Hirdetés

Visszanézhetővé tette előadásait a legnagyobb online innovációs konferencia

A legnagyobb hazai online konferencia három napján összesen 90 hazai és nemzetközi startup, tech cég, inkubátor, akcelerátor és szakmai szervezet 160 előadójának eseményein több mint 1000 látogató vett részt naponta a múlt héten, április 21 és 23 között.

Hirdetés

A Budapest Startup Safari hatodik alkalommal indult útjára, a tavalyi jól bevált gyakorlat szerint online platformon egy interaktív „home conference“ keretében. Az online előadások, workshopok, kerekasztal beszélgetések olyan témaköröket jártak körbe, mint az üzletfejlesztés, az online kereskedelem, a márkaépítés, a jogi és pénzügyi tudnivalók, a befektetési alapok, a tartalomkezelés vagy az egyre nagyobb teret hódító egyéb digitális megoldások és technológiai innovációk. Nem csak üzleti, hanem mélyebb tech témákat is érintettek, az érdeklődők az AI, ML, robotika, automatizáció, kiberbiztonság, fejlesztés vonalon is számos programot találhattak.

A szervezők legfőbb célkitűzései között szerepelt a kapcsolatépítés, a hálózatosodás elősegítése is, így minden nap készület olyan programokkal is, ahol a résztvevők egymással és a befektetőkkel, szakértőkkel is tudtak személyesen találkozni az online térben és tapasztalatot cserélni tanácsokat és tippeket kérni. A workshopokon és az előadásokon is lehetőség volt élőben bekapcsolódni, kérdezni és beszélgetni az előadókkal – így napi több ezer interakció valósult meg, ami a résztvevők visszajelzései alapján rendkívül jól pótolta az offline találkozások hiányát, sok új szakmai kapcsolat születhetett meg. 

A konferencia szakmai megvalósításába bekapcsolódott többek között a Morgan Stanley, az SAP, a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala, a Google, az NKFIH a Hungarian Startup University Programjával, a greeHill, az INPUT Program, a Hiventures, az OXO Holdings, a Shiwaforce, a Trax-Retail, az iPon, a Design Terminal, a Startup Campus és a Visual Europe Group. 

„A Budapest Safari három napja alatt sosem látott minőségű tudásanyagot kaptunk az előadóinktól. Abban bízunk, hogy a konferenciát követően résztvevőink sok új szakmai kapcsolattal, optimistábban, felkészültebben, megtelve inspirációval indul neki a munkának. Azt gondoljuk, hogy az online térnek minden előnyét és lehetőségét kihasználtuk a Safari célkitűzéseinek megvalósítására, így reméljük jövőre már egy nagyon vagány hibrid konferencián dolgozhatunk együtt, ahol az ideinél is többen tudunk majd együtt lenni” – mondta Kovács Péter, a Budapest Startup Safari Társalapítója.

Idén a résztvevők visszajelzései alapján a program jelentős része a konferenciát követően is elérhető a regisztráltak számára: aki lemaradt egy beszélgetésről, vagy van olyan előadás, amit még egyszer megnézne, az most május 15-ig megteheti, ha belép az online konferencia platformjára. Aki pedig most kapott kedvet ahhoz, hogy felfedezze a Safari-élményt, az kedvezményes áron visszanéző jegyet vásárolhat a Budapest Startup Safari weboldalán keresztül. 

Hirdetés

Netflix-díjas magyar céget vásárol fel az amerikai nagyvállalat 

Kiemelkedő eredmény a magyar innovációs szektorban: a Netflix streamingszolgáltató díját elnyerő, online ajánlórendszerek fejlesztésére szakosodott Gravity R&D informatikai cég felvásárlására végleges megállapodást kötött az amerikai tőzsdén jegyzett Taboola, a digitális hirdetési piaci  szegmens egyik legjelentősebb globális szereplője. A netezők számára személyre szabott “találatokhoz” a hátteret biztosító Taboola nemcsak a magyar céget vásárolja fel, hanem a közép-európai fejlesztői központját is Magyarországra telepíti. 

Bővebben

A többség számára 10 mobilalkalmazás bőven elég

Hazánkban már 6,2 millióan használnak okostelefont és nagyjából 6 millióan interneteznek mobiljukon a 18-69 éves korosztályban – derült ki az eNET legújabb reprezentatív kutatásából. A többség számára 10 mobilalkalmazás bőven elég, legalábbis ennyit használ hetente. A magasfokú okostelefon penetráció mellett azonban több internetes tevékenység van, ahol nem ezt az eszközt preferáljuk – ilyen például a webáruházi vásárlás vagy a levelezés, ahol a számítógépet részesítjük előnyben.

Bővebben
Hirdetés

Először Magyarországon: startup ökoszisztémára fókuszáló adat-felület

A Hungarian Startup University Programot (HSUP) megvalósító Express Innovation Agency, valamint a Dealroom.co startupokra és tech ökoszisztémákra koncentráló nemzetközi adatszolgáltatóval kötött megállapodás keretében megnyílt a startup ökoszisztéma fókuszú, közös magyarországi platform, amelynek célja, hogy fellendítse a magyar innovációt és vállalkozói szellemet.

Bővebben

A jelenlegi többszörösére szorosára kellene gyorsítani az épületfelújítások ütemét Európában

A klímavédelem érdekében a beruházási prioritások sürgős átgondolására és határozottabb közös fellépésre szólítja fel a Világgazdasági Fórum (WEF) napokban zajló davosi találkozóján a résztvevőket a Schneider Electric. Az energiamendzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat Fenntarthatósági Kutatóintézetének friss elemzése szerint a jelenlegi 2-3-szorosára kellene gyorsítani az épületfelújítások ütemét Európában, hogy sikerüljön elérni a Párizsi Megállapodásban megfogalmazott célokat.

Bővebben

Az ember a kulcs, nem az ötlet

A hazai startup világban is megtalálhatók már az angyalbefektetők, a vállalkozások nagy része azonban még nem mindig tudja pontosan, hogyan és mikor lehet alkalmas arra, hogy tőkét kapjon tőlük a szintlépéshez. A Start it @K&H ezért a hazai angyalbefektetői szféra két közismert alakját látta vendégül, hogy tapasztalataikon keresztül mutassák be a kezdő vállalkozóknak az ilyen típusú forrásbevonás sajátosságait.

Bővebben

A gyerekek digitális biztonságát védi egy magyar startup

A gyerekek digitális biztonsága szerencsére már nem új fogalom – mégis meglepő helyen kerülhet veszélybe. A kicsikről készült képek, videók online felületeken történő megosztása ugyanis veszélybe sodorhatja a gyerekek digitális biztonságát – akkor is, ha azt a szülők, az oktatási intézmény vagy éppen a nyári tábor szervezői teszik. A Start it @K&H inkubátorprogramba bekerült kidea egy olyan zárt digitális óvodai kommunikációs felület, amely többek között erre az aktuális problémára nyújt egyszerű megoldást. 

Bővebben