Hirdetés

Elindult a magyar fejlesztésű hirdetési webshop

Az éles üzemben most elindult DisplayNOW a kis- és közepes vállalkozások számára egyszerűsíti le radikálisan az online-média-hirdetések vásárlását és -kampányok indítását. A magyar tulajdonú adtech startup úgy véli, fontos mérföldkőhöz érkezett a piac.

Hirdetés
A DisplayNOW egy speciális webshop, ahol a hirdetési kampányok a webáruházak termékértékesítéséhez hasonló egyszerű folyamat segítségével rendelhetőek meg. A platform a hazai prémiumkiadványok felületein kínál olyan hirdetési lehetőségeket, amelyek komoly segítséget nyújtanak a cégeknek abban, hogy piacaikat bővítsék, termékeiket sikeresebben, nagyobb volumenben tudják értékesíteni.

A hirdetési webshop azokat a sikeres hazai vállalkozásokat célozza meg, akik a már kipróbált Google- és Facebook-hirdetési eszközeiken túl további hirdetési megoldásokkal szeretnék bővíteni marketingeszköztárukat.

Új kkv-k az országos márkaismertség kapujában

A DisplayNOW szerint fontos mérföldkőhöz érkezett a hazai médiapiac: mostanra egy számottevő vállalati kör jutott el a tudatos márkaépítés azon fokára, ahol a napi szintű konverziós célokon túl egyre komolyabb hangsúlyt kap a márkaismertség.

Amellett, hogy mára szélesedett ki és erősödött meg ez a vállalati szegmens, egyre nő azoknak a száma, akik nem tudnak tovább növekedni az eddigi eszközeikkel. Sokaknak megdrágult a hirdetések ára, vagy romlott a hatékonysága. Ezért a tervezés során egyre jelentősebb erőforrásokat fordítanak a márkaismertség építésére a hirdetők, melyhez folyamatosan keresik az új hirdetési, megjelenési lehetőségeket.

„Ebben segít a DisplayNOW: egy egyszerű webshopfelületen keresztül teszi elérhetővé a komplex, egyedi megoldásokat is. Illetve fontos megemlíteni, hogy platformunk egyben megoldást szállít a hazai kiadóknak is, amivel új hirdetői bevételeket csatornázhatnak magukhoz” – mondta Csasztvan Nóra, a DisplayNOW Zrt. társalapító-vezérigazgatója.

Ambiciózus tervek

A DisplayNOW hirdetési hálózata kiadófüggetlen, melyben jelenleg közel 40 online médium több mint 150 csomagja érhető el. A kiadói kör és a kínálat folyamatosan bővül, a klasszikus displaymegoldásokon túl például podcastcsomagok is elérhetők a platformon.

„A hivatalos indulást április óta tartó tesztüzem előzte meg, melyből rengeteget tanultunk, és ami alapján továbbfejlesztettük a szolgáltatást. A jövőben pedig mindent meg fogunk tenni, hogy szolgáltatásunkkal meggyőzzük a piacot” – mondta Csasztvan Nóra.

Az indulás első hónapjaiban a legfontosabb cél a kínálat, a kiadói hálózat kiépítése és bővítése volt, mely a várakozásoknak megfelelően alakult. A tervek szerint az idei év végére megállapodás születik a kiadói piac további nagy szereplőivel is, hogy a hirdetői igényeket még jobban ki tudják elégíteni.

Emellett a DisplayNOW további új és egyedi termékek bevezetését tervezi. Amennyiben sikeres lesz a hazai piacra lépés, külföldi piacokra is terjeszkednének Kelet-Közép-Európa országai felé.

Hirdetés

A hazai agilitás két úttörője állt össze, hogy megreformálja a nagyvállalatokat

Janovszki Zsolt és Szmola Roland portfóliójában már olyan cégek is megfordultak, mint a Wizzair, az EGIS, az OTP és az E.ON. Habár már külön-külön is jelentős eredményeket és szakmai elismerést értek el, most úgy döntöttek, hogy közös hajóban evezve reformálják meg a legnagyobb multikat, akik teljesen szabad kezet adtak nekik. 

Bővebben

A digitális faktoring úttörője, a Péntech lízing szolgáltatással jelentkezik

A digitális faktoring úttörője, a Péntech novembertől új szolgáltatással bővíti portfólióját, amelynek köszönhetően most még könnyebb lehet a vállalkozások növekedésének finanszírozása. A digitális lízing megoldásnak köszönhetően a Péntech weboldalán keresztül a piacon egyedülállóan gyorsan és gördülékenyen, mindössze néhány kattintással igényelhető konstrukció.

Bővebben
Hirdetés

A cégen belüli bizalom erősödését segítheti elő az új EU-s szabályozás

A legújabb uniós direktíva szerint azoknak a vállalatoknak, akik legalább 250 főt foglalkoztatnak kötelezettségeik közé sorolódik a névtelenséget biztosító etikai forródrót bevezetése. A jogszabályi megfelelés és jövedelmezőség mellett fontos szerepet kap a vállalati működés és kultúra fejlesztése, ehhez azonban megfelelő stratégiára és eszközökre van szüksége a vállalatoknak.

Bővebben

A 4iG a legnagyobb hazai távközlési szolgáltatók közé lép

Végleges megállapodást kötött a 4iG Nyrt. a román RCS & RDS csoporttal a médiakonszern magyarországi érdekeltségeinek megvásárlásáról. A tranzakció lezárásával, illetve az elmúlt egy évben az infokommunikációs szektorban végrehajtott akvizícióival a 4iG a legnagyobb hazai távközlési szolgáltatók közé lép, miközben a cégcsoport meghatározó pozíciókat építhet ki a nyugat-balkáni távközlési piacon is.

Bővebben

Sikerrel zárult az első Agtech Summit konferencia

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) novemberben rendezte meg először hazánk első kifejezetten agrár startupokról szóló rendezvényét. A technológiai újdonságokat és a jövő agráriumát vizsgáló rendezvényen többszáz látogató vett részt és kapott közelebbi képet a legfontosabb agrártechnológiai startupok fejlesztéseiről.

Bővebben

Nemzetközi startup programok az innovációk felkarolásáért – elindult az előjelentkezés az EIT Food programokra

Egyedülálló nemzetközi startup programokra pályázhatnak olyan innovátorok, akik ötleteikkel vagy előrehaladottabb projektjeikkel tenni szeretnének egy karbonsemleges jövőért. Az EIT Food széles kínálatában különböző fejlettségű startupok mind megtalálhatják a számukra ideális programot. A több hónapos események során a kezdeti ötletfázistól egészen a piacra jutásig, befektetésszerzésig és nemzetközi networképítésig kapnak segítséget a résztvevők. Továbbá a legjobb csapatok a szakmai támogatás mellett pénzbeli jutalomban is részesülhetnek. A startup programokba 2022 elején nyílik meg a jelentkezés, de az előregisztráció már nyitott az érdeklődők számára.

Bővebben

Világsiker lehet a robotokat oktató magyar startupból

A Spirit FM startupokkal, innovációval, jövőbemutató ötletekkel és potenciális befektetési lehetőségekkel foglalkozó szórakoztató rádióműsorának, a Hibrid Startuppernek ismételten Sohajda Júlia, a Vespucci Partners kockázati tőkealap-kezelő egyik alapítója volt a vendége, aki ezúttal sem érkezett egyedül. Vincz Dániel, egy magyar fejlesztőcsapat, a Mollia ügyvezető-helyettese kísérte el a beszélgetésre, amely startup célja egy adaptív, tanítható szoftver kifejlesztése a Bábu nevű virtuális humanoid robot kinematikai vezérlésére. (X)

Bővebben

Béremelésre számíthat a fiatal generáció

A dolgozó fiatalok majdnem kétharmada számít béremelésre a következő időszakban, 46 százalékuk az inflációnál alacsonyabb, 20 százalékuk viszont azt meghaladó emelést valószínűsít – derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A pesszimisták, vagyis a fizetéscsökkenésre számítók aránya nagyon alacsony, mindössze 4 százalékos.

Bővebben