Hirdetés

A K&H Bank inkubátorprogramot indít a startupoknak

A bank ingyenes infrastruktúrával, folyamatos képzéssel, iparági mentorok segítségével és a nemzetközi kapcsolatrendszer biztosításával támogatja a startup cégek elindulását, megerősödését.

Németh Balázs, a bank változáskezelési divíziójának vezetője a Start it @K&H elnevezésű inkubátorház bemutató csütörtöki sajtótájékoztatóján kiemelte: a programban való részvételre február 10-ig jelentkezhetnek a startup vállalkozások. A bank tanácsadók segítségével 10-12 céget választ majd ki. Az inkubációs időszak 6 hónapig tart.

Németh Balázs elmondta, hogy az európai startup vállalkozások 60 százaléka főleg hét területen tevékenykedik, a legtöbb cég az IT és a szoftverfejlesztés, illetve a szoftver és szervizmegoldások terén működik. Magyarországon nagyjából ezer startup fejlesztés fut, ugyanakkor idehaza működik a régióban a legtöbb és legjobb minőségű projekt, és számos példaértékű hazai sikeres bemutatkozás is lezajlott.

Horváth-Magyary Nóra, a K&H Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a K&H anyabankja, a belga KBC már évekkel ezelőtt elindította saját inkubátorprogramját, amely mára Belgium legsikeresebb inkubációs programja lett.

A belga tapasztalatok jelentősen segíthetnek a magyar kezdeményezésben. A K&H négy területre koncentrál a társadalmi felelősségvállalás során: a pénzügyi oktatásra, a környezetvédelemre, az egészségügyre és a vállalkozásösztönzésre.

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben