Hirdetés

Akár 7 óra alatt elérhető a tengerpart menetrend szerinti zöld buszokkal

A FlixBus idén is bővíti nyári ajánlatát. A távolsági buszszolgáltató júniustól az Adriai-tenger mentén több mint 20 településre biztosít napi összeköttetést Magyarországról, idén először a szlovén tengerpart és az Isztriai-félsziget üdülővárosai is elérhetők a kínálatban.

Isztriai-félsziget: autó nélkül a tengerparton hét óra alatt

Budapestről hét óra alatt el lehet majd jutni a tengerpartra menetrend szerinti távolsági busszal. A leggyorsabban az újonnan a FlixBus hálózatba kerülő Koper lesz megközelíthető, akár már a pünkösdi hosszú hétvégén is. Az alig ötven kilométeres szlovén tengerparton egy másik településre, Portorozba is közlekedik majd zöld busz.

További újdonság a FlixBus kínálatában az Isztriai-félsziget horvát szakasza, Umag, Porec és Rovinj mellett egészen a térség központjáig, Puláig utazhatnak majd a nyaralók. Az Észak-Adria régióban Rijeka és Opatija szintén idén kerül először a mobilitási cég ajánlatába, Velence és Trieszt pedig az év többi részéhez hasonlóan foglalható a nyári hónapokra.

Dalmácia 2019-ben ismét a FlixBus kínálatában

2019 nyarán újra közvetlenül járnak majd távolsági buszok a dalmát tengerpartra is, ahol az olyan nagyobb városok mellett, mint Zadar, Split vagy Dubrovnik kisebb üdülőtelepülések, többek közt Pakostane, Pirovac, Vodice, Trogir vagy Baska Voda közül is választhatnak az utasok.

„Idén a szokásosnál korábban foglalhatóvá tettük nyaralójáratainkat, így az üdülni vágyók az utazás tervezésének kezdetétől számolhatnak a buszos közlekedési lehetőséggel. A tengerparti célállomásokra naponta indulnak éjszakai járatok, így a szabadnapokon és a szállás díján is spórolhatnak azok, akik a távolsági buszt választják. Hiszünk abban, hogy a FlixBus reális alternatívát biztosít az autózással szemben.” – tette hozzá Arany László, a cég regionális ügyvezető igazgatója.

Budapesten belül három állomásról, a Népligetből, Kelenföldről és a Mexikói útról közlekednek majd buszok a tengerpartra, emellett Siófokról is közvetlenül elérhető lesz az Adria.

A FlixBus csomagszabályzatának értelmében egy nagy méretű útipoggyász és egy kézipoggyász ingyen szállítható a buszokon. A FlixBus járműveinek fedélzetén nagy lábtér, mosdó, WiFi és minden ülésnél konnektor található. A nyaralójáratokra a helyek a www.flixbus.hu oldalon és a FlixBus mobilalkalmazásában foglalhatók 6399 forinttól, a jegyek az utazás előtti 15-ik percig módosíthatók.

Példa útvonalak:

LEGGYORSABB ÖSSZEKÖTTETÉS Budapest Kelenföld – Koper 07ó 05p
LEGOLCSÓBB ÖSSZEKÖTTETÉS Budapest Népliget – Opatija 6399 Ft-tól

Közvetlenül elérhető települések az Adriai-tenger partján: Koper, Portoroz, Velence, Trieszt, Umag, Porec, Rovinj, Pula, Opatija, Rijeka, Zadar, Biograd, Pakostane, Pirovac, Vodice, Sibenik, Trogir, Split, Baska Voda, Makarska, Dubrovnik.

A nikotinfüggést csökkentő és az idősgondozás Airbnb-jét megálmodó csapat is bekerült start it @K&H inkubációs programjába

A K&H Csoporthoz kötődő nagyvállalati inkubációs program célja, hogy a bármely területről érkező csapatokat segítsék abban, hogy projektjüket fejlesszék, és elérjenek a következő érettségi fázisba. A program ehhez szakmai mentorációt, közösségi irodát és széles kapcsolati hálót is biztosít a résztvevőknek.

Bővebben

Vinnai Balázs: Pár év múlva lehet, már nem én, hanem egy AI hasonmásom fogja megnyitni a SMART Konferenciát

A SMART Konferenciát szervező IVSZ elnöke, Vinnai Balázs szerint a mesterséges intelligencia elterjedése azt az érzetet kelti az emberekben, mintha nem kéne a digitális alaptudás az AI használatához. Aki azonban igazán hatékony és termelékeny akar lenni, annak pont erre az alaptudásra kell támaszkodnia. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Azért bízzanak bennünk a startupok, mert a BMW is bízik bennünk! – mondja az Econ Engineering ügyvezető igazgatója

A Technocatalyst programban a startupok az Econ Engineering segítségével olyan hatékonysággal fejleszthetik prototípusukat virtuálisan, ami offline módon lehetetlen lenne. A költségeket vagy a program másik stratégiai partnere állja, vagy az Econ száll be a projektbe equity alapon. Az Econ szerint a nagyvállalatok töretlen bizalma mutatja, hogy megbízható szolgáltatója lesznek a startup-ökoszisztémának is. Összefoglaltuk az Econ

Bővebben

Miért éri meg virtuálisan prototípust készíteni a startupoknak, és hogyan zajlik ez egyáltalán?

Az innovációs projekteknek szóló Technocatalyst programban az Econ Engineering elérhetővé teszi a mérnöki szimulációk világát a startupoknak is. Hogyan tudja egy startup az Econnal virtuálisan megterveztetni a prototípusát? Mennyire szoros az együttműködés, mekkorák a költségek, és miért bízzon meg a startup az eddig ipari nagyvállalatoknak szolgáltató cégben? Kiglics Gábort, az Econ ügyvezető igazgatóját kérdeztük.

Bővebben

Gazdaságos 3D nyomtatógép és hisztikezelő gyereknevelési rendszer is nyert az első VOSZ Smart startupversenyen

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége azzal a céllal hozta létre a versenyt, hogy felkutassa az élet különböző területein születő innovációkat, és segítse ismertségük növelését. A fődíjat a 3D nyomtatást megkönnyítő ReFilamer hozta el.

Bővebben

Az ember bármikor beavatkozhat a mesterséges intelligencia működésébe – erre ad garanciát az Unió AI szabályozása

Komoly nyomon követési és naplózási rendszert kell annak kiépítenie, aki bizonyos területeken mesterséges intelligenciát alkalmazó szoftvert szeretne forgalmazni az EU-ban.  Az új uniós rendelet, az AI Act ezt azért is írja elő, hogy bármikor közbe tudjon lépni az ember az AI működésébe, ha szükséges. Összefoglaltuk a Pokó Diána mesterséges intelligencia és technológiai szakjogásszal készült interjúnkat.

Bővebben

Ha az EU nem szabályozná a mesterséges intelligenciát, könnyen elharapózhatna a félelem, és megfojtanánk az innovációt

Márciusban fogadta el az Európai Parlament a világ első átfogó mesterségesintelligencia-szabályozását. Miért volt szükség az ún. AI Act-re? Tartanunk kell-e a robotok lázadásától, vagy attól, hogy a kormány AI-eszközökkel követi a mindennapjainkat? Mit fog érzékelni a felhasználó, és mennyi időbe telhet, mire a jog utoléri a gyorsan fejlődő technológiát? Interjúnk dr. Pokó Diána mesterséges intelligencia

Bővebben

Mi az: 42, és nem az élet értelme?

Az európai startup-ökoszisztéma az idei első negyedévben 42 darab, egymillió dollárt meghaladó befektéssel büszkélkedhet. 2022 második negyedéve óta nem volt ilyen magas ez a szám, és már 2024 első három hónapjában majdnem fele annyi úgynevezett megaround történt Európában, mint tavaly összesen.

Bővebben

Hozz egy jó ötletet egy elhagyott terület újrahasznosítására, és nyerj hárommillió forintot!

A CheckINN Revitalizátor ötletpályázat célja, hogy a befektetők helyett a felsőoktatásban tanuló diákok álmodják meg, hogy a funkcióját vesztett, elhanyagolt épületek, területek hogyan teremthetnének újra értéket, új külsővel és turisztikai jelentőséggel is felruházva őket.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások