Hirdetés

A szurkolók támogatása szívdobbanás számlálóval jutott el a sportolókhoz 

Idei nyáron a világversenyeknek köszönhetően újra átélhetjük a szurkolás örömét. Korábban is jellemző volt, hogy élőben csak kevesen tudnak ott lenni a versenyeken – az EU-ban átlagosan a férfiak 21, a nők 13 százaléka látogatott rendszeresen élő sporteseményeket. Most azonban még kevesebben biztathatják a helyszínről kedvenceiket.

Hirdetés

Pedig, ha a csapatunkról van szó, mind egyek vagyunk a szurkolásban: a tévé előtt izgulva átlagosan 70%-kal emelkedik meg a sportrajongók pulzusszáma, miközben egy emberként dobban a szívünk a mieinkért. Mindezt az a hihetetlen sportteljesítmény váltja ki, amit a versenyzők nyújtanak a pályán. Ennek az eufórikus örömnek és a meccsek előtti szurkolói támogatásnak a fokmérője a sporteseményekhez kapcsolódó rengeteg közösségi média reakció, komment és visszajelzés szerte a neten. Azonban ezeknek csupán a töredéke jut el a sportolóinkhoz közvetlenül is. Pedig fontos, hogy érezzék, lássák, hogy ha a helyszínen nem is, de otthonról több százezer magyar szíve dobban értük egyszerre.

„Mi a Telekomnál hiszünk abban, hogy a szurkolás korlátlan, hogy minden bíztatás számít, és a digitalizációnak köszönhetően a távolság sem akadályozhatja a magyar szurkolókat abban, hogy támogatásukkal segítsék a sportolókat. Ezért hoztuk létre új digitális tüneményünket, a Telekom Szívdobbanás számlálót” – mondta el Szabó Béla, a Magyar Telekom márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatója. A Szívdobbanás számláló egy online web és médiaelemző startuppal (Neticle) közös fejlesztés, amely keresőszavak és címkék alapján monitorozza a teljes netet, aggregálja az adott témákhoz kapcsolódó közösségi média reakciókat, kommenteket, megosztásokat. A sportesemények előtt és alatt a Telekom folyamatosan gyűjti ezeket a támogató megnyilvánulásokat, amelyeket aztán közvetlenül a sportolóknak is eljuttat egy gratuláló üzenetben, hogy ők is lássák, hogy a neten keresztül valójában hány magyar szív dobbant értük a meccsek és versenyek alatt.

A Szívdobbanás számláló június 15-én, az első magyar meccsen debütált,

melynek lefújásáig közel százezer támogató reakció gyűlt össze a neten, azóta pedig a magyar csapat teljesítményének köszönhetően a számláló több mint 2 500 000 digitális szívdobbanást detektált, ami 65 Puskás Ferenc Stadionnyi szurkolót jelent.

A Telekom Szívdobbanás számláló nem csak a focimeccsek idején monitorozza a netet, a magyar szurkolók biztatása Tokióba is eljut majd.

Hirdetés

Fontos a fenntarthatóság, de az intim higénia területén várat magára az igazi áttörés

Nem sokkal hajlandóak többet fizetni a magyar nők a fenntartható intim higiéniai termékekért, és noha fontosnak tartják a környezetvédelmet, a hatékonyság és az ár az első számú szempont, amikor vásárlásra kerül a sor. Érdeklődnek az innovatív megoldások iránt, azonban ezek kipróbálására és használatára sokszor nincs elég idejük, így továbbra is a hagyományos menstruációs termékek hódítanak itthon – derül ki a TZMO Hungary felméréséből, mely a magyar nők véleményét vizsgálta a havi ciklushoz kapcsolódó környezettudatosságról.  

Bővebben

A NAV-tól igazolt szakmai vezetőt az adótanácsadói piac meghatározó szereplője

Magyarország egyik vezető, minősített és elismert adótanácsadója, új üzletágvezetővel bővítette szakértői közösségét. Kiss Tamás, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal korábbi osztályvezetője, 2022 májusától tölti be a SALDO tanácsadói üzletágvezetői pozícióját. Elődje Sarkadi-Nagy András volt, aki jelenleg a részvénytársaság vezérigazgatója.

Bővebben
Hirdetés

Elindult a magyar Kickstarter, a Brancs közösségi piactér

A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is. A Brancs az első hazai közönségre szabott online piactér, ahol az ország legújabb termék- és szolgáltatásfejlesztési projektjeit közösségi finanszírozással valósítják meg. Az ötletgazdák a leendő vásárlóikkal – azaz a közösség erejével – gyűjtik össze a kampányok megvalósításához szükséges tőkét.

Bővebben

Budapesten rendezik meg Közép-Európa legnagyobb techfesztiválját

Az online térben töltött két év után végre személyesen is várja elsősorban a szoftverfejlesztés terén dolgozó magyar és nemzetközi szakembereket Közép-Európa legjelentősebb, technológiai trendekkel és fejlesztői újdonságokkal foglalkozó techfesztiválja. A kétnapos Craft Conference magyar szervezői közel 30 országból mintegy 1500 résztvevőt várnak, akikkel többek között a NASA, a Google, a Spotify, az IBM vagy az eBay szakemberei, gyakorló kódolók, és a technológia üzleti oldalával foglalkozó vezetők is megosztják tapasztalataikat a legforróbb trendekről. A szellemi útravaló mellett workshopok, vállalati standok és kapcsolatépítő bulik teszik teljessé az élményt, melynek a Vasúttörténeti Park szolgál különleges helyszínéül.

Bővebben

A diákigazolvány új szerepe, szabadulószobává alakuló városok, és élelmiszertermelés a nappaliban – kihirdették az MVM Edison startup verseny idei nyerteseit

A diákokat kedvenc márkáikkal összekötő program; közösségi alapú, decentralizált otthoni kertészet, az okos hulladékkezelést és újrahasznosítást ösztönző alkalmazás; városokat interaktívan bemutató telefonos szabadulószoba; fiatalokat célzó ökotudatos, digitális, közösségi alkotóműhely, illetve lemerült elektromos autóknak szóló asszisztencia-szolgáltatás is szerepel az MVM Edison startup verseny idei nyertesei között. Az innovatív ötletek pénzjutalomban részesülnek, illetve akár 50 millió forint magvető befektetést is kaphatnak.

Bővebben

Az innovatív magyar csapat megmutatta: minden második fékezésünk balesethez vezethet

Igencsak hektikusan vezetünk a fővárosban, majdnem minden második fékezésünk, gyorsításunk, vagy kanyarodásunk hirtelen történik, ami balesetveszélyt hordoz magával – mutatnak rá a Cristo autós alkalmazás friss felhasználói adatai. A reggeli órákban Dél-Budán, délután viszont a pesti belvárosi forgalomban kell az átlagosnál jobban figyelni autóvezetőként a hétköznapokon, az ekkor tapasztalt feszültség a hétvégi kb. kétszerese. A Közlekedési Kultúra Napjának alkalmából bemutatjuk az eredményeket, melyek kapcsán a drivingcamp Hungary közlekedésbiztonsági szakértője ad tanácsot a fővárosi autósoknak.

Bővebben

Startupok és nagyvállalatok: együtt sikeresebbek

A friss ötlet, agilitás és az innovációban testet öltő tudás társul a sokévtizedes szakértelemmel, tapasztalattal, technológiai háttérrel, értékesítési kompetenciákkal, partneri hálózattal és erős pénzügyi háttérrel. Így támogatja egymást startup és nagyvállalat, amely együttműködésére egyre több a példa itthon és a nagyvilágban. Az idei Startup Safari konferencián vállalatvezetők, startupok, befektetők készítettek látleletet a hazai startup ökoszisztémáról.

Bővebben

Melbourne-i győztesek a budapesti esettanulmányi versenyen

Idén negyedik alkalommal rendezték meg Magyarországon a régió egyik legnívósabb nemzetközi üzleti esettanulmányi versenyét, a Central European Case Competition-t (CECC). A rendezvény egyik esetadó partnere a Schneider Electric volt, a győztes melbourne-i csapat az ő beszállítóik CO2 kibocsátásának csökkentésére, valamint az EcoStruxure platform újszerű alkalmazására dolgoztak ki koncepciót.

Bővebben