Design díjat nyert a magyar fejlesztés

Nemzetközi elismeréssel kezdte az évet az NN Biztosító óraalapú, applikáción keresztül működő protect.me biztosítása. A magyar fejlesztés ”Service design”, azaz szolgáltatástervezés kategóriában hozta el az egyik legelismertebb dizájndíjat a hat és fél évtizedes múltra visszatekintő iF Design Award-ról.

Az iF Design Award a dizájnszakma egyik legrangosabb elismerése, a versenyt pedig a világ legrégebben működő, független, dizájnnal foglalkozó szervezete, az iF International Forum Design GmbH rendezi meg – immár 66 éve. Az idei megmérettetésre ötven országból több mint 6400 pályázat érkezett, amelyeket 67 tagú szakértő zsűri bírált el. A díj presztízsét jól mutatja, hogy az elmúlt években rendre olyan vállalatok részesültek az elismerésben, mint az Apple, a Samsung vagy éppen a BMW.

Az NN Biztosító a 2018 júliusában elindított, óraalapon, mobiltelefonos applikáción keresztül működő protect.me-vel pályázott a díjra. A nemzetközi szinten is úttörő balesetbiztosítást kínáló protect.me alkalmazás a Service Design terület kategóriájában nyert a szakmai zsűri értékelései alapján. A díj értékét tovább növeli, hogy az elmúlt mintegy hetven év során ez az első magyar megoldás, amely el tudta nyerni a kategória első helyét.

„A protect.me-vel több tekintetben is úttörő vállalkozásba vágtunk bele, hiszen a maga nemében egyedülálló ez az igényalapú szolgáltatás, ráadásul már a kezdetektől a design thinkingre építettünk, végig az ügyfélvisszajelzések alapján dolgoztunk. Ezért még értékesebb visszaigazolás számunkra ez a nemzetközi elismerés” – hangsúlyozta Sztanó Imre, az NN Biztosító elnök-vezérigazgatója. Hozzátette: „a protect.me-vel teljesen új módon tudjuk megszólítani az ügyfeleinket, akiknek így a 21. századi igényeknek megfelelően gyors, kényelmes és személyre szabott szolgáltatást tudunk nyújtani”.

A design megalkotása során a társaság a Frontíra design csapatával működött együtt, amelynek vezető designere nagy sikerként értékelte, hogy hozzájárulhattak a rangos elismerés elnyeréséhez. Csertán Ákos kiemelte:

„Az együttműködés során az ügyfélcentrikus, innovatív hozzáállásra és tervezésre helyeztük a hangsúlyt, már önmagában is példaértékű, hogy egy biztosító ilyen előremutató projektbe vág bele”.

Az iF Design Award rövid időn belül a második rangos elismerés, amellyel a protect.me konstrukciót díjazták. Az applikáció a múlt év végén nyerte el a legjobb alkalmazásoknak járó “Best New Mobile App” arany fokozatát. A versenyen a felhasználóbarát, a felhasználókat egyedi módon segítő alkalmazásokat ismeri el az applikációfejlesztőkből, designerekből és tervezőkből álló zsűri.

A protect.me csoportos élet- és balesetbiztosítás „on-demand” elven működik, azaz a felhasználó számára releváns biztosítási csomagot elég arra az időszakra aktiválni, amikor ténylegesen szükség van rá, és fizetni is csak az aktív időszakra kell, mobil bankkártyás fizetéssel. Az alkalmazással így a biztosító támogatni szeretné ügyfelei sportos, aktív életmódját. Az applikáción keresztül a biztosítási védelmet egyszerűen és gyorsan be lehet kapcsolni, és pár percen belül alacsony díjért biztosítottá válhat a felhasználó. A gyors csatlakozás mellett a protect.me biztosítás nagy előnye a kedvező ár: egy óra díja ugyanis 79 forinttól 399 forintig terjedhet, biztosítási csomagtól függően.

A Google is támogatja majd a kiválasztott startupokat

Szakemberek szerint jelenleg az FMCG és az orvostechnika területén robbanthatnak igazán nagyot a startupok. Ezért is bővíti a Start it @K&H inkubátor folyamatosan mentorcsapatát: legutóbb az Unilever csatlakozott a programhoz, a Google pedig nagyszabású felhőszolgáltatási csomagjával segíti a csapatok fejlesztéseit. A jelenleg egyszerre 20-nál is több startupot aktívan mentoráló inkubátor a szakemberek mellett újabb startupokkal is bővül. Az elkötelezett, innovatív, legalább ötletfázisban levő, minimum 2 fős csapatok jelentkezését – iparági korlátok nélkül – március 20-ig várják.

Bővebben

Nagyot gurított a magyar startup Londonban

Múlt hétvégén tartották Londonban az európai régió legmeghatározóbb közösségi média szereplőinek konferenciáját, a VidCon Londont, ahol influencerek, tartalomgyártók és márkák találkoztak, hogy szakmai beszélgetésekben vitassák meg a közösségi platformok és az influencer marketing aktuális trendjeit. Az eseményen egyedüli magyar cégként a Post for Rent is szerepelt két előadóval, valamint a   hivatalos Vidcon Featured Creator VIP Afterparty szervezésében is részt vett partnereivel: a világ legnagyobb MCN ügynökségeként jegyzett BroadBandTV-vel és a talent managementben tapasztalt The Hello Grouppal.

Bővebben

Így néz ki Elon Musk luxusotthona – és most eladó!

Elon Musk még volt feleségével, a modell Talulah Riley-vel 2014-ben vásárolta a 280 négyzetméteres lakterületű ingatlant a Los Angelestől 15 kilométerre fekvő Brentwoodban, akkor 3,69 millió dollár fizettek érte, most viszont 4,5 millióért hirdették meg, azaz kábé 1,26 milliárd forintért.

Bővebben

Az USA-ból és a skandináv országokból is Magyarországra jönnének

Február 18-án a tavalyi évhez hasonló jelentős nemzetközi érdeklődés mellett lezárult a jelentkezés a Design Terminal tavaszi Mentorprogramjára. 2019 első szemeszterére 174 pályázat érkezett a világ 30 országából, 6 kontinensről.  A nemzetközi érdeklődést jól mutatja, hogy olyan startup ökoszisztémákból is számos jelentkezés érkezett, mint az USA, Észtország, Dánia, Svédország vagy az Egyesült Királyság, de India, Kína, az Egyesült Arab Emírségek és Nigéria startupperei is szívesen költöznének Budapestre. 

Bővebben

Elképesztő forgalmat bonyolít az e-sport hazánkban is

Folyamatosak a viták arról, sportnak tekinthető-e a versenyszerű videojáték használat. Közben pedig az iparág egyre erősödik: már 24 milliárdos éves forgalmat tudhat magáénak. A játékok közül repülőstartot vett idehaza is a PuBG és a Fortnite, játékplatformot tekintve pedig erősödik a konzolok részesedése, de nem ez az egyetlen átrendeződés tavalyhoz képest. Merre tovább, e-sport? Kiderül az eNET, az Esport1 és az Esportmilla immár harmadik alkalommal elkészített, közös e-sport kutatásából.

Bővebben

Óriasi lehetőségek kapujában a Microsoft

Rendkívül jól pozícionálta magát a Microsoft a felhőalapú szolgáltatásokban és a mesterséges intelligenciában rejlő lehetőségek kiaknázásra, ugyanis vállalatok számára nyújtott platformjai segítségével rendkívül hatékonyan képes biztosítani a cégeknek az ehhez szükséges infrastruktúrát. Ennek köszönhetően sikerült elmozdulnia a cégnek a Windows operációs rendszerre és az Office szoftvercsomagra épülő bevételszerkezettől egy sokkal diverzifikáltabb irányba, ahol kulcsfontosságú szegmensek akár 50%-kal is képesek növekedni éves alapon.

Bővebben

Visszafogott optimizmus jellemző a pénzügyi igazgatókra

Csökkent a közép-európai régióban a pénzügyi igazgatók optimizmusa egy év alatt, de összességében még mindig bizakodóan tekintenek a jövőbe. A Deloitte friss felmérése szerint a magyar pénzügyi vezetők közül a legtöbben 2,6 és 3,5 százalék közötti GDP-növekedéssel számolnak és kevésbé tartanak a gazdasági bizonytalanságoktól, mint régiós társaik.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások