Hirdetés

Így is lehet növelni a vállalkozókedvet

A jól felépített üzleti showműsorokból a még kevés tapasztalattal bíró vállalkozók olyan gyakorlati megoldásokat, ismereteket sajátíthatnak el, amelyekkel könnyebben boldogulhatnak az üzleti életben. A szaktudás és tapasztalat átadásának ugyanis kulcsszerepe van abban, hogy minél többen sikerre vigyék vállalkozásukat – vallja a K&H. A pénzintézet ezért már négy éve az RTL Klub Cápák között című műsorának pénzügyi mentora, ahol a versenyzők felkészítése mellett minden évben díjazza a leginnovatívabb ötletet, valamint oktatóanyagokat készít a vállalkozástervezés és -fejlesztés témakörében. Ezt a tevékenységet ismerték most el a Content Marketing Awards bronz minősítésével.  

A vállalkozásokkal foglalkozó műsorok között nagy népszerűségnek örvendenek az üzleti valóságshow-k, mivel ezek a szórakoztatás mellett kézzelfogható segítséget nyújtanak a leendő vállalkozóknak és ösztönzik a cégalapítást. A vállalkozni vágyók többek között megtanulhatják, hogyan kell meggyőzően előadni az ötletüket, mennyi időt kell fordítani egy vállalkozás elindítására, mikre kell figyelni egy üzleti terv megírásakor és mekkora kezdőtőkére lehet szükség az induláshoz. A K&H társadalmi felelősségvállalási tevékenységének meghatározó része a vállalkozásösztönzés és a pénzügyi tudatosság erősítése, ezért a kezdetektől, 4 éve támogatja az RTL Klub Cápák között című műsorát. Sokaknak van ugyanis innovatív ötlete, de csak kevesen rendelkeznek azzal a sokrétű vállalkozói ismerettel, amely elengedhetetlen egy cég indításához és sikeres működtetéséhez.

A pénzintézet műsorszponzoráció keretében végzett mentori tevékenysége ezért több részből állt. A felkészítés során a vállalkozók pénzügyi tudatosságát erősítette a pénzügyi tanácsokkal, valamint egyes vállalkozások esetében finanszírozási megoldással is támogatta az újító ötletek megvalósítását. A K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíjjal pedig minden évben azt a vállalkozást ismerte el, amely egyediségével és hozzáértésével úttörő megoldást talál a fogyasztói igényekre. Ilyen például az idei nyertes is, a Ricely, amely a hazai piacon egyedülálló rizsalapú gyümölcsital, és ezzel újraértelmezheti az étkezés fogalmát. Továbbá az üzletetide.hu oldalon található tippekkel és szakmai videókkal, a sikeres hazai vállalkozók tapasztalatainak és életútjának bemutatásával adtak ötleteket az indulással és növekedéssel együtt járó kihívásokhoz.

Ezt a sokrétű tevékenységet díjazták most a Content Marketing Awards, televíziós szponzorációk és termékelhelyezések kategóriájában kapott bronz minősítéssel. „A szaktudás és a tapasztalat átadásának kulcsszerepe van abban, hogy Magyarországon minél többen tudják sikerre vinni vállalkozói elképzeléseiket, illetve szintet lépjenek cégükkel. A vállalkozások igényét jól mutatja, hogy a pénzügyi felkészítő rendezvényünk több mint 100 vállalkozást szólított meg. A K&H üzletetide oldalunkat a műsor időszakában közel 21 ezren látogatták, és a szakmai partnerekkel készített videóink már több mint 350 ezres megtekintésnél járnak. A mostani, kihívásokkal teli időszakban még inkább fontos, hogy a hazai kezdő és már működő vállalkozásoknak megadjuk azt a szakmai segítséget, amely nélkülözhetetlen a szintlépéshez” – mondta Rammacher Zoltán, a K&H kkv marketing és értékesítés támogatás vezetője a díj kapcsán.

A nikotinfüggést csökkentő és az idősgondozás Airbnb-jét megálmodó csapat is bekerült start it @K&H inkubációs programjába

A K&H Csoporthoz kötődő nagyvállalati inkubációs program célja, hogy a bármely területről érkező csapatokat segítsék abban, hogy projektjüket fejlesszék, és elérjenek a következő érettségi fázisba. A program ehhez szakmai mentorációt, közösségi irodát és széles kapcsolati hálót is biztosít a résztvevőknek.

Bővebben

Vinnai Balázs: Pár év múlva lehet, már nem én, hanem egy AI hasonmásom fogja megnyitni a SMART Konferenciát

A SMART Konferenciát szervező IVSZ elnöke, Vinnai Balázs szerint a mesterséges intelligencia elterjedése azt az érzetet kelti az emberekben, mintha nem kéne a digitális alaptudás az AI használatához. Aki azonban igazán hatékony és termelékeny akar lenni, annak pont erre az alaptudásra kell támaszkodnia. Interjúnk a SMART Konferenciáról.

Bővebben

Azért bízzanak bennünk a startupok, mert a BMW is bízik bennünk! – mondja az Econ Engineering ügyvezető igazgatója

A Technocatalyst programban a startupok az Econ Engineering segítségével olyan hatékonysággal fejleszthetik prototípusukat virtuálisan, ami offline módon lehetetlen lenne. A költségeket vagy a program másik stratégiai partnere állja, vagy az Econ száll be a projektbe equity alapon. Az Econ szerint a nagyvállalatok töretlen bizalma mutatja, hogy megbízható szolgáltatója lesznek a startup-ökoszisztémának is. Összefoglaltuk az Econ

Bővebben

Miért éri meg virtuálisan prototípust készíteni a startupoknak, és hogyan zajlik ez egyáltalán?

Az innovációs projekteknek szóló Technocatalyst programban az Econ Engineering elérhetővé teszi a mérnöki szimulációk világát a startupoknak is. Hogyan tudja egy startup az Econnal virtuálisan megterveztetni a prototípusát? Mennyire szoros az együttműködés, mekkorák a költségek, és miért bízzon meg a startup az eddig ipari nagyvállalatoknak szolgáltató cégben? Kiglics Gábort, az Econ ügyvezető igazgatóját kérdeztük.

Bővebben

Gazdaságos 3D nyomtatógép és hisztikezelő gyereknevelési rendszer is nyert az első VOSZ Smart startupversenyen

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége azzal a céllal hozta létre a versenyt, hogy felkutassa az élet különböző területein születő innovációkat, és segítse ismertségük növelését. A fődíjat a 3D nyomtatást megkönnyítő ReFilamer hozta el.

Bővebben

Az ember bármikor beavatkozhat a mesterséges intelligencia működésébe – erre ad garanciát az Unió AI szabályozása

Komoly nyomon követési és naplózási rendszert kell annak kiépítenie, aki bizonyos területeken mesterséges intelligenciát alkalmazó szoftvert szeretne forgalmazni az EU-ban.  Az új uniós rendelet, az AI Act ezt azért is írja elő, hogy bármikor közbe tudjon lépni az ember az AI működésébe, ha szükséges. Összefoglaltuk a Pokó Diána mesterséges intelligencia és technológiai szakjogásszal készült interjúnkat.

Bővebben

Ha az EU nem szabályozná a mesterséges intelligenciát, könnyen elharapózhatna a félelem, és megfojtanánk az innovációt

Márciusban fogadta el az Európai Parlament a világ első átfogó mesterségesintelligencia-szabályozását. Miért volt szükség az ún. AI Act-re? Tartanunk kell-e a robotok lázadásától, vagy attól, hogy a kormány AI-eszközökkel követi a mindennapjainkat? Mit fog érzékelni a felhasználó, és mennyi időbe telhet, mire a jog utoléri a gyorsan fejlődő technológiát? Interjúnk dr. Pokó Diána mesterséges intelligencia

Bővebben

Mi az: 42, és nem az élet értelme?

Az európai startup-ökoszisztéma az idei első negyedévben 42 darab, egymillió dollárt meghaladó befektéssel büszkélkedhet. 2022 második negyedéve óta nem volt ilyen magas ez a szám, és már 2024 első három hónapjában majdnem fele annyi úgynevezett megaround történt Európában, mint tavaly összesen.

Bővebben

Hozz egy jó ötletet egy elhagyott terület újrahasznosítására, és nyerj hárommillió forintot!

A CheckINN Revitalizátor ötletpályázat célja, hogy a befektetők helyett a felsőoktatásban tanuló diákok álmodják meg, hogy a funkcióját vesztett, elhanyagolt épületek, területek hogyan teremthetnének újra értéket, új külsővel és turisztikai jelentőséggel is felruházva őket.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások