Hirdetés

Világhírű felhőalapú üzleti platform jelenik meg Magyarországon

Megkezdte magyar tevékenységét a Unifiedpost Group, a világ egyik vezető felhőalapú üzleti platformja. A világon több mint 1 millió KKV és 2500 nagyvállalat adminisztratív és pénzügyi hátterét biztosító cég egy hazai e-számla szolgáltatóval egyesülve lép be a magyar piacra. Ezzel az egyik piacvezető európai FinTech, a 32 országban jelenlévő, a belga eredetű Unifiedpost Group tagjává vált.

Hirdetés

A két cég egyesülése fontos lépés a Unifiedpost Group expanziós törekvéseinek megvalósítása során, hogy Európa legnagyobb biztonságos kommunikációs és fizetési hálózatát hozza létre. A First Businesspost Kft-t Jakabos Árpád alapította 2008-ban. A menedzsment csapattal együtt, mely Éger István nemzetközi salesért is felelős IT igazgatóból, és a hazai értékesítésért is felelős ügyvezető igazgatóból, Sághy Balázsból állt, a First Businesspot Kft-t. Magyarország piacvezető B2B e-számla szolgáltatójává tette, a régió legnagyobb networkjével. Az egyesülést követően is biztosítva van a folyamatosság, hiszen Éger István és Sághy Balázs a cégnél maradtak, Country Manager és ügyvezető igazgató pozíciókban.

Forradalmasítanák az üzleti dokumentum cserét

A First Businesspost hozzáférést biztosít a magyar piachoz a Unifiedpost Group részére, illetve integrálja a csoport megoldásait – Channel, Collect és Banqup – a meglévő termék kínálatába. A nemzetközi Unifiedpost Group új, átfogó termék portfóliója automatizált és fenntartható megoldásokat nyújt az elektronikus számlázásra, beszerzési folyamatokra, fizetési tranzakciókra, a beszállítási lánc biztonságos finanszírozására mind a vállalkozóknak, mind pedig a KKV és a nagyvállalati szektor számára. A cégek és a megoldásaik egyesülése mindkét fél számára új lehetőségeket teremt magasabb hozzáadott értékek létrehozására.

„A cégeink egyesülése forradalmasítani fogja a magyar piacot. A Crossnet hálózatunk alapján, a vállalatok képesek lesznek kommunikálni egymással, elektronikusan dokumentumokat cserélni, és különféle szolgáltatások széles körét használni egyetlen csatlakozáson keresztül” – magyarázza Sághy Balázs, a Unifiedpost Kft. ügyvezető igazgatója.

Multicégeket is érint a változás

A budapesti központú vállalkozásnak jól ismert ügyfelei vannak, közöttük az Audi Hungaria, a Praktiker, a MOL, a Magyar Nemzeti Bank, és az ISS Facility Services.

„Valamennyi ügyfelünk előnyére fog válni az egyesülés. A kiterjesztett termékportfóliónk segítségével, beleértve a Channel, Collect és Banqup megoldásainkat, mostantól lefedjük a teljes order-to-cash és procure-to-pay folyamatokat, valamennyi cégméretben és iparágban. Ez további hozzáadott értékeket fog jelenteni az elektronikus számlázás, a beszerzés, és a fizetési tranzakciók terén is” – állítja büszkén Éger István, a Unifiedpost Kft Magyarországért felelős Country Managere.

Annak érdekében, hogy a kép teljes legyen, a Unifiedpost Kft a vizuális megjelenését – beleértve a honlapját is (www.unifiedpost.hu) – adaptálta a Unifiedpost Group világához. A Unifiedpost Kft és 30 munkatársa a lokáció tekintetében is előre lépett: a cég központja áprilisban egy új, modern irodába költözött, egy központi és magas presztízsű helyre, Budapest szívében.

Hirdetés

Az innovatív magyar csapat megmutatta: minden második fékezésünk balesethez vezethet

Igencsak hektikusan vezetünk a fővárosban, majdnem minden második fékezésünk, gyorsításunk, vagy kanyarodásunk hirtelen történik, ami balesetveszélyt hordoz magával – mutatnak rá a Cristo autós alkalmazás friss felhasználói adatai. A reggeli órákban Dél-Budán, délután viszont a pesti belvárosi forgalomban kell az átlagosnál jobban figyelni autóvezetőként a hétköznapokon, az ekkor tapasztalt feszültség a hétvégi kb. kétszerese. A Közlekedési Kultúra Napjának alkalmából bemutatjuk az eredményeket, melyek kapcsán a drivingcamp Hungary közlekedésbiztonsági szakértője ad tanácsot a fővárosi autósoknak.

Bővebben
Hirdetés

Startupok és nagyvállalatok: együtt sikeresebbek

A friss ötlet, agilitás és az innovációban testet öltő tudás társul a sokévtizedes szakértelemmel, tapasztalattal, technológiai háttérrel, értékesítési kompetenciákkal, partneri hálózattal és erős pénzügyi háttérrel. Így támogatja egymást startup és nagyvállalat, amely együttműködésére egyre több a példa itthon és a nagyvilágban. Az idei Startup Safari konferencián vállalatvezetők, startupok, befektetők készítettek látleletet a hazai startup ökoszisztémáról.

Bővebben

Melbourne-i győztesek a budapesti esettanulmányi versenyen

Idén negyedik alkalommal rendezték meg Magyarországon a régió egyik legnívósabb nemzetközi üzleti esettanulmányi versenyét, a Central European Case Competition-t (CECC). A rendezvény egyik esetadó partnere a Schneider Electric volt, a győztes melbourne-i csapat az ő beszállítóik CO2 kibocsátásának csökkentésére, valamint az EcoStruxure platform újszerű alkalmazására dolgoztak ki koncepciót.

Bővebben

A dolgozók 73 százaléka rugalmasan, nem munkahelyhez kötötten dolgozna

Számos cégnél már kialakult hosszabb távú terv az otthoni munkavégzésre, van, ahol még nem született erről határozott döntés, míg a munkavállalói igények több felmérés szerint is a home office és a hibrid munkavégzés felé mutatnak. A távmunkavégzés különböző formáinak hosszú távú megszilárdulása a legtöbb esetben azért várhatóan nem ütközik majd akadályba, hiszen a vállalatok és a munkavállalók többsége szerint sem csökkent a hatékonyság az otthoni munka során.

Bővebben

A pandémia után először találkoztak egymással újra az innovációs ökoszisztéma tagjai

Hetedik alkalommal indult útjára április utolsó napjaiban a Startup Safari Budapest. Két év online találkozás és tudásmegosztás után idén hibrid formában jelentkezett a fesztiválok és konferenciák minden előnyét magában foglaló kétnapos programsorozat, így az innovációs ökoszisztéma tagjai végre élőben is találkozhattak.

Bővebben

A Google támogatásával ingyenes digitális program indul (leendő) hazai vállalkozók és startupok számára

Az észt Startup Wise Guys, Európa legtapasztaltabb startup akcelerátora és egyik legaktívabb befektetési alapja bejelentette a „Jump for CEE” elnevezésű, saját tőke nélküli programjának folytatását. A kezdeményezést a Google-hoz tartozó Impact Challenge for Central and Eastern Europe is támogatja. A vállalkozói készségfejlesztő esemény célja, hogy 400 közép- és kelet-európai egyén és csapat vegyen részt azokon az online workshopokon, amelyek a Covid-19 által okozott gazdasági válság negatív hatásainak csökkentését hivatottak segíteni.  

Bővebben

Az online marketing az új foci, mindenki ért hozzá – vagy mégsem?

A kkv-k körében is egyre népszerűbbek az online közösségi felületek könnyű, gyors és költéshatékony hirdetési megoldásai. A COVID időszakhoz hasonlóan pedig a mostani gazdasági környezetben is kritikus lesz a cégek működése szempontjából, hogy ki mekkora energiát fordít a márkaépítésre. A K&H szakértői azonban óva intenek a piackutatás és stratégiai tervezés nélküli, pár kattintással összerakott kampányoktól, ezek ugyanis egészen biztosan nem hoznak tartós eredményt.

Bővebben