Egy fúzió, ami megbolygatja az influencer marketinget

Január 1-től beolvad a BugTV a Post for Rentbe. A fúzió hatással lesz a magyar és a nemzetközi influencer marketing piacra is. A BugTV Magyarországon az elsők között indíthatott YouTube Multi-Channel Networköt (MCN), amely szolgáltatást ezentúl a Post for Renttel együttműködő szerződött véleményvezérek is igénybe vehetik.

Több hónapig tartó tárgyalások és egyeztetések után 2018. december végén állapodott meg a két cég az összeolvadásról. A Post for Rent magyar tulajdonú startup 2016-os indulása óta a magyar és a nemzetközi piacot is meghódította korszerű, automatizált influencer platformjával, amely a márkákat és az influencereket köti össze egymással. A deep insight és a machine learning módszerét is alkalmazó szolgáltatás jelenleg 16 országban elérhető és több mint 33 ezer felhasználóval rendelkezik szerte a világon. A BugTV-vel való összeolvadással új távlatok nyílnak meg a cég számára itthon és külföldön is.

“A Post for Rent technológiai megoldásként kezdte pályafutását az influencer marketing piacon. A platformunknak köszönhetően leegyszerűsödött a kampányok workflowja és erősödött az adat alapú megközelítés.”

“A platform mellett szerettük volna elindítani Magyarország legmegbízhatóbb talent management szolgáltatását is, ami világszinten is versenyképes. Ehhez számunkra a Hello Group mellett a BugTV a legmegfelelőbb partner. A BugTV csapata az elmúlt években szakmailag már sokat bizonyított, régóta szoros kapcsolatot ápol a Google-lel és a Multi-Channel Network szolgáltatásban is élen jár. A fúziónak köszönhetően lehetségessé vált, hogy a Post for Rent technikai infrastruktúráját és a BugTV ambícióit ötvözve Magyarország legmegbízhatóbb talent management szolgáltatását biztosítsuk a piacon és az országunk határain túl is.” – mondta Csiszár Gergő, a Post for Rent alapító-CEO-ja.

A 2012-ben alapított BugTV egy felvásárlást követően 2016-ban került a Klikkmánia cégcsoporthoz, melynek köszönhetően ugrásszerű fejlődésnek indult. Az elmúlt években Asztalos Levente, Varga Zoltán és Juhász Noémi szakmai vezetésével a hazai influencer marketing piac megkerülhetetlen szereplőjévé nőtte ki magát és Magyarországon az elsők között indíthatott YouTube Multi-Channel Networköt (MCN), amely szolgáltatást a fúziónak köszönhetően ezentúl a Post for Renttel együttműködő szerződött véleményvezérek is igénybe vehetik.

“A Post for Rent és a BugTV összeolvadása új fejezetet nyit ügynökségünk életében. A Post for Rent csapata és ügynökségi szolgáltatásai, valamint a mögöttük álló platform tökéletesen kiegészíti azt, ahova a BugTV mára eljutott. Az ország legnagyobb lendületével rendelkező influencer marketing ügynöksége jött most létre, izgatottan várjuk a januári kezdést”

– mondta Asztalos Levente, a BugTV társtulajdonosa.

A 2018-as év a Post for Rent számára a változás éve volt: a korszerű automatizált influencer marketing platform működtetése mellett elindult a hazai digitális ügynökségük is, amiben kiemelt figyelmet kap az új talent divízió. 2019-ben a fókusz az MCN-hez köthető szolgáltatások bővítésén lesz az angliai régióban a Hello Grouppal együttműködésben.

Budapestre jön a fejlesztő, aki megmozgatta Mona Lisat

A hír néhány hete bejárta az internetet, hogy az AI technológia már ott tart, hogy egyetlen kép alapján képes hamis videót készíteni emberekről. Így történt meg például az, hogy Mona Lisa arcképe beszél, és ikonikus mosolya helyét más érzelmek és arckifejezések veszik át. A Samsung moszkvai kutatóintézetének vezetője, Egor Zakharov Budapesten ad elő hamarosan – ráadásul a részvétel ingyenes.

Bővebben

A magyarok elégedettek az internet sebességével

Alapjában véve elégedettek a magyarok a vezetékes internet sebességével, ha mégis panaszkodnak, akkor legtöbben az otthoni vezetékes internetes telefonálással, a videotelefonálással és az online filmnézéssel voltak elégedetlenek az NMHH elemzése szerint. Az otthonokban kialakított wifi hálózatokra az esetek több mint 40 százalékában három vagy annál is több eszköz kapcsolódik.

Bővebben

11 millió dollárt kapott a magyar járműkommunikációs startup

A Forbes listája szerint is ők az egyik legforróbb magyar startup, és már pedzegették egy ideje, hogy a következő körben a tengerentúlra eveznek befektetésért. Nos így lett: 3,2 milliárd forintnyi bizalmat szavaztak nekik, arról nem beszélve, hogy komoly networkre és háttértudsra is szert tettek a befektetőik által. Dübörög a Commsignia!

Bővebben

Okosotthon fejlesztésen dolgozik az LG

Az LG Electronics (LG) és az IoT- és okosotthon-megoldásokat kínáló LUMI United Technology szándéknyilatkozatot írt alá. A két vállalat célja egy olyan ökoszisztéma létrehozása, amely az eszközök alapszintű irányításán túlmutatva még teljesebb otthoni IoT-környezetet biztosít a felhasználók számára.

Bővebben

Korszerüsítették a magyar egyetemek informatikai rendszereit

Közel 4 milliárd forintos EU-projektnek köszönhetően a felsőoktatási intézmények hatékonyabban tudnak működni, ugyanis korszerű informatikai rendszert vezettek be 15 intézményben. A projektnek köszönhetően hatékonyabbá válhat az intézményirányítás, így a kutatási és innovációs potenciáljuk is nőhet.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások