Verhetetlen páros fogalmazza újra a közlekedés jövőjét

Az LG Electronics és a Microsoft lépett együttműködésre az LG önvezetőautó- és infotainment-rendszereinek fejlesztése céljából. A partnerség értelmében az LG felgyorsítja meglévő digitális platformjának átalakítását az autóipar számára a Microsoft Azure felhő- és mesterségesintelligencia-technológiáinak, valamint az LG fejlesztés alatt álló „önvezető” szoftverének segítségével.

Az LG a Microsoft mesterséges intelligencia terén szerzett tudását adaptálja saját járművezetést támogató rendszereibe (Advanced Driver Assistance Systems, ADAS), a sofőr állapotát ellenőrző kameráiba (Driver-Status Monitoring, DSM) és többcélú frontkamera-rendszereibe, valamint infotainment rendszereibe beépíti a Microsoft virtuális asszisztensekhez készült megoldásgyorsítóját (Virtual Assistant Solution Accelerator). Az Azure Data Box szolgáltatás révén az út közben rögzített adatok automatikusan feltölthetők a felhőbe, az így létrehozott könyvtár pedig segít az önvezető szoftvert még okosabbá tenni.

Az LG tervei között szerepel továbbá, hogy a legmodernebb technológiai megoldások alkalmazásával új, innovatív digitális fejlesztő- és tesztelőközpontokat hoz létre. A Microsoft Azure által támogatott nagyteljesítményű számítástechnika (HPC) és grafikus feldolgozóegység (GPU) nagymértékben lecsökkenti az LG önvezető szoftvere számára szükséges tanulásra és fejlődésre fordítandó időt. A városi utak és közlekedési minták megismerése, ami általában több mint egy napot venne igénybe, az Azure segítségével percek alatt meglehet.

Az Azure segíthet a sofőrök által előidézett változatos közlekedési szituációk felismerésében, vagy akár a gyalogosok és tárgyak közötti különbségtételben. Az Azure által támogatott szoftver ADAS-rendszerbe való beágyazásával a DSM és a többcélú frontkamera teljesítménye is jelentősen megnő.

Amellett, hogy az Azure segíti az önvezető szoftvert a tanulásban, az AI-szolgáltatások számára egy hangvezérelt, virtuális asszisztensekhez készült megoldásgyorsítót is biztosít. Az Azure támogatásával az LG autós infotainment rendszerével a sofőrök többek között gyorsan és könnyen ellenőrizhetik a közlekedési körülményeket az utakon, kereshetnek közeli éttermeket, vagy elindíthatják kedvenc számaikat.

Várakozásaink szerint a Microsoft fejlett felhőalapú infrastruktúrája és az LG gyorsan növekvő járműalkatrész-üzletága közösen a teljes önvezető autóipar fejlődését felgyorsítja majd” — mondta el Kim Jin-yong, az LG járműalkatrész-üzletágának elnöke. „Biztosak vagyunk benne, hogy a Microsoft és LG technológiák együttesen új viszonyítási alapot jelentenek majd az önvezető autók mesterséges intelligenciája terén.”

Az LG és a Microsoft együtt formálja a közlekedés jövőjét”

— nyilatkozta Sanjay Ravi, a Microsoft autóipari üzletágának ügyvezetője. Közös munkánk révén az autógyártók termékei különleges, egyedi közlekedési élményt nyújthatnak majd, eddig ismeretlen szolgáltatások és bevételi források jöhetnek létre, végül pedig biztonságosabb, intelligensebb és fenntarthatóbb járművek kerülhetnek ki a gyárakból.”

Értékes ötletek a környezeti és társadalmi kihívásokra

Közösségi média kihívást indított és Sziget jegyeket ajánlott fel a People 2 People Hungary, hogy a fiatalok társadalmi és környezeti kihívásokra adott kreatív és megvalósítható ötleteiket bátran közzétegyék. Inspirációként nyolc magyar innovatív és hatással bíró negyven alatti fiatal történetét mutatják be, akik maguk is tesznek a társadalmi és környezeti problémák megoldásáért.

Bővebben

 A Spectrum TV saját készítésű magyar sorozatának, aTabukról tabuk nélkül első évada Kanadában és az Egyesült Államokban is látható lesz, miután az Amazon megvásárolta azt, s rövidesen megosztja a Prime Videón keresztül. Aki még nem látta Thuróczy Szabolcs kommentárjával ellátott dokumentum sorozatot, az feltétlenül pótolja – lebilincselő.

Bővebben

Mobilappal és korszerű zöld megoldásokkal jön a Művészetek Völgye

Július 19. és 28. között újra a Balaton-felvidék három apró települése, Kapolcs, Taliándörögd és Vigántpetend lesz az ország központja. Tíz napon át koncertekkel, színházzal, irdodalommal, tánccal, zöld programokkal, hangversenyekkel, újcirkusszal, inspiráló beszélgetésekkel telnek meg az utcák, az udvarok és a terek.

Bővebben

Átrendeződött a világ legértékesebb márkáinak rangsora

A Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat “Brandz Top 100” felmérése szerint az Amazon értéke 302,1 milliárd dollárról  315,5 milliárd dollárra nőtt. A második legértékesebb márka továbbra is az Apple, 309,5 milliárd dollárral. A tavalyi első helyezett Google idén a harmadik helyre csúszott vissza, 309 milliárd dolláros márkaértékkel.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások