Hirdetés

Világhírű felhőalapú üzleti platform jelenik meg Magyarországon

Megkezdte magyar tevékenységét a Unifiedpost Group, a világ egyik vezető felhőalapú üzleti platformja. A világon több mint 1 millió KKV és 2500 nagyvállalat adminisztratív és pénzügyi hátterét biztosító cég egy hazai e-számla szolgáltatóval egyesülve lép be a magyar piacra. Ezzel az egyik piacvezető európai FinTech, a 32 országban jelenlévő, a belga eredetű Unifiedpost Group tagjává vált.

A két cég egyesülése fontos lépés a Unifiedpost Group expanziós törekvéseinek megvalósítása során, hogy Európa legnagyobb biztonságos kommunikációs és fizetési hálózatát hozza létre. A First Businesspost Kft-t Jakabos Árpád alapította 2008-ban. A menedzsment csapattal együtt, mely Éger István nemzetközi salesért is felelős IT igazgatóból, és a hazai értékesítésért is felelős ügyvezető igazgatóból, Sághy Balázsból állt, a First Businesspot Kft-t. Magyarország piacvezető B2B e-számla szolgáltatójává tette, a régió legnagyobb networkjével. Az egyesülést követően is biztosítva van a folyamatosság, hiszen Éger István és Sághy Balázs a cégnél maradtak, Country Manager és ügyvezető igazgató pozíciókban.

Forradalmasítanák az üzleti dokumentum cserét

A First Businesspost hozzáférést biztosít a magyar piachoz a Unifiedpost Group részére, illetve integrálja a csoport megoldásait – Channel, Collect és Banqup – a meglévő termék kínálatába. A nemzetközi Unifiedpost Group új, átfogó termék portfóliója automatizált és fenntartható megoldásokat nyújt az elektronikus számlázásra, beszerzési folyamatokra, fizetési tranzakciókra, a beszállítási lánc biztonságos finanszírozására mind a vállalkozóknak, mind pedig a KKV és a nagyvállalati szektor számára. A cégek és a megoldásaik egyesülése mindkét fél számára új lehetőségeket teremt magasabb hozzáadott értékek létrehozására.

„A cégeink egyesülése forradalmasítani fogja a magyar piacot. A Crossnet hálózatunk alapján, a vállalatok képesek lesznek kommunikálni egymással, elektronikusan dokumentumokat cserélni, és különféle szolgáltatások széles körét használni egyetlen csatlakozáson keresztül” – magyarázza Sághy Balázs, a Unifiedpost Kft. ügyvezető igazgatója.

Multicégeket is érint a változás

A budapesti központú vállalkozásnak jól ismert ügyfelei vannak, közöttük az Audi Hungaria, a Praktiker, a MOL, a Magyar Nemzeti Bank, és az ISS Facility Services.

„Valamennyi ügyfelünk előnyére fog válni az egyesülés. A kiterjesztett termékportfóliónk segítségével, beleértve a Channel, Collect és Banqup megoldásainkat, mostantól lefedjük a teljes order-to-cash és procure-to-pay folyamatokat, valamennyi cégméretben és iparágban. Ez további hozzáadott értékeket fog jelenteni az elektronikus számlázás, a beszerzés, és a fizetési tranzakciók terén is” – állítja büszkén Éger István, a Unifiedpost Kft Magyarországért felelős Country Managere.

Annak érdekében, hogy a kép teljes legyen, a Unifiedpost Kft a vizuális megjelenését – beleértve a honlapját is (www.unifiedpost.hu) – adaptálta a Unifiedpost Group világához. A Unifiedpost Kft és 30 munkatársa a lokáció tekintetében is előre lépett: a cég központja áprilisban egy új, modern irodába költözött, egy központi és magas presztízsű helyre, Budapest szívében.

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben