Hirdetés

Világpiacra vezeti a magyar startup termékét a Tungsram

A Tungsram megkezdte egy magyar startup cég, az Infratrainer fitneszgépének gyártását és piacra vitelét – jelentette be a vállalatcsoport szerdán. Az innováció abban áll, hogy a gép segítségével az edzés során az infravörös sugárzás behatol a bőrbe, felmelegíti, és segít felszabadítani a méreganyagokat, egyidejűleg javul a kollagénképződés is.

Hirdetés

Az eszköz első általuk gyártott példányai már elkészültek a vállalatcsoport hajdúböszörményi gyárában, a fitneszgépet a Tungsram 110 országot érintő forgalmazói hálózata révén vezetnék be a világpiacra, elsősorban az Egyesült Államokba.

A pécsi székhelyű Infratrainer Kft. 2015-ben lépett a magyar piacra. A közlemény idézi az alapító-ügyvezető Deák Csabát, aki elmondta, hogy a vállalkozás tevékenységét “igazi garázscégként” kezdte, ám terméke sikeres lett. Magyarországon már több mint 150 berendezésük üzemel, de nyolc európai országban és Kanadában is adtak el belőle. A gép nagyobb szériaszámú gyártása és világpiaci értékesítése a Tungsrammal való együttműködéssel indulhat el.

Az Infratrainer fitneszgép innovációja abban áll, hogy a gép segítségével az edzés során az infravörös sugárzás behatol a bőrbe, felmelegíti, és segít felszabadítani a méreganyagokat, egyidejűleg javul a kollagénképződés is. Az Infratrainerben töltött 30-50 perc alatt a test 600-800 kalóriát éget el, ami megegyezik egy 13-17 kilométeres futóedzéssel.  

Az ügyvezető tájékoztatása szerint a cél az, hogy komplex rendszert adjanak el, amely fogyást, méregtelenítést vagy akár életmódváltást eredményez, személyre szabott módszerek segítségével hoz eredményeket az ízületek sérülése vagy izomláz nélkül. A közleményben kitérnek arra, hogy több amerikai egyetemmel is közös kutatás indult meg, amely az eszköz hosszú távú egészségügyi hatásait vizsgálja. Ha a kutatások megerősítik a berendezés kifejlesztőinek állításait a gép hatékonyságáról, az megnyitja a kapukat a nemzetközi értékesítés előtt.

A Tungsram 2018 áprilisában magyarországi központú globális márkaként tért vissza a piacra a GE Lighting EMEAT fényforrásüzletágának és globális autólámpa ágazatának felvásárlásával.

A cég Magyarországon tervez, fejleszt és gyárt, új üzletágakat is elindít az okos megoldások, a beltéri növénytermesztés, alkatrész- és komponensgyártás területén. A több mint 4000 alkalmazottat foglalkoztató vállalat termékeinek 95 százalékát exportálja.
A Tungsram Operations Kft. nettó árbevétele a 2018-as lezárt üzleti évben 65,25 milliárd forint volt, adózás utáni eredménye -4,73 milliárd forint. Az Infratrainer Kft. tavaly 121 millió forint bevétel mellett 9 millió forint adózott eredményt ért el.

Hirdetés

Bejelentették az év e-sportolóit

Online gálaműsor keretében bejelentették Az Év Esportója 2019 díjak nyerteseit. Az idei 19 díjazottat 405 közösségi jelölt közül szakmai szempontok figyelembevételével választotta ki a 19 fős szakmai zsűri. A kiemelkedő e-sportteljesítmény, a példamutató magatartás, a közösségért tett munka és a társadalmi felelősségvállalás alapján díjazták a magyar e-sport kiválóságait és tehetségeit.

Bővebben
Hirdetés

Az amerikai piaci lehetőségekkel ismerkedett öt magyar agrár startup

Amerikai befektetési szakértők előtt mutatkozott be öt magyar agrárinnovációs vállalkozás. A tengerentúli piacra lépésre felkészítő HunAgriPower virtuális esemény egyik fő célja volt, hogy a magyar startupok betekintést nyerjenek az Egyesült Államok mezőgazdasági piacának működésébe, és olyan szakmai visszajelzéseket kapjanak termékeikről, szolgáltatásaikról, amelyek hozzájárulhatnak az exporttevékenységük fejlesztéséhez.

Bővebben

Tizenhárom startup került be a nemzetközi OTP Startup Partner Programba

Tizenhárom startup került be a nemzetközi OTP Startup Partner Programba az idén – mondta Fisher András, a programot koordináló OTP LAB, az OTP Bank innovációs központjának főosztályvezetője. Az elmúlt években több mint 860 startup pályázott a programba, tavaly és tavalyelőtt 17 céget hívtak meg a kiválasztási időszak után. Idén a 13 támogatott cég hét európai országból érkezett.

Bővebben

Egyre többet vásárolunk online

Az e-kereskedelem a globális trendeket követve Magyarországon is folyamatosan növekedett az elmúlt években, a COVID-19 kereskedelemre gyakorolt hatásai pedig még inkább meggyorsították az online szektor erősödését. Március óta számos új webáruház jött létre, a folyamat pedig az elemzések alapján nem áll meg, hiszen egyre többen részesítik előnyben az online vásárlást. Kérdés persze, hogy hogyan érdemes a lehető legegyszerűbben és leggazdaságosabban webshopot üzemeltetni, hiszen egy új online vállalkozás sikere számos apró részleten múlhat. Az alábbiakban ehhez adunk segítséget kezdő és már működő webáruházak tulajdonosainak.

Bővebben

A Telekom is segíti a kisvállalkozásokat

A most induló Telekom Hello Biznisz Klub egy olyan szakmai közösségi kezdeményezés, amely a klubba belépő kis- és közepes vállalkozásoknak biztosítja a digitális tudást, az online megjelenési lehetőséget és új partnerséget a digitalizációban és a vírus okozta változó világban. A közösségi kezdeményezés elsődleges célja, hogy a KKV-k bemutatkozhassanak digitálisan is potenciális ügyfeleiknek és üzleti partnereiknek. Másfelől átadhassák egymásnak a tudást, hogy a digitális szolgáltatások, megoldások segítségével hogyan tudják most a vállalkozásukat tovább építeni vagy akár újraindítani.

Bővebben

A bizonytalan helyzetben kiemelten szükség van üzleti tervre

Jelentős összegű és változatos állami hitel- és garanciaprogramok nyíltak meg kedvező feltételekkel az egészségügyi veszélyhelyzet kezelése érdekében. Ezért a reorganizációra szoruló és a beruházást vagy akvizíciót tervező vállalatoknak egyaránt érdemes újragondolni meglévő finanszírozási struktúrájukat. A programok nagy része csak idén év végéig vehető igénybe, ezért fontos most kidolgozni a szükséges üzleti terveket.

Bővebben

Megváltoztathatja az autósok mindennapjait a Amodo által fejlesztett applikáció

Újabb, ezúttal 3 millió eurós befektetést hajt végre a közép-kelet-európai régióban a Lead Ventures. A scaleupok finanszírozására specializálódott kockázati tőketársaság ezúttal egy az autósok hétköznapjait és a biztosítótársaságok jövőjét egyaránt befolyásoló insurtech társaság, az Amodo fejlődését segíti. A horvát illetőségű vállalkozás által fejlesztett, az úgynevezett felhasználás alapú biztosítások bevezetését támogató telematikai platformot már világszerte több neves biztosítótársaság alkalmazza.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások