Hirdetés

A Bolt korábbi vezetői megalapították a szobafestők Boltját

Roman Sysel és Jakub Dvořak az Adam platformon keresztül tervezik digitalizálni a festők mesterségét Magyarországon.

Roman Sysel és Jakub Dvořak ott volt, amikor elindult az észt alapítású startup, a Bolt. Együtt járultak hozzá a Bolt gyors növekedéséhez nemcsak Magyarországon, hanem az egész közép-kelet-európai régióban is.

A Bolt sikere arra ösztönözte őket, hogy saját ötlettel álljanak elő, és a személyszállítás után korszerűsítsék a szobafestést. Létrehozták az Adam platformot, amely az ügyfeleket tapasztalt festőkkel köti össze egy átlátható, előre meghatározott áron. A hosszas várakozást és a bonyolult árlistákat egy egyszerű, átlátható online kalkulátor váltja fel, amely azonnal megjeleníti a megrendelőnek a munka becsült árát és egy kattintással leadhatja a munkára való igényét. Ezt követően az Adam összeköti a megrendelőt egy festővel, aki a kívánt időpontban és helyszínen elérhető lesz. A platform már sikeresen működik Csehországban, Szlovákiában és Lengyelországban is.

“A szobafestés jövőjét építjük. Magyarország a kezdetektől fogva a látókörünkben volt, és örülünk, hogy szolgáltatásunkat a szomszédos országokban is kínálhatjuk. Magyarországon is azt látjuk, hogy a piac rosszul működik. A festőknek nincs jó híre, sokat kell rájuk várni, magasak az áraik és nehéz eligazodni rajtuk. Ugyanez volt a helyzet azokban az országokban is, ahol már jelen vagyunk, ezért folyamatosan fejlesztéseket teszünk annak érdekében, hogy nagy sikereket ünnepelhessünk a megrendelők és a festők körében. Hiszünk abban, hogy Magyarországon is sikeresek leszünk” – kommentálja a bevezetést Jakub Dvořák társalapító.

Magyarországon a cég Budapesten indul, és a www.adamfestes.hu domainen lehet érdeklődni a szolgáltatásról. Az indulást egy kísérleti időszak előzte meg, melynek során a platform több száz sikeres megrendelést dolgoztunk fel.

„Jól haladunk. Minden héten rekordszámú megkeresés érkezik hozzánk. Hiszünk abban, hogy sikeres üzleti modellt találtunk, amelyet tovább szeretnénk skálázni. Nem akarunk megállni Magyarországon, hanem már keressük, hol tudnánk tovább terjeszkedni termékünkkel” – utal a további tervekre a másik társalapító, Roman Sysel.

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben