Hirdetés

Egy fúzió, ami megbolygatja az influencer marketinget

Január 1-től beolvad a BugTV a Post for Rentbe. A fúzió hatással lesz a magyar és a nemzetközi influencer marketing piacra is. A BugTV Magyarországon az elsők között indíthatott YouTube Multi-Channel Networköt (MCN), amely szolgáltatást ezentúl a Post for Renttel együttműködő szerződött véleményvezérek is igénybe vehetik.

Hirdetés

Több hónapig tartó tárgyalások és egyeztetések után 2018. december végén állapodott meg a két cég az összeolvadásról. A Post for Rent magyar tulajdonú startup 2016-os indulása óta a magyar és a nemzetközi piacot is meghódította korszerű, automatizált influencer platformjával, amely a márkákat és az influencereket köti össze egymással. A deep insight és a machine learning módszerét is alkalmazó szolgáltatás jelenleg 16 országban elérhető és több mint 33 ezer felhasználóval rendelkezik szerte a világon. A BugTV-vel való összeolvadással új távlatok nyílnak meg a cég számára itthon és külföldön is.

“A Post for Rent technológiai megoldásként kezdte pályafutását az influencer marketing piacon. A platformunknak köszönhetően leegyszerűsödött a kampányok workflowja és erősödött az adat alapú megközelítés.”

“A platform mellett szerettük volna elindítani Magyarország legmegbízhatóbb talent management szolgáltatását is, ami világszinten is versenyképes. Ehhez számunkra a Hello Group mellett a BugTV a legmegfelelőbb partner. A BugTV csapata az elmúlt években szakmailag már sokat bizonyított, régóta szoros kapcsolatot ápol a Google-lel és a Multi-Channel Network szolgáltatásban is élen jár. A fúziónak köszönhetően lehetségessé vált, hogy a Post for Rent technikai infrastruktúráját és a BugTV ambícióit ötvözve Magyarország legmegbízhatóbb talent management szolgáltatását biztosítsuk a piacon és az országunk határain túl is.” – mondta Csiszár Gergő, a Post for Rent alapító-CEO-ja.

A 2012-ben alapított BugTV egy felvásárlást követően 2016-ban került a Klikkmánia cégcsoporthoz, melynek köszönhetően ugrásszerű fejlődésnek indult. Az elmúlt években Asztalos Levente, Varga Zoltán és Juhász Noémi szakmai vezetésével a hazai influencer marketing piac megkerülhetetlen szereplőjévé nőtte ki magát és Magyarországon az elsők között indíthatott YouTube Multi-Channel Networköt (MCN), amely szolgáltatást a fúziónak köszönhetően ezentúl a Post for Renttel együttműködő szerződött véleményvezérek is igénybe vehetik.

“A Post for Rent és a BugTV összeolvadása új fejezetet nyit ügynökségünk életében. A Post for Rent csapata és ügynökségi szolgáltatásai, valamint a mögöttük álló platform tökéletesen kiegészíti azt, ahova a BugTV mára eljutott. Az ország legnagyobb lendületével rendelkező influencer marketing ügynöksége jött most létre, izgatottan várjuk a januári kezdést”

– mondta Asztalos Levente, a BugTV társtulajdonosa.

A 2018-as év a Post for Rent számára a változás éve volt: a korszerű automatizált influencer marketing platform működtetése mellett elindult a hazai digitális ügynökségük is, amiben kiemelt figyelmet kap az új talent divízió. 2019-ben a fókusz az MCN-hez köthető szolgáltatások bővítésén lesz az angliai régióban a Hello Grouppal együttműködésben.

Hirdetés

Bejelentették az év e-sportolóit

Online gálaműsor keretében bejelentették Az Év Esportója 2019 díjak nyerteseit. Az idei 19 díjazottat 405 közösségi jelölt közül szakmai szempontok figyelembevételével választotta ki a 19 fős szakmai zsűri. A kiemelkedő e-sportteljesítmény, a példamutató magatartás, a közösségért tett munka és a társadalmi felelősségvállalás alapján díjazták a magyar e-sport kiválóságait és tehetségeit.

Bővebben
Hirdetés

Az amerikai piaci lehetőségekkel ismerkedett öt magyar agrár startup

Amerikai befektetési szakértők előtt mutatkozott be öt magyar agrárinnovációs vállalkozás. A tengerentúli piacra lépésre felkészítő HunAgriPower virtuális esemény egyik fő célja volt, hogy a magyar startupok betekintést nyerjenek az Egyesült Államok mezőgazdasági piacának működésébe, és olyan szakmai visszajelzéseket kapjanak termékeikről, szolgáltatásaikról, amelyek hozzájárulhatnak az exporttevékenységük fejlesztéséhez.

Bővebben

Tizenhárom startup került be a nemzetközi OTP Startup Partner Programba

Tizenhárom startup került be a nemzetközi OTP Startup Partner Programba az idén – mondta Fisher András, a programot koordináló OTP LAB, az OTP Bank innovációs központjának főosztályvezetője. Az elmúlt években több mint 860 startup pályázott a programba, tavaly és tavalyelőtt 17 céget hívtak meg a kiválasztási időszak után. Idén a 13 támogatott cég hét európai országból érkezett.

Bővebben

Egyre többet vásárolunk online

Az e-kereskedelem a globális trendeket követve Magyarországon is folyamatosan növekedett az elmúlt években, a COVID-19 kereskedelemre gyakorolt hatásai pedig még inkább meggyorsították az online szektor erősödését. Március óta számos új webáruház jött létre, a folyamat pedig az elemzések alapján nem áll meg, hiszen egyre többen részesítik előnyben az online vásárlást. Kérdés persze, hogy hogyan érdemes a lehető legegyszerűbben és leggazdaságosabban webshopot üzemeltetni, hiszen egy új online vállalkozás sikere számos apró részleten múlhat. Az alábbiakban ehhez adunk segítséget kezdő és már működő webáruházak tulajdonosainak.

Bővebben

A Telekom is segíti a kisvállalkozásokat

A most induló Telekom Hello Biznisz Klub egy olyan szakmai közösségi kezdeményezés, amely a klubba belépő kis- és közepes vállalkozásoknak biztosítja a digitális tudást, az online megjelenési lehetőséget és új partnerséget a digitalizációban és a vírus okozta változó világban. A közösségi kezdeményezés elsődleges célja, hogy a KKV-k bemutatkozhassanak digitálisan is potenciális ügyfeleiknek és üzleti partnereiknek. Másfelől átadhassák egymásnak a tudást, hogy a digitális szolgáltatások, megoldások segítségével hogyan tudják most a vállalkozásukat tovább építeni vagy akár újraindítani.

Bővebben

A bizonytalan helyzetben kiemelten szükség van üzleti tervre

Jelentős összegű és változatos állami hitel- és garanciaprogramok nyíltak meg kedvező feltételekkel az egészségügyi veszélyhelyzet kezelése érdekében. Ezért a reorganizációra szoruló és a beruházást vagy akvizíciót tervező vállalatoknak egyaránt érdemes újragondolni meglévő finanszírozási struktúrájukat. A programok nagy része csak idén év végéig vehető igénybe, ezért fontos most kidolgozni a szükséges üzleti terveket.

Bővebben

Megváltoztathatja az autósok mindennapjait a Amodo által fejlesztett applikáció

Újabb, ezúttal 3 millió eurós befektetést hajt végre a közép-kelet-európai régióban a Lead Ventures. A scaleupok finanszírozására specializálódott kockázati tőketársaság ezúttal egy az autósok hétköznapjait és a biztosítótársaságok jövőjét egyaránt befolyásoló insurtech társaság, az Amodo fejlődését segíti. A horvát illetőségű vállalkozás által fejlesztett, az úgynevezett felhasználás alapú biztosítások bevezetését támogató telematikai platformot már világszerte több neves biztosítótársaság alkalmazza.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások