Két startupot is díjaztak az autó- és motorsport területén kidolgozott innovatív ötletükért a HUMDA Startup Program záró befektetési ülésén, Budapesten. A HUMDA Magyar Autó-Motorsport és Zöld Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt., a Startup Campus és a Hiventures közös programjának Demo Day eseményén a Performanceology 20 millió forintos kezdőtőkebefektetésre kapott ajánlatot, míg a Racelinert a program szakmai partnere, az Izraeli Nagykövetség ismerte el különdíjjal.
Olvasd el ezt is!
Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek
A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.
Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?
A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.
Bezár a Northvolt: Svédországban indított csődeljárást maga ellen Európa egykori akkumulátorgyártó reménysége
A lépéssel szinte a teljes Northvolt-csoport felszámolásra fog kerülni: ennek menetéről a svéd bíróság által kijelölt vagyonkezelő fog dönteni.
Közel 15 millió forintos díjazással várja a legjobb magyar startupokat a Carpathian Startup Fest versenye
A május 21-22-én, Lengyelországban megrendezendő Carpathian Startup Festre kedvezménnyel utazhatnak ki a startupok az esemény hazai partnere, az InnoMaker Partners kuponkódját használva.
Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója
A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.
Egyre kevesebb európai startup jegyezteti be magát az európai tőzsdepiacon
Az elmúlt bő tíz évben még sosem volt sem arányában, sem számában olyan kevés európai cég, ami Európában hajtott végre IPO-t. Ennek oka az USA tőzsdepiacának szélesebb befektetői bázisa és az európai piac széttagoltsága.
Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?
Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.
Németországból terjeszkedne a globális piacra a tavalyi év egyik ígéretes unikornisa, a Wayve
A mesterséges intelligenciát használó, önvezető technológiát fejlesztő brit startup be is jelentette: új központját Stuttgartban hozta létre.
MVM Edison: Hogyan segítheti egy nagyvállalat a B2B startupokat?
Az első nagy ügyfél megszerzése kulcsfontosságú a startupok számára.
Európába érkezik a világ egyik legnagyobb technológiai expója, a GITEX
A május 21-23 között Berlinben megrendezendő, első GITEX Europe-ra a jegyértékesítés már elindult, az esemény magyarországi médiapartnere pedig a Startup Online.