Hirdetés

10 milliárd forint fölötti rekord árbevétellel zárta a tavalyi évet a fizikai munkaerő-közvetítő cég

10 milliárd forint feletti árbevétellel zárta a tavalyi évet a Work Force minősített HR szolgáltató, ezzel 45 százalékkal múlta felül 2020-as eredményeit. Továbbra is a fizikai munkaerő-kölcsönzés a cég alap üzletága, emellett azonban egyéb területeit is tudta fejleszteni a vállalat. A legjelentősebb üzleti partnerei a gyártás, termelés területéről, azon belül is az autóipar és elektronikai vállalatok közül kerülnek ki. A céghez tartozó Job Force Iskolaszövetkezet közel fél milliárd forintos árbevételével szintén nagyot lépett előre a diákmunkaerő-közvetítés piacán.

Hirdetés

Több mint 10 milliárd forintos rekordbevételt könyvelhetett el a 2021-es évre a munkaerő-kölcsönzéssel és munkaerő-közvetítéssel foglalkozó Work Force minősített HR szolgáltató, ami 45 százalékos növekedés az egy évvel korábban elért 7 milliárd forintos árbevételéhez képest.

Fizikai kölcsönzés: még tovább nőhet a külföldi munkavállalók aránya

Továbbra is a fizikai munkaerő-kölcsönzés a vállalat legeredményesebb üzletága, melynek fő felvevőpiaca 2021-ben is a gyártás és a termelés volt. Azon belül viszont az elektronikai vállalatok nagyobb, az autóipari beszállítók pedig a korábbinál kisebb szeletet képviseltek ügyfélportfóliójukban. A kölcsönzött munkaerő aránya 48 százalékkal emelkedett az egy évvel korábbi adatokhoz képest, és még tovább növekedett az állományon belül a külföldi munkavállalók aránya. Míg 2020-ban átlagosan a kölcsönzött munkavállalók 40 százaléka volt határon túli, addig tavaly már az állomány közel fele. Ráadásul a minősített foglalkoztatói státusz elnyerése idén új kapukat nyithat meg a cég számára. Egy 2021-es kormányrendelet értelmében ugyanis a korábbinál is több országból toborozhatnak munkavállalót a minősítésen megfelelt HR-szolgáltatók, így például Vietnámból, Indonéziából, Mongóliából, vagy a Fülöp-szigetekről érkezőket is foglalkoztathatnak, ami várhatóan még tovább növeli majd a külföldi munkaerő arányát.

Új alapokon a közvetítési üzletág, a gyakornoki pozíciókra koncentrál a Job Force

A társaság szellemi közvetítéssel foglalkozó üzletága jelentős átalakuláson ment át a tavalyi évben. A divízió új alapokra helyezte működését, jelentősen megerősítette szakember gárdáját, hogy hosszú távon még tovább növelhesse piaci részesedését ezen a területen is. 2021-ben a mérnöki pozíciók mellett a különböző IT munkakörök jelentették az üzletágban a húzóerőt.

A céghez tartozó Job Force Iskolaszövetkezet is eredményesen zárta az évet, hiszen közel fél milliárd forintos árbevételt generált. Az iskolaszövetkezet 2021-ben a gyakornoki programokra helyezte a hangsúlyt, melyek során a diákok lehetőséget kapnak az elméleti tudást valós munkakörnyezetbe is áthelyezni, miközben a munkáltatók egy új, agilis munkavállalói réteget tudnak előteremteni és integrálni.

„Általánosságban azt tapasztaltuk tavaly, hogy egyre nehezebb megtalálni a megfelelő mennyiségű és kvalitású jelölteket egy-egy pozícióra. A sikerünk kulcsa mégis az volt, hogy a korábban már jól megismert gyártó, termelő szektorra koncentrálva, erős ügyfélportfólióval vágtunk neki 2021-nek, amit 15 százalékkal még tovább bővítettünk az év során. Folyamatosan fejlesztettük irodahálózatunkat, így Tatabányán, Miskolcon és Orosházán is megújult, modernebb környezetben fogadhatjuk ügyfeleinket. Mindemellett bővítettük belső szakértői csapatainkat is, így teljes munkavállalói létszámunk 10 százalékkal növekedett az elmúlt évben” –indokolta a rekord eredményt Czellecz Zoltán, a Work Force minősített HR szolgáltató cégvezetője.

A vállalat több éves digitális fejlesztési programot is elindított, mely a háttérkiszolgáló rendszerek korszerűsítésével jelentősen csökkenteni tudja a toborzással és foglalkoztatással járó adminisztratív feladatok terheit. Külföldi fizikai dolgozóik beilleszkedését saját fejlesztésű chatbottal segítik, munkáltató partnereik hétköznapijait pedig olyan folyamatokkal egyszerűsítik, mint a belépő kártyával összekötött, automatizált bérszámfejtés.

Mai szemmel nézve adottak a feltételek ahhoz, hogy idén még tovább növekedjünk, így ambiciózus terveink vannak 2022-re. Szeretnénk kihasználni a minősített foglalkoztatási státuszból adódó lehetőségeket, ez lehet az idei fejlődésünk motorja. Ugyanakkor továbbra is nagy hangsúlyt fektetünk belső fejlesztéseinkre, hogy ügyfeleinket a legmagasabb minőségű HR szolgáltatásokkal támogathassuk” – tette hozzá Czellecz Zoltán.

Fotó: Pexels

Hirdetés

A diákigazolvány új szerepe, szabadulószobává alakuló városok, és élelmiszertermelés a nappaliban – kihirdették az MVM Edison startup verseny idei nyerteseit

A diákokat kedvenc márkáikkal összekötő program; közösségi alapú, decentralizált otthoni kertészet, az okos hulladékkezelést és újrahasznosítást ösztönző alkalmazás; városokat interaktívan bemutató telefonos szabadulószoba; fiatalokat célzó ökotudatos, digitális, közösségi alkotóműhely, illetve lemerült elektromos autóknak szóló asszisztencia-szolgáltatás is szerepel az MVM Edison startup verseny idei nyertesei között. Az innovatív ötletek pénzjutalomban részesülnek, illetve akár 50 millió forint magvető befektetést is kaphatnak.

Bővebben
Hirdetés

Az innovatív magyar csapat megmutatta: minden második fékezésünk balesethez vezethet

Igencsak hektikusan vezetünk a fővárosban, majdnem minden második fékezésünk, gyorsításunk, vagy kanyarodásunk hirtelen történik, ami balesetveszélyt hordoz magával – mutatnak rá a Cristo autós alkalmazás friss felhasználói adatai. A reggeli órákban Dél-Budán, délután viszont a pesti belvárosi forgalomban kell az átlagosnál jobban figyelni autóvezetőként a hétköznapokon, az ekkor tapasztalt feszültség a hétvégi kb. kétszerese. A Közlekedési Kultúra Napjának alkalmából bemutatjuk az eredményeket, melyek kapcsán a drivingcamp Hungary közlekedésbiztonsági szakértője ad tanácsot a fővárosi autósoknak.

Bővebben

Startupok és nagyvállalatok: együtt sikeresebbek

A friss ötlet, agilitás és az innovációban testet öltő tudás társul a sokévtizedes szakértelemmel, tapasztalattal, technológiai háttérrel, értékesítési kompetenciákkal, partneri hálózattal és erős pénzügyi háttérrel. Így támogatja egymást startup és nagyvállalat, amely együttműködésére egyre több a példa itthon és a nagyvilágban. Az idei Startup Safari konferencián vállalatvezetők, startupok, befektetők készítettek látleletet a hazai startup ökoszisztémáról.

Bővebben

Melbourne-i győztesek a budapesti esettanulmányi versenyen

Idén negyedik alkalommal rendezték meg Magyarországon a régió egyik legnívósabb nemzetközi üzleti esettanulmányi versenyét, a Central European Case Competition-t (CECC). A rendezvény egyik esetadó partnere a Schneider Electric volt, a győztes melbourne-i csapat az ő beszállítóik CO2 kibocsátásának csökkentésére, valamint az EcoStruxure platform újszerű alkalmazására dolgoztak ki koncepciót.

Bővebben

A dolgozók 73 százaléka rugalmasan, nem munkahelyhez kötötten dolgozna

Számos cégnél már kialakult hosszabb távú terv az otthoni munkavégzésre, van, ahol még nem született erről határozott döntés, míg a munkavállalói igények több felmérés szerint is a home office és a hibrid munkavégzés felé mutatnak. A távmunkavégzés különböző formáinak hosszú távú megszilárdulása a legtöbb esetben azért várhatóan nem ütközik majd akadályba, hiszen a vállalatok és a munkavállalók többsége szerint sem csökkent a hatékonyság az otthoni munka során.

Bővebben

A pandémia után először találkoztak egymással újra az innovációs ökoszisztéma tagjai

Hetedik alkalommal indult útjára április utolsó napjaiban a Startup Safari Budapest. Két év online találkozás és tudásmegosztás után idén hibrid formában jelentkezett a fesztiválok és konferenciák minden előnyét magában foglaló kétnapos programsorozat, így az innovációs ökoszisztéma tagjai végre élőben is találkozhattak.

Bővebben

A Google támogatásával ingyenes digitális program indul (leendő) hazai vállalkozók és startupok számára

Az észt Startup Wise Guys, Európa legtapasztaltabb startup akcelerátora és egyik legaktívabb befektetési alapja bejelentette a „Jump for CEE” elnevezésű, saját tőke nélküli programjának folytatását. A kezdeményezést a Google-hoz tartozó Impact Challenge for Central and Eastern Europe is támogatja. A vállalkozói készségfejlesztő esemény célja, hogy 400 közép- és kelet-európai egyén és csapat vegyen részt azokon az online workshopokon, amelyek a Covid-19 által okozott gazdasági válság negatív hatásainak csökkentését hivatottak segíteni.  

Bővebben