A koronavírus megérkezése óta robbanásszerűen növekszik az online vásárlás, így minden eddiginél fontosabb szerepet kapnak a futárszolgálatok. A ViddL célja a városon belüli csomagszállítás megújítása, a magyar startup pedig már nem csak a fővárosban bontogatja szárnyait.
A csomagszállítás legnagyobb kihívást jelentő része az utolsó szakasz, mely során a csomag a címzetthez kerül. Fizetünk a házhozszállításért, és elvárjuk, hogy a kiszállítás során ne kelljen aggódnunk, hogy időben megérkezik-e a csomagunk, és kapunk-e megfelelő tájékoztatást. „A ViddL-t azért hoztuk létre, hogy növeljük a csomagszállítás élményét. Csapatunkkal nap mint nap ezen dolgozunk.” – mondta Tüske Tamás, a ViddL ügyvezetője.
A ViddL egy „last mile delivery” startup, mely szabadúszó futárok bevonásával oldja meg a logisztikában tomboló munkaerőhiányt, és digitális megoldásainak köszönhetően növeli a csomagszállítási élményt. A startup Magyarországon elsőként Facebook Messengeren is értesíti címzetteit, és valós időben tájékoztatja ügyfeleit a kézbesítés időpontjáról, annak esetleges változásairól. A ViddL már több, mint 200.000 csomag kiszállításánál jár, és olyan partnerekkel dolgozik együtt, mint a Magyar Posta és az Express One. A ViddL futárok biciklivel, rollerrel vagy gyalog szállítanak, maguk választhatják szállítási eszközüket. A startup évente több tonna CO2-től óvja meg a magyar városokat, 2018 októberétől Budapestet, 2020 novemberétől pedig már Kecskemétet, Debrecent és Győrt is.
A startup a https://viddl.hu oldalon várja a futárodni vágyókat, akik rugalmas munkaidőben szeretnének dolgozni, és egy fiatalos közösséghez szeretnének tartozni.