Hirdetés

A marketing gazdaságmotorizációs szerepe miatt időszerűbb, mint valaha

Gazdasági kilátások és a marketing szerepe, fogyasztói és ügyfélélmény kihívások, Post-Covid marketingmegoldások, a digitális marketing legaktuálisabb kihívásai, valamint a jövő marketingkészségei – többek között ezeket a témaköröket hozta felszínre az idei Marketing Summit három programalkotó eseménye, amelyen összesen hat iparág közel 40 szakembere vett részt. Az idei Marketing Summit szeptember 16-án exkluzív helyszínen, a budai Haris Parkban ezekre a kérdésekre is megadja majd a választ. Sőt, a Summit PLAY videós platformról számos extra tartalom is letölthető lesz az eseményt követően.

Hirdetés

A Marketing Summit olyan marketing és üzleti csúcstalálkozó, amely segíti a döntéshozókat, hogy felkészülhessenek a következő időszak kihívásaira, bármelyik iparágból is érkezzenek. A marketingszakma első számú csúcstalálkozójának küldetése, hogy a marketinget a gazdasági életben hatékonyan alkalmazzák, és hogy a szakma színvonalát továbbfejlessze. Idén szeptember 16-án egy új, exkluzív helyszín, a festői szépségű budai Haris Park ad otthont a személyes jelenlétű szakmai és networking eseménynek. A szervezők ugyanakkor fontosnak tartják, hogy a konferencia előadásait azok számára is elérhetővé tegyék, akik az esemény korlátozott létszáma, vagy egyéb elfoglaltságuk miatt nem tudnak személyesen jelen lenni. Ennek érdekében hívták életre a Summit PLAY videóplatformot, amelyen nem csak az esemény kiemelt előadásai, hanem rengeteg extra tartalom is elérhető lesz korlátlan ideig.

“A marketing időszerűbb, mint valaha, hiszen gazdaságmotorizációs szerepe elvitathatatlan.”

A marketing a vállalkozások elemi szintjén is az üzleti növekedést szolgálja, értékteremtő módon járul hozzá a szervezetek és az egész nemzetgazdaság teljesítményéhez” – mondja Hinora Ferenc, a 30 éves Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) frissen újraválasztott elnöke. “A szakmai szervezet elkötelezetten hisz a marketing erejében, így feladatának tekint minden olyan értékteremtő ágazati, közösségi, orientációs, társadalmi, illetve edukációs célkitűzés szolgálatát, amelyekkel érdemben támogatni tudja a megbízói, illetve szolgáltatói oldal piaci szereplőit. A Marketing Summit a marketing- és üzleti döntéshozókat, illetve szakembereket megszólító kiemelkedő esemény, amely az ősz hagyományosan legnagyobb szakmai nyitórendezvénye” – emeli ki a szövetség elnöke.

Annak érdekében, hogy a Summit témái valóban a marketing- és üzleti döntéshozók aktuális kihívásaira, kéréseire reflektáljanak, idén is programalkotói eseményeket szervezett az MMSZ a szakemberek számára. A három programalkotó eseményen összesen 6 iparág (FMCG, Pénzügy, Távközlés, Szolgáltatások, Kereskedelem, Jármű & Közlekedés) közel 40 szakembere vett részt.

Az idei Marketing Summit a teljesség igénye nélkül az alábbi blokkok mentén járja körül a Post-Covid marketing új lehetőségeit: gazdasági kilátások és a marketing szerepe, fogyasztói és ügyfélélmény-kihívások, Post-Covid marketingmegoldások, a digitális marketing legaktuálisabb kihívásai, valamint a jövő marketingkészségei. Ezeken felül a hazai piacon 30 éve jelenlévő márkák vezetői mutatják be első kézből, hogyan alakítják át szemléletüket, illetve működésüket, hogy még inkább megfeleljenek a jövő kihívásainak. Idén bővül a Summit díjátadóinak a száma is, hiszen az esemény immár négy nívós szakmai elismerésnek is helyet ad majd: a már hagyományos TOP 50 legsikeresebb marketingvezető díjátadása mellett, a Marketing Talent Award és a Városmarketing Gyémánt Díj pályázatok nyerteseit is itt hirdetik ki, valamint sor kerül a Magyar Marketing Szövetség Életműdíjának átadására is.

“A Magyar Marketing Szövetség közössége elkötelezetten hisz a marketing erejében. A pandémia hozta kihívásokat követően éppen ezért most a koronavírus járvány utáni időszak szakmai és üzleti lehetőségeit helyezzük fókuszba konferenciánkon” – hangsúlyozza Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke. Az eseményen top üzleti és gazdaságpolitikai döntéshozók, marketingvezetők, innovatív, kreatív, és digitális szakemberek, valamint iparági véleményvezérek fognak előadni. A konferencia előadásai és networking programjai inspirációkkal, információkkal, eszközökkel és azonnal bevethető marketing- és üzleti megoldásokkal segítik a résztvevőket, hogy felkészülhessenek a következő időszak szakmai és üzleti kihívásaira.

A Marketing Summit Hungary fő szervezője a 30 éves Magyar Marketing Szövetség, társszervezői a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, valamint a Marketing & Media szaklap. Mindhárom szervező elkötelezett a marketing- és üzleti tevékenységet végzők szakmai támogatásában, valamint a helyes gyakorlatok fejlesztésében és terjesztésében.

Hirdetés

Sikerrel indult az Infratrainer közösségi finanszírozási kampánya

 Végre elindul itthon is a közösségi finanszírozás. Több sikeres kampány után most az Infratrainer gyűjt tőkét, amelynek révén lakossági befektetők is csatlakozhatnak egy intézményi befektetőhöz, a Startup Campushoz. A Magyarországon már jól ismert fitneszgépet gyártó Infratrainer Global a Tungsrammal és a Startup Campus-szal közösségi finanszírozási kampányt indított, hogy nemzetközi terjeszkedésbe fogjon: a jövendő sikertörténethez kisbefektetőket várnak, akár 50 ezer forintos befektetéssel is.

Bővebben
Hirdetés

Ingyenesen segíti a hazai ipart a díjnyertes magyar startup

A Haris Digital díjnyertes IoT megoldásával az ipar bármely szereplője 20-30 %-os növekedést érhet el teljes eszközhatékonyságban (OEE), erre hatalmas szükség van, hiszen folyamatosan nőnek a megrendelések. A rendszert most 20 ügyfelének ingyenesen biztosítja a startup, de ahogyan azt Perecz Péter alapító kiemelte: sajnos erőforrásaik nem engedik, de akár a teljes hazai ipart áramvonalasítanák, amivel a cégek profitabilitása mellett a környezeti terhelés is csökkenne.

Bővebben

Egy új startup havidíjas autóelőfizetős szolgáltatást indított el Budapesten

A Bécsben már működő Swapp eddig több mint 1 millió eurónyi angyalbefektetést vonzott nagynevű befektetőktől. Alapítói pedig a nemzetközi porondon is tapasztalt startup vezetők, akik korábban az Ubernél, a Boltnál, a Deezernél és a Careemnál tanulták a mesterséget. A Swapp az autóvásárlás és a lízing helyett kínál versenyképes árú, de annál sokkal rugalmasabb alternatívát. Bár a „Netflix-generáció” a célközönség fontos része, de nem csak nekik szolgáltatnak.

Bővebben

Az amerikai állampolgárok újra használhatják a TikTokot

Az Egyesült Államok visszavonja a kínai TikTok videómegosztó alkalmazásra és a szintén kínai WeChat közösségi platformra az előző adminisztráció által kiszabott tranzakciós tiltásokat. A mostani döntés azt jelenti, hogy az amerikai állampolgárok újra letölthetik és használhatják a ByteDance pekingi központú vállalatcsoport (TikTok), valamint a Tencent kínai internetes óriáscég (WeChat) tulajdonában lévő applikációkat.

Bővebben

Csúcsteljesítményű versenymotort fejleszt a győri egyetemről indult startup 

A győri Széchenyi István Egyetemen alakult Advanced Drivetrain Technology (ADT) egyedi motorblokkból és hengerfejből álló megoldása először a motorsportban tudná jelentősen növelni a belsőégésű motorok teljesítményét, később pedig az utcai járművek számára is elérhetővé válna. A prototípus kifejlesztését a Startup Campus 66,5 millió forintos támogatásából és befektetéséből valósítják meg az alapítók.  

Bővebben

A  kkv-knak is a nagyvállalati technológiákat kell alkalmazniuk az ügyfelek megtartásához

A vásárlóknak ma már nem elég a jó termék vagy szolgáltatás, élményt is akarnak. A pozitív vagy negatív ügyfélélmény hatása pedig messze túlmutat egyetlen vásárláson. Az ügyfelek egy rossz tapasztalat után elfordulhatnak a cégtől, néhány kellemetlen ügyfélélmény pedig a vevőkör akár 60 százalékának elvesztését is okozhatja – derül ki az Avaya felméréséből. A teljes ügyfélélmény biztosításához a kkv-knak is a nagyvállalati technológiákat kell alkalmazniuk, és ezek ma már elérhetők nagyobb beruházások nélkül is.

Bővebben

Ötletes megoldás, amivel a torta és az ünnepi készülődés is édesebb

Prémium cukrásztorták és minden ünnepi kellék egy helyen: ezt tudja a Budapest különleges cukrászdáinak termékeit összegyűjtő és kiszállító Édes Város, ahol az édességek mellett most már dekorációk, partikellékek és ajándékok is elérhetőek. A Start it @K&H inkubátorprogramjában rész vett startup fejlesztése olyannyira különleges, hogy világszinten mindössze egyetlen hasonló vállalkozásról lehet tudni.

Bővebben

Chatbot alapú EB tippjátékot hozott létre a gyorsétteremlánc

Chatbot alapú EB tippjátékot hozott létre a Burger King a labdarúgás kedvelőinek. A jól ismert gyorsétteremlánc a magyar válogatott 2021-es EB szereplésére időzítve indította útjára az online szurkolás új eszközét. A hazai piacon még innovációnak számító chatbot játékkal a Burger King az EB iránt elkötelezettek számára kívánt gesztust gyakorolni.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások