Hirdetés

Világszerte már több mint 80 sportolóval dolgozik együtt a BioTechUSA

Az idén 22 éves hazai tulajdonú táplálék-kiegészítőket gyártó és forgalmazó BioTechUSA cégcsoport az utóbbi években jelentős nemzetközi terjeszkedésbe kezdett. 1500 termékből álló, 100%-ban doppingmentes protein-, vitamin- és reformélelmiszer portfóliója jelenleg a világ 100 országában elérhető. Európa-szerte már több mint 80 sportolóval működnek együtt, akikkel közös céljuk, hogy minél több emberhez juttassák el az egészséges életmód és a mozgás örömét. Júliustól Szalai Attila, a magyar labdarúgó válogatott 23 éves védője is a BioTechUSA márkanagyköveteinek csapatát erősíti. 

Hirdetés

BioTechUSA 2016 óta egyre erősebben van jelen a nemzetközi piacon. Napjainkban világszerte ​​270 BiotechUSA márkabolt működik, összesen 8 országban, már az Európai Unión kívüli országokat is meghódították. A cég lokális és globálisan szinten is letette voksát a tudatos, egészséges életmód és a sport mellett.

Szalai Attila a BioTechUSA új márkanagykövete

Küldetésének terjesztéséhez a cég a kezdetek óta olyan profi sportolókkal és influenszerekkel dolgozik együtt, akik saját példájukon keresztül, életmódjukkal és sportteljesítményükkel rengeteg embert inspirálnak. Európa-szerte több mint 80 sportolóval működnek együtt, akikkel közös céljunk, hogy minél több emberhez juttassák el az egészséges életmód és a mozgás örömét. Júliustól ennek a példaértékű csapatnak lett a tagja a török Fenerbahçe focistája és a nemzeti tizenegy oszlopos tagja, Szalai Attila is, aki a hazai Forbes Magazin 2021-es sportlistája szerint az ötödik legértékesebb magyar sportoló.

Idén év elején bombaként robbant a hír, hogy a hazai élvonalban már sokat bizonyított sportoló négy és fél évre szóló szerződést írt alá az isztambuli klubhoz, azonban sikerei nem csak a nemzetközi porondon, hanem hazai színekben is folytatódnak a BioTechUSA cégcsoport partnereként.

Együtt a sportos életmódért

“A BioTechUSA-nál mindig is hosszútávú együttműködésekben gondolkodunk. Szalai Attila leigazolása elsősorban azért nagy dolog számunkra, mert kimagasló teljesítménye és mozgás iránti elkötelezettsége számunkra is motiváló. Attila példamutató személye és alázata egyezik a BioTechUSA szellemiségével és büszkén haladunk tovább vele együtt azon az úton, melynek célja a mozgás szeretetének minél szélesebb körű népszerűsítése” – mondta az együttműködés részleteiről Tóth Szabolcs Attila, a BioTechUSA marketing vezetője.

“Örömmel csatlakoztam a TeamBioTechUSA-hoz, hiszek benne, hogy a saját történetemmel sok embert inspirálhatok egy egészségesebb, tudatosabb és sportosabb életre. A kitűzött célok és álmok elérése közös feladat. Legyen szó bármilyen egyéni elképzelésről, alázattal, kitartással, elhivatottsággal és egy hiteles, nagytudású szakemberekből álló csapat által nyújtott szakértői segítséggel bárki elérheti azokat” – mondta az új csapatáról Szalai Attila.

Minőségi tartalomgyártás

A hazai nagyvállalat az elmúlt években olyan nemzetközileg is alkalmazható márkastratégiát alakított ki, amely túlmutat a hétköznapi influenszer szerepeken. A tartalomgyártás terén arra törekednek, hogy kreatívjaikkal együttműködve olyan izgalmas és hasznos anyagok készüljenek, melyek teljes mértékben lefedik az egészséges életmód fő pilléreit. A termékek népszerűsítése mellett kiemelt hangsúlyt fektetnek a minőségi tartalomgyártársa és közösségépítésre is. Fontosnak tartják, hogy sportolóik és influencereik a saját hangjukon érjék el közönségüket, a szakértő kollégák pedig szemléletformáló és ismeretterjesztő háttéranyagokkal segítik partnereiket abban, hogy minél informatívabb posztok kerüljenek ki az online térbe. A nyár végétől Szalai Attila Facebook és Instagram oldalán is találkozhat majd a közönség a márkanagykövet és a szakmai csapat által összeállított minőségi és mindennapokban is hasznos segítséget nyújtó tartalmakkal.

Hirdetés

A 4iG a legnagyobb hazai távközlési szolgáltatók közé lép

Végleges megállapodást kötött a 4iG Nyrt. a román RCS & RDS csoporttal a médiakonszern magyarországi érdekeltségeinek megvásárlásáról. A tranzakció lezárásával, illetve az elmúlt egy évben az infokommunikációs szektorban végrehajtott akvizícióival a 4iG a legnagyobb hazai távközlési szolgáltatók közé lép, miközben a cégcsoport meghatározó pozíciókat építhet ki a nyugat-balkáni távközlési piacon is.

Bővebben

Sikerrel zárult az első Agtech Summit konferencia

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) novemberben rendezte meg először hazánk első kifejezetten agrár startupokról szóló rendezvényét. A technológiai újdonságokat és a jövő agráriumát vizsgáló rendezvényen többszáz látogató vett részt és kapott közelebbi képet a legfontosabb agrártechnológiai startupok fejlesztéseiről.

Bővebben
Hirdetés

Nemzetközi startup programok az innovációk felkarolásáért – elindult az előjelentkezés az EIT Food programokra

Egyedülálló nemzetközi startup programokra pályázhatnak olyan innovátorok, akik ötleteikkel vagy előrehaladottabb projektjeikkel tenni szeretnének egy karbonsemleges jövőért. Az EIT Food széles kínálatában különböző fejlettségű startupok mind megtalálhatják a számukra ideális programot. A több hónapos események során a kezdeti ötletfázistól egészen a piacra jutásig, befektetésszerzésig és nemzetközi networképítésig kapnak segítséget a résztvevők. Továbbá a legjobb csapatok a szakmai támogatás mellett pénzbeli jutalomban is részesülhetnek. A startup programokba 2022 elején nyílik meg a jelentkezés, de az előregisztráció már nyitott az érdeklődők számára.

Bővebben

Világsiker lehet a robotokat oktató magyar startupból

A Spirit FM startupokkal, innovációval, jövőbemutató ötletekkel és potenciális befektetési lehetőségekkel foglalkozó szórakoztató rádióműsorának, a Hibrid Startuppernek ismételten Sohajda Júlia, a Vespucci Partners kockázati tőkealap-kezelő egyik alapítója volt a vendége, aki ezúttal sem érkezett egyedül. Vincz Dániel, egy magyar fejlesztőcsapat, a Mollia ügyvezető-helyettese kísérte el a beszélgetésre, amely startup célja egy adaptív, tanítható szoftver kifejlesztése a Bábu nevű virtuális humanoid robot kinematikai vezérlésére. (X)

Bővebben

Béremelésre számíthat a fiatal generáció

A dolgozó fiatalok majdnem kétharmada számít béremelésre a következő időszakban, 46 százalékuk az inflációnál alacsonyabb, 20 százalékuk viszont azt meghaladó emelést valószínűsít – derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A pesszimisták, vagyis a fizetéscsökkenésre számítók aránya nagyon alacsony, mindössze 4 százalékos.

Bővebben

Az alapanyaghiány egyre nagyobb kihívások elé állítja a kkv-kat is

Új akadályokkal kell szembenézniük a kkv-knak, derül ki a K&H kkv bizalmi index legfrissebb, harmadik negyedéves eredményeiből. Tavaly a járvány közvetlen következményeként a kereslethiány okozott nehézségeket, mostanra viszont az anyaghiány jelent kihívást a kereslet intenzív visszatérése és a kiüresedő készletek miatt.

Bővebben

A karácsonyi akciók idején kell igazán tudatos fogyasztónak lenni – segít a magyar startup

A karácsonyi akciók minden évben vásárlók ezreit csábítják az áruházakba és az online webshopokra, a folyamatos marketingkampányok bűvöletében a spórolás nem kis kihívás. A személyes vagy családi költségvetések védelme érdekében különböző stratégiákat követnek a magyarok: a vásárlóknak nagyjából a fele csak arra igyekszik költeni, amire valóban szüksége van, míg minden harmadik fogyasztó termékösszehasonlító oldalak segítségével, valamint az ár-érték arány szempontjának mérlegelésével próbál minél tudatosabb döntést hozni. A mobilcsomagok transzparens összehasonlításával foglalkozó BillKiller szakértői rámutatnak, hogy a fogyasztói tudatosságnak nem csak az egyszeri vásárlásoknál van kulcsszerepe.

Bővebben

Mitől lesz valaki nem csak jó, de eredményes menedzser a 21. században?

Napról napra változó piaci környezet, távmunka, széteső csapatok és hektikus üzletmenet – az elmúlt két évben lassan hozzászokhattak a vezetők a koronavírussal érkező bizonytalansághoz és a folyamatos újratervezéshez, most viszont ideje a jövőre koncentrálni. Míg a 2020-as Strech konferencia a COVID-válság által felvetett akut problémákkal és gyakorlati tippekkel várta a felső vezetőket és menedzsereket, idén már a hosszabb távú stratégiák, a válságálló és tartós sikert hozó megoldások kerülnek a nemzetközi menedzsment konferencia fókuszába december 7. és 9. között. A szervezők többek között a Morgan Stanley és a Prezi világhírű szakembereivel, sőt, a magyar férfi vízilabda válogatottat sikerre vezető Kemény Dénessel keresik a választ a kérdésre: mitől lesz valaki nem csak jó, de eredményes menedzser a 21. században?

Bővebben