Hirdetés

10 milliárd forint fölötti rekord árbevétellel zárta a tavalyi évet a fizikai munkaerő-közvetítő cég

10 milliárd forint feletti árbevétellel zárta a tavalyi évet a Work Force minősített HR szolgáltató, ezzel 45 százalékkal múlta felül 2020-as eredményeit. Továbbra is a fizikai munkaerő-kölcsönzés a cég alap üzletága, emellett azonban egyéb területeit is tudta fejleszteni a vállalat. A legjelentősebb üzleti partnerei a gyártás, termelés területéről, azon belül is az autóipar és elektronikai vállalatok közül kerülnek ki. A céghez tartozó Job Force Iskolaszövetkezet közel fél milliárd forintos árbevételével szintén nagyot lépett előre a diákmunkaerő-közvetítés piacán.

Több mint 10 milliárd forintos rekordbevételt könyvelhetett el a 2021-es évre a munkaerő-kölcsönzéssel és munkaerő-közvetítéssel foglalkozó Work Force minősített HR szolgáltató, ami 45 százalékos növekedés az egy évvel korábban elért 7 milliárd forintos árbevételéhez képest.

Fizikai kölcsönzés: még tovább nőhet a külföldi munkavállalók aránya

Továbbra is a fizikai munkaerő-kölcsönzés a vállalat legeredményesebb üzletága, melynek fő felvevőpiaca 2021-ben is a gyártás és a termelés volt. Azon belül viszont az elektronikai vállalatok nagyobb, az autóipari beszállítók pedig a korábbinál kisebb szeletet képviseltek ügyfélportfóliójukban. A kölcsönzött munkaerő aránya 48 százalékkal emelkedett az egy évvel korábbi adatokhoz képest, és még tovább növekedett az állományon belül a külföldi munkavállalók aránya. Míg 2020-ban átlagosan a kölcsönzött munkavállalók 40 százaléka volt határon túli, addig tavaly már az állomány közel fele. Ráadásul a minősített foglalkoztatói státusz elnyerése idén új kapukat nyithat meg a cég számára. Egy 2021-es kormányrendelet értelmében ugyanis a korábbinál is több országból toborozhatnak munkavállalót a minősítésen megfelelt HR-szolgáltatók, így például Vietnámból, Indonéziából, Mongóliából, vagy a Fülöp-szigetekről érkezőket is foglalkoztathatnak, ami várhatóan még tovább növeli majd a külföldi munkaerő arányát.

Új alapokon a közvetítési üzletág, a gyakornoki pozíciókra koncentrál a Job Force

A társaság szellemi közvetítéssel foglalkozó üzletága jelentős átalakuláson ment át a tavalyi évben. A divízió új alapokra helyezte működését, jelentősen megerősítette szakember gárdáját, hogy hosszú távon még tovább növelhesse piaci részesedését ezen a területen is. 2021-ben a mérnöki pozíciók mellett a különböző IT munkakörök jelentették az üzletágban a húzóerőt.

A céghez tartozó Job Force Iskolaszövetkezet is eredményesen zárta az évet, hiszen közel fél milliárd forintos árbevételt generált. Az iskolaszövetkezet 2021-ben a gyakornoki programokra helyezte a hangsúlyt, melyek során a diákok lehetőséget kapnak az elméleti tudást valós munkakörnyezetbe is áthelyezni, miközben a munkáltatók egy új, agilis munkavállalói réteget tudnak előteremteni és integrálni.

„Általánosságban azt tapasztaltuk tavaly, hogy egyre nehezebb megtalálni a megfelelő mennyiségű és kvalitású jelölteket egy-egy pozícióra. A sikerünk kulcsa mégis az volt, hogy a korábban már jól megismert gyártó, termelő szektorra koncentrálva, erős ügyfélportfólióval vágtunk neki 2021-nek, amit 15 százalékkal még tovább bővítettünk az év során. Folyamatosan fejlesztettük irodahálózatunkat, így Tatabányán, Miskolcon és Orosházán is megújult, modernebb környezetben fogadhatjuk ügyfeleinket. Mindemellett bővítettük belső szakértői csapatainkat is, így teljes munkavállalói létszámunk 10 százalékkal növekedett az elmúlt évben” –indokolta a rekord eredményt Czellecz Zoltán, a Work Force minősített HR szolgáltató cégvezetője.

A vállalat több éves digitális fejlesztési programot is elindított, mely a háttérkiszolgáló rendszerek korszerűsítésével jelentősen csökkenteni tudja a toborzással és foglalkoztatással járó adminisztratív feladatok terheit. Külföldi fizikai dolgozóik beilleszkedését saját fejlesztésű chatbottal segítik, munkáltató partnereik hétköznapijait pedig olyan folyamatokkal egyszerűsítik, mint a belépő kártyával összekötött, automatizált bérszámfejtés.

Mai szemmel nézve adottak a feltételek ahhoz, hogy idén még tovább növekedjünk, így ambiciózus terveink vannak 2022-re. Szeretnénk kihasználni a minősített foglalkoztatási státuszból adódó lehetőségeket, ez lehet az idei fejlődésünk motorja. Ugyanakkor továbbra is nagy hangsúlyt fektetünk belső fejlesztéseinkre, hogy ügyfeleinket a legmagasabb minőségű HR szolgáltatásokkal támogathassuk” – tette hozzá Czellecz Zoltán.

Fotó: Pexels

A magyar startup ökoszisztéma 2022-es legjeivel indul az új év

2023-ban folytatódik a hazai közösségi finanszírozás legfontosabb eseménysorozata, január 12-én ismét átadják az elmúlt év startup legjeinek járó díjakat. A Tőkeportál minden év végén teret ad a startup ökoszisztéma követőinek, akik szavazással dönthetik el, kik voltak 2022 legjobbjai a kijelölt kategóriákban. A Startup Utószilveszteren az elmúlt év legjobb startupját, befektetőjét, kampánygazdáját keresik.

Bővebben

Több mint 1 millió eurós befektetést kapott a magyar startup

Ritkán látunk ilyet a hazai startup világban: 1,25 millió eurós befektetést kapott a Volteum, az elektromos járműflották működését optimalizáló magyar startup. A Start it @K&H inkubátorban, majd a nemzetközi Techstars programban fejlődő csapat a kockázati tőkealapok mellett olyan autóipari angyalbefektetőket is meghódított, mint a Petronas vagy a Rolls Royce vezetői.

Bővebben

Miért tűz ki mérföldkövet a befektető?

Sok startup nagy meglepetéssel konstatálja, hogy miután elmegy egy befektetőhöz, nem egyben kapja meg a befektetési összeget, hanem – szinte mindenkinél – csak a befektetési összeg egy részét kapja meg, a többi pedig feltételekhez van kötve. Na de miért kéri ezt a kockázati tőkealap-kezelő, amikor az ő ötlete „tuti szuper”, és amúgy is milyen olcsón megkapta a százalékot, miközben ebből 1000%, hogy unikornis lesz? Amúgy is csak sok adminisztráció lesz belőle. Gergely Balázs, a Vespucci Partners kockázatitőke-alap befektetőjének, a Corvinus Egyetem oktatójának írása.

Bővebben

Magyar startup nyert díjat Európa vezető energetikai kiállításán  

Rendkívül sikeres félévet tudhat maga mögött a Startup Campus németországi irodájának portfólióvállalata, a MET3R. Innovatív megoldásaikat Európa vezető energetikai szakkiállításán, az Enlit Europe frankfurti állomásán mutatták be. A rendezvény keretében a Four D’s Pitching Festival egyik előadójának is beválasztották őket, ahol megnyerték a “Demokratizáció” kategóriát.

Bővebben

Ismét milliókat érhet egy kiváló innovatív ötlet!

Újra kiírják az idén tavasszal első alkalommal megrendezett START ösztöndíjprogramot, amely most is a fiatalok startup vállalkozásának létrehozását támogatja. A program során az anyagi támogatás mellett intenzív képzés és mentorálás is vár a legkreatívabb ötletgazdákra. A Nemzeti Tehetség Központ szakmai együttműködő partnere ezúttal is a Design Terminal. Jelentkezni december 20-ig lehet a startprogram.designterminal.org oldalon.

Bővebben

Magyar startup kapott lehetőséget, hogy előadjon a világ legnagyobb technológiai konferenciáján

Nem sokkal azután, hogy élővideó stúdió applikációját elérhetővé tette a RECnGO a Huawei AppGallery-ben, meghívás is érkezett a techóriástól amiben azt kérték: csatlakozzon a magyar startup hozzájuk a 2022-es lisszaboni Web Summit színpadán. Egy csapással a cég egy nagy álma vált valóra – mégis valami más miatt is izgalmas volt ez a meghívás a RECnGO csapat számára.

Bővebben

A SPAR és a Munch együtt tesz az élelmiszerpazarlás csökkentéséért

A hazai üzletlánc vásárlói is hozzájárulhatnak ahhoz, hogy minél kevesebb élelmiszer landoljon a szemetesben: a SPAR a Munch online platformmal karöltve szorítja vissza az élelmiszerpazarlást, ennek köszönhetően a vevők kedvezményes áron juthatnak jó minőségű termékekhez. Az ételmentő szolgáltatást 2022. november 3-ától Budapest XI. kerületében, valamint Szegeden és Hódmezővásárhelyen tesztelik.

Bővebben

Franchise programmal jön Magyarországra a nemzetközi logisztikai vállalat

Sikeres tesztidőszakot követően hivatalosan is elindította Magyarországon DODO Partner franchise kezdeményezését az előrejelzéseken és a forgalmi adatok valósidejű elemzésén alapuló, aznapi kiszállítási feladatokat végző nemzetközi logisztikai vállalat, a DODO. A program célja a vásárlók még hatékonyabb kiszolgálása a futárkapacitások bővítése révén, valamint a távolabbi régiók kézbesítési feladatainak megkönnyítése. A vállalat saját ügyfélkörével és a szükséges know-how-val segíti franchise-partnereit. A franchise-modell bevetésével gyorsabbá és egyszerűbbé válhat a partnerekkel folytatott együttműködés.

Bővebben

A JunctionX ismét hazánkra irányította a nemzetközi techközösség figyelmét

Közel 70 országból rekordszámú, összesen 722 induló regisztrált az idei JunctionX Budapest hackathonra. A kétnapos innovációs versenyen az Antavo, a SEON és a Wise kihívásait kellett teljesíteni a mindennapi életünket érintő problémákra választ adó technológiai projektek megalkotásával. Összesen 40 pályamunkát értékelhetett a zsűri: az abszolút győztes a magyar Gaia lett, egy olyan megoldással, amely képes kiszűrni a weboldalakra tisztességtelen szándékkal érkező felhasználókat, míg a közönségdíjat a gyanús tranzakciókat lefülelő GeoSnatcher érdemelte ki. A top 5 csapat a közel négymillió forintos összdíjazás mellett értékes szakmai kapcsolatokkal is gazdagodott.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások