Hirdetés

Sikeres közösségi finanszírozási kampányt zárt a magyar Beeco

A több mint 1,5 millió forintos tőkét az ökotudatos közösséget építő startup a mobilapplikáció további funckiókkal való bővítésére fogja felhasználni.

1 861 320 forint – ekkorra összeggel zárta első sikeres közösségi finanszírozási kampányát az ökotudatos közösséget építő magyar startup, a Beeco.

A Brancson indított kampány eredeti célösszegét, ami 1,5 millió forint volt, ezzel túl is szárnyalta a vállalkozás.

A korábbi részek tartalmából

A Beeco célja, hogy az emberek személyre szabott segítséget kapjanak a fenntarthatóbb, ökotudatosabb életvitelhez, a mindennapokban is képesek legyenek környezettudatos döntéseket hozni.

Mindezzel a projekt azt is szeretné elérni, hogy csökkenjen a sok fiatalt érintő klímaszorongás mértéke.

Így aztán a startup tavaly tette mindenki számára elérhetővé a saját fejlesztésű, ökológiai iránytűként szolgáló appját. Ennek köszönhetően a felhasználó:

  • térképen láthatja a hozzá legközelebb eső szelektív hulladékgyűjtőket, csomagolásmentes boltokat vagy fenntarthatóan működő vendéglátóipari egységeket,
  • az appon belüli kuponokkal kedvezményesen vásárolhat a zöld boltokban,
  • előszűrve megtalálhatja azokat a forrásokat (például tartalomkészítőket, filmeket, podcasteket, könyveket, civil szervezeteket), amelyek ökotudatos tartalmakat állítanak elő.

Az egyetemi padból indult Beeco részt vett az MVM Edison Programban, ösztöndíjat nyert a Design Terminal pitch versenyén, bekerült a Climate LaunchPad nemzetközi innovációs verseny közép-európai döntőjébe, és bemutatkozott a Lisszaboni Web Summiton is.

Ökolábnyom-számláló, kvízek és közösségi küldetések – ezekkel fog bővülni a Beeco-app

A Brancs-kampányban összegyűjtött forrást a startup az app fejlesztésére kívánja fordítani, ami ökolábnyom-számlálóval, edukatív kvízekkel és játékos közösségi küldetésekkel fog bővülni a jövőben.

Tovább, mint azt a Beeco a sikeres kampányzárásról szóló sajtóközleményében kiemeli: „A hamarosan megjelenő eseménynaptáruk, aminek megvalósításához szintén jelentősen hozzájárult a Brancs-kampány,

nemcsak abban fog segíteni a felhasználóknak, hogy megtalálják a zöld workshopokat, előadásokat, helyi akciókat, de a teljes magyar fenntarthatósági szférának lehetőséget biztosít, hogy kapcsolódjanak, és élő, támogató közösséget alkossanak általuk.”

NYITÓKÉP: A Beeco csapata. Forrás: Beeco

Marketingesek, szemetek a STRT-ra vessétek!

Azt tapasztalom a hazai ökoszisztémában, hogy a szereplők döntő többsége önmagáról zeng dicshimnuszt, ha elér valamit, miközben a probléma, amit megold, olcsó díszletté silányul. Balogh Petyáék viszont pont fordított logika mentén gondolkodnak a PR-ról és a marketingről.

Bővebben

Balogh Petya: Amerika lábon lőtte magát a vámháborúval, és ebből az európai startupszektor rengeteget profitálhat

A STRT vezérigazgatója szerint a Donald Trump vezette USA pont azt az előnyét építi le a vámpolitikájával, ami őt a világ legerősebb gazdaságává tette. Ez lehetőséget teremt nemcsak arra, hogy az európai cégek a kihulló szereplők helyébe lépjenek, hanem arra is, hogy az EU nagy lépéseket tegyen a digitális és innovációs függetlenedés útján. A Startup

Bővebben

Randizz a leendő befektetőddel a NAK TechLab eseményén!

Az agrár startupok rapid randikon beszélgethetnek a hazai társaságok képviselőivel, azonnali visszajelzéseket kaphatnak egyszerre több kockázatitőke-befektetőtől, és akár a soron következő befektetési körükhöz vezető lépéseket tehetnek. Jelentkezési határidő: április 27.

Bővebben

Növekedett a hazai szabadalmi kérelmek száma, de európai viszonylatban még így is gyengén teljesít Magyarország

Tavaly jegyezték a legtöbb szabadalmi kérelmet Magyarországról, azonban – ha az Európába érkező kérelmek számát tekintjük – arányaiban ezzel még mindig csak a lista utolsó harmadában vagyunk.

Bővebben