Hirdetés

A Coinbase elindítja NFT piacterét – tranzakciós díjak nélkül

Csaknem fél évvel ezelőtt a Coinbase, az Egyesült Államok legnagyobb kriptotőzsdéje bejelentette, hogy elindít egy NFT-piacteret, de azzal kapcsolatban csak találgathattunk, hogy mikor és milyen formában. Ma azonban napvilágot látott a hír: a „Coinbase NFT” béta üzemmódja elstartolt, és az Ethereum blokkláncon lévő NFT-gyűjteményekre fókuszál.

A Coinbase egy tőzsdén jegyzett kriptopénz-platform, amely mintegy 89 millió felhasználóval, 278 milliárd dolláros kriptoeszközzel és 547 milliárd dolláros negyedéves kereskedési volumennel rendelkezik. A sajtótájékoztatójukon kiderült, hogy béta bevezetése során a Coinbase számos NFT-kollekció, például a Doodles, a World of Women és az Azuki is megjelenik. Rövidesen azonban várhatóan minden Ethereum-alapú gyűjtemény elérhető lesz a Coinbase NFT-n, később pedig majd más kriptovalután alapulók is megjelennek.

Ami teljesen váratlan a történetben: a piactéren – korlátozott ideig – nem lesznek tranzakciós díjak az NFT-kre. Idővel a díj természetesen emelkedni fog, de azt ígérik nem kell horribilis összegekre gondolni majd akkor sem.

Forrás: Techcrunch

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben