Hirdetés

Elstartolt a Webshippy és a Wolt ételkiszállító közös projektje

A koprodukciónak köszönhetően a Webshippy nem kevesebbet vállal, mint hogy mostantól bármely webáruház rendeléseit akár 15 percen belül összekészíti és átadja a kiszállító partnernek, aki így Budapesten belül akár egy órán belül kézbesíti a küldeményt. Az együttműködésnek köszönhetően mostantól nem csak élelmiszereket, de akár karácsonyfaizzókat, vagy óvszert is rendelhetünk egy órán belüli kiszállítással. Ez a Webshippy Now.

Hirdetés

A 2016-ban startupként induló Webshippy, Magyarország leginnovatívabb webshop logisztikai vállalataként, teljes körű fulfillment és dropshipping szolgáltatást nyújt az online kereskedelem résztvevőinek. A közel 1000 kereskedő termékeit a 7500 nm-es robotizált teljesítési központjában tárolja, ahonnan évi 3 millió terméket csomagolnak össze és adnak át a futárcégeknek, mostantól akár 15 percen belül. A hibamentes és automatizált rendeléskiszolgálást az a saját fejlesztésű logisztikai szoftver biztosítja, mely tavaly elnyerte az Informatikai Minisztérium által kiadott Innovációs különdíjat. Azzal, hogy a rendszerét integrálta a Wolt ételkiszállító szolgáltatás rendszerébe egy minden eddiginél gyorsabb kiszolgálást biztosíthat a webáruházak számára.

A két cég együttműködésével olyan márkák váltak elérhetővé a Wolt mobilapplikációban azonnali kiszállítással, mint a Butlers, a Nutriversum, az Ilcsi Natúrkozmetikumok, az Unilever termékei, de a Vágyaim.hu kínálatából akár óvszert és egyéb erotikus játékszereket is rendelhetünk. A Webshippy Now új, azonnali rendelésteljesítési szolgáltatása révén mostantól bármely webáruház dönthet úgy, hogy az aznapi kiszállítás versenyelőnyét élvezi.

Perényi András, a Webshippy CEO-ja szerint: „A napon belüli kiszállítás a webshopoknak ma már nem vízió, hanem alanyi jog kellene, hogy legyen. Főleg egy ilyen kihívásokkal teli időszakban. Fel kell zárkóznunk Nyugat-Európa és Amerika mellé és be kell hoznunk a többéves lemaradásokat. A Webshippy folyamatos innovációival ebben támogatjuk a hazai online kereskedőket.”

A Webshippy mindazoknak nyújt szolgáltatásokat, akik az online értékesítési piac növekedésével szeretnének lépést tartani: induló és már működő webáruházak, gyártók és nagykereskedők, nagy látogatószámú online felületek és influencerek, vagy logisztikai kiszolgáló egységek. A rendszer bármeddig bővíthető, folyamatosan lépnek be a webshopok, így növelve saját teljesítményüket, megszabadulva a raktározás, csomagolás, kiszállítás gondjától.

Webshop üzemeltetés – minden eddiginél gyorsabban!

Azok a webáruházak, akik a Webshippy csapatára bízzák rendeléseik kiszolgálását, a megszokott magas színvonal, a kényelem, és az átlag másnapi kézbesítés mellett mostantól az aznapi kiszállítás kényelmét is nyújthatják a vásárlóiknak.

A Wolt weboldalán, vagy mobilapplikációjában a hét minden napján 9-21 óra között adhatják le a vásárlók a rendeléseket. A Webshippy kifejezetten erre a célra létesített belvárosi raktárában történik a csomagok előkészítése, valamint a Wolt futároknak történő átadása.

A Webshippy csapatának egyik legnagyobb erőssége, hogy képes gyors választ adni az új helyzetekre. Ez a mentalitás nem csak a folyamatos technológiai fejlesztésekben érhető tetten, de a partnerek kiszolgálásában is.

Ha egy webáruház ma úgy dönt, hogy szeretné kiszervezni a logisztikáját, a Webshippy szakemberei akár néhány nap alatt levezénylik az átállást, és átveszik a rendelések teljes lebonyolítását.

A teljes ellátási lánc újragondolása

A Webshippy létrehozott egy online nagykereskedelmi piacteret is, amelynek tagjai értékesíthetik egymás termékeit; ezáltal a webshopoknak árukészletet biztosít, amelybe nem kell beruházni, a gyártóknak pedig akkora piacot, ahány látogató a webáruházakat eléri, akik beemelik a cikkeket a készletükbe. Ehhez bármely webshop csatlakozhat és a piactérről tetszőleges számú termékkel bővítheti kínálatát. A termékek beszerzési árát csak azután kell kifizetnie, ha már eladta őket a vásárlóknak.

Hirdetés

Netflix-díjas magyar céget vásárol fel az amerikai nagyvállalat 

Kiemelkedő eredmény a magyar innovációs szektorban: a Netflix streamingszolgáltató díját elnyerő, online ajánlórendszerek fejlesztésére szakosodott Gravity R&D informatikai cég felvásárlására végleges megállapodást kötött az amerikai tőzsdén jegyzett Taboola, a digitális hirdetési piaci  szegmens egyik legjelentősebb globális szereplője. A netezők számára személyre szabott “találatokhoz” a hátteret biztosító Taboola nemcsak a magyar céget vásárolja fel, hanem a közép-európai fejlesztői központját is Magyarországra telepíti. 

Bővebben

A többség számára 10 mobilalkalmazás bőven elég

Hazánkban már 6,2 millióan használnak okostelefont és nagyjából 6 millióan interneteznek mobiljukon a 18-69 éves korosztályban – derült ki az eNET legújabb reprezentatív kutatásából. A többség számára 10 mobilalkalmazás bőven elég, legalábbis ennyit használ hetente. A magasfokú okostelefon penetráció mellett azonban több internetes tevékenység van, ahol nem ezt az eszközt preferáljuk – ilyen például a webáruházi vásárlás vagy a levelezés, ahol a számítógépet részesítjük előnyben.

Bővebben
Hirdetés

Először Magyarországon: startup ökoszisztémára fókuszáló adat-felület

A Hungarian Startup University Programot (HSUP) megvalósító Express Innovation Agency, valamint a Dealroom.co startupokra és tech ökoszisztémákra koncentráló nemzetközi adatszolgáltatóval kötött megállapodás keretében megnyílt a startup ökoszisztéma fókuszú, közös magyarországi platform, amelynek célja, hogy fellendítse a magyar innovációt és vállalkozói szellemet.

Bővebben

A jelenlegi többszörösére szorosára kellene gyorsítani az épületfelújítások ütemét Európában

A klímavédelem érdekében a beruházási prioritások sürgős átgondolására és határozottabb közös fellépésre szólítja fel a Világgazdasági Fórum (WEF) napokban zajló davosi találkozóján a résztvevőket a Schneider Electric. Az energiamendzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat Fenntarthatósági Kutatóintézetének friss elemzése szerint a jelenlegi 2-3-szorosára kellene gyorsítani az épületfelújítások ütemét Európában, hogy sikerüljön elérni a Párizsi Megállapodásban megfogalmazott célokat.

Bővebben

Az ember a kulcs, nem az ötlet

A hazai startup világban is megtalálhatók már az angyalbefektetők, a vállalkozások nagy része azonban még nem mindig tudja pontosan, hogyan és mikor lehet alkalmas arra, hogy tőkét kapjon tőlük a szintlépéshez. A Start it @K&H ezért a hazai angyalbefektetői szféra két közismert alakját látta vendégül, hogy tapasztalataikon keresztül mutassák be a kezdő vállalkozóknak az ilyen típusú forrásbevonás sajátosságait.

Bővebben

A gyerekek digitális biztonságát védi egy magyar startup

A gyerekek digitális biztonsága szerencsére már nem új fogalom – mégis meglepő helyen kerülhet veszélybe. A kicsikről készült képek, videók online felületeken történő megosztása ugyanis veszélybe sodorhatja a gyerekek digitális biztonságát – akkor is, ha azt a szülők, az oktatási intézmény vagy éppen a nyári tábor szervezői teszik. A Start it @K&H inkubátorprogramba bekerült kidea egy olyan zárt digitális óvodai kommunikációs felület, amely többek között erre az aktuális problémára nyújt egyszerű megoldást. 

Bővebben