A Forbes írtameg a múlt hét végén, hogy Csányi Gabriella, a Like Locals alapítója, Csányi Sándot lánya 30 százalékos részesedést vásárolt az Európa legnagyobb jövőfesztiváljában, a rendkívül népszerű Brain Barban.
A Forbesnak eljuttatott közlemény szerint a tulajdonosok célja a Brain Bar digitális jelenlétének erősítése, az esemény mellett új termékek fejlesztése. Csányi Gabriella elmondta: a Brain Bar vezetésébe nem csak pénzzel száll be, hanem az operatív működésben is szerepet vállal majd, de emellett a többi vállalkozásában is aktív és tevékeny marad. Böszörményi-Nagy Gergely, a Brain Bar alapítója elmondta, Csányi Gabriella rengeteg új ötlettel és energiával érkezett a jövőfesztivál csapatába.
Csányi Gabriella Csák Jánost váltja a Brain Bar tulajdonosai között, aki védnökként továbbra is segíti és támogatja a márkát. Az új struktúrában a Brain Bar Kft. tulajdonosai közül Böszörményi-Nagy Gergely és Csányi Gabriella 30-30 százalékot, Balogh Gabriella 25 százalékot, Chris Mattheisen 10 százalékot, míg Szabadhegy Péter 5 százalékot birtokol.