobilapplikációjában a hét minden napján 9-21 óra között adhatják le a vásárlók a rendeléseket. A Webshippy kifejezetten erre a célra létesített belvárosi raktárában történik a csomagok előkészítése, valamint a Wolt futároknak történő átadása.

A Webshippy csapatának egyik legnagyobb erőssége, hogy képes gyors választ adni az új helyzetekre. Ez a mentalitás nem csak a folyamatos technológiai fejlesztésekben érhető tetten, de a partnerek kiszolgálásában is.

Ha egy webáruház ma úgy dönt, hogy szeretné kiszervezni a logisztikáját, a Webshippy szakemberei akár néhány nap alatt levezénylik az átállást, és átveszik a rendelések teljes lebonyolítását.

A teljes ellátási lánc újragondolása

A Webshippy létrehozott egy online nagykereskedelmi piacteret is, amelynek tagjai értékesíthetik egymás termékeit; ezáltal a webshopoknak árukészletet biztosít, amelybe nem kell beruházni, a gyártóknak pedig akkora piacot, ahány látogató a webáruházakat eléri, akik beemelik a cikkeket a készletükbe. Ehhez bármely webshop csatlakozhat és a piactérről tetszőleges számú termékkel bővítheti kínálatát. A termékek beszerzési árát csak azután kell kifizetnie, ha már eladta őket a vásárlóknak.

Magyar startup kapott lehetőséget, hogy előadjon a világ legnagyobb technológiai konferenciáján

Nem sokkal azután, hogy élővideó stúdió applikációját elérhetővé tette a RECnGO a Huawei AppGallery-ben, meghívás is érkezett a techóriástól amiben azt kérték: csatlakozzon a magyar startup hozzájuk a 2022-es lisszaboni Web Summit színpadán. Egy csapással a cég egy nagy álma vált valóra – mégis valami más miatt is izgalmas volt ez a meghívás a RECnGO csapat számára.

Bővebben

A SPAR és a Munch együtt tesz az élelmiszerpazarlás csökkentéséért

A hazai üzletlánc vásárlói is hozzájárulhatnak ahhoz, hogy minél kevesebb élelmiszer landoljon a szemetesben: a SPAR a Munch online platformmal karöltve szorítja vissza az élelmiszerpazarlást, ennek köszönhetően a vevők kedvezményes áron juthatnak jó minőségű termékekhez. Az ételmentő szolgáltatást 2022. november 3-ától Budapest XI. kerületében, valamint Szegeden és Hódmezővásárhelyen tesztelik.

Bővebben

Franchise programmal jön Magyarországra a nemzetközi logisztikai vállalat

Sikeres tesztidőszakot követően hivatalosan is elindította Magyarországon DODO Partner franchise kezdeményezését az előrejelzéseken és a forgalmi adatok valósidejű elemzésén alapuló, aznapi kiszállítási feladatokat végző nemzetközi logisztikai vállalat, a DODO. A program célja a vásárlók még hatékonyabb kiszolgálása a futárkapacitások bővítése révén, valamint a távolabbi régiók kézbesítési feladatainak megkönnyítése. A vállalat saját ügyfélkörével és a szükséges know-how-val segíti franchise-partnereit. A franchise-modell bevetésével gyorsabbá és egyszerűbbé válhat a partnerekkel folytatott együttműködés.

Bővebben

A JunctionX ismét hazánkra irányította a nemzetközi techközösség figyelmét

Közel 70 országból rekordszámú, összesen 722 induló regisztrált az idei JunctionX Budapest hackathonra. A kétnapos innovációs versenyen az Antavo, a SEON és a Wise kihívásait kellett teljesíteni a mindennapi életünket érintő problémákra választ adó technológiai projektek megalkotásával. Összesen 40 pályamunkát értékelhetett a zsűri: az abszolút győztes a magyar Gaia lett, egy olyan megoldással, amely képes kiszűrni a weboldalakra tisztességtelen szándékkal érkező felhasználókat, míg a közönségdíjat a gyanús tranzakciókat lefülelő GeoSnatcher érdemelte ki. A top 5 csapat a közel négymillió forintos összdíjazás mellett értékes szakmai kapcsolatokkal is gazdagodott.

Bővebben

A Green Fox Academy a Sandberg Capitallal folytatja nemzetközi expanzióját

A Green Fox Academy új többségi tulajdonosa és befektetője, a Sandberg Capital bevonásával folytatja nemzetközi expanzióját, valamint vállalati szolgáltatásai és képzési kínálata fejlesztését. A magyar alapítású, Szlovákiában és Csehországban is piacvezető IT bootcamp így további növekedéséhez kulcsfontosságú erőforrásokhoz jut. A Sandberggel való partnerség lehetővé teszi, hogy a vállalat élére álljon a Közép-Európa technológiai oktatási piacán zajló konszolidációnak.

Bővebben

Újra AGTECH SUMMIT – fókuszban az agrárinnováció

Fenntarthatóbb gazdálkodás digitális megoldásokkal, űrtechnológián alapuló döntéstámogatás, mesterséges intelligencia az agráriumban. Ezek is a témái a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) NAK TechLab programja által szervezett AGTECH SUMMIT konferenciának, melynek középpontjában a hazai agrárium digitalizációja áll. Az esemény kiemelt célja, hogy összehozza a fiatal fejlesztőket és a szakértőket, akik az agrárium aktuális kihívásaira a legmodernebb megoldásokkal tudnak reagálni. 

Bővebben

A saját olívaültetvényhez vezető út is buktatókkal van kikövezve

Az első sikerére alapozva új évadot indított a Design Terminal az Optimists First! sorozatból, melyben startup alapítók, vállalkozók mesélnek karrierjük hol rögös, hol egyenes útjairól. A sorozat 2022-es etapját exkluzív különkiadás zárja: Pogátsa Zoltán közgazdász madártávlatból is elemzi a vállalkozókat érintő témákat.

Bővebben

Tanulj a finnektől vállalkozni: új üzleti klub indul Budapesten

Idén ősszel érkezik meg Helsinkiből a Boost Finland testvére, a Boost Hungary, párhuzamosan az észtországi networking klub alapításával. A finn üzleti csoportok kiemelt alapértéke a lifelong learning, vagyis az élethosszig tartó tanulás. Tarmo Herlevi 12 éve járt networking eseményekre, majd az első Covid-időszak alatt alapította meg a finn mentalitásra épülő networking koncepciót, a finn Boostot. A tanulás mellett még egy cél mozgatta az új formátum és metodika kialakításában: a vállalkozói magány megszüntetése.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások