Hirdetés

Vállalkozónőket segít a fejlesztő program

Már lehet jelentkezni a Dobbantó Program legújabb kompetenciafejlesztő tréningjére, amely legfőbb célja felvértezni a vállalkozónőket azokkal az ismeretekkel, amelyek birtokában tervszerűen, tudatosan indíthatják el, és fejleszthetik vállalkozásukat. A több mint 10 éves múltra visszatekintő program szakmai együttműködő partnere, és a képzés megvalósítója a vállalkozásfejlesztés elismert hazai szakértője, a SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány.

Az MKB bank üzleti és társadalom-felelősségvállalási stratégiájában kiemelt jelentőséget tulajdonít az esélyegyenlőségnek, beleértve a nők karrierlehetőségeinek megteremtését. A program legfőbb célja, hogy a magyar tulajdonú női vállalkozások vezetőinek gazdasági szerepvállalását a társadalomban betöltött szerepükhöz hasonló magaslatokba emelje azáltal, hogy üzleti téren a sajátosságaiknak megfelelő támogatásban részesíti őket. Ezt az elvet követve a program minden egyes eleme úgy került finom-hangolásra, hogy egyfelől fejlessze a vállalkozói kompetenciákat, és átfogó ismereteket nyújtson a vállalkozások működtetéséhez szükséges kulcsfontosságú témakörökben, másfelől pedig lehetőséget biztosítson a szakmai kapcsolati háló bővítésére.

Dobbantó tréning

Az MKB Bank a SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvánnyal együttműködve idén ősszel is meghirdeti a Dobbantó Program egyik legkeresettebb képzését, a Dobbantó tréninget. A vállalkozói kompetenciafejlesztő képzés során a résztvevők az üzleti sikerek eléréséhez nélkülözhetetlen marketing, menedzsment, adózási, és forrásteremtési ismereteket szereznek. A 20 fős csoportban hat hétre leosztott 12 napon, összesen 90 órában zajló képzést elvégzők tapasztalati úton sajátíthatják el a vállalkozásvezetéshez szükséges legfontosabb készségeket, zárásképp pedig a tréning szakemberei által véleményezett, kész üzleti tervekkel távozhatnak.

A tréning oktatótermének ajtaja minden vállalkozó szándékú hölgy előtt nyitva áll, legyen szó már működő vállalkozást vezetőkről, vagy csupán olyanokról, akik fontolgatják egy vállalkozás elindítását. Az őszi Dobbantó tréningre a SEED Alapítvány honlapján keresztül lehet jelentkezni ide kattintva, 2022. október 9-ig. A képzés piaci ára 400.000 forint, amelyhez a szervezők mindössze bruttó 40.000 forint hozzájárulást kérnek a résztvevőktől, a további költségeket az MKB Bank finanszírozza.

A vállalkozók jól ismerik a változás fogalmát, az új helyzetekhez való alkalmazkodást, és képesek a kihívásokból is előnyt kovácsolni. Azonban a 2022-es év még a legrátermettebb és igazán tapasztalt üzlettulajdonosokat is váratlan helyzet elé állította, próbára téve így kríziskezelési képességeiket. A Dobbantón keresztül bankunk továbbra is kiemelt figyelmet fordít a női vállalkozók támogatására, valamint buzdítja a hölgyeket vállalkozói ambícióik megvalósítására. A program elemei reagálnak az aktuális gazdasági helyzet nehézségeire, javaslatokat sorakoztatnak fel üzemeltetési lehetőségekre, mindezt azért, hogy rávilágítsanak a vállalkozói lét fenntarthatóságára és a hivatás szépségeire. – mondta Illés Zoltán, a Magyar Bankholding mikro- és kisvállalati üzletfejlesztésért felelős ügyvezető igazgatója.

Dobbantó klubok

A Dobbantó klubesemények is folytatódnak ősszel, amelyek minden vállalkozás iránt érdeklődőt várnak. A mindenki számára nyitott, díjtalan klubokon a résztvevők hiteles, tapasztalt szakemberek vezetésével kötetlenül vitatják meg a legkülönfélébb témákat, amelyek egy vállalkozó mindennapjait – szakmai és magánéletét egyaránt – érintik, így az eseményen való részvétel a kapcsolatépítés és a karrier terén történő fejlődés célját egyaránt szolgálja. A klubok időpontjai és a további részletek megtalálhatók a Dobbantó program web és Facebook oldalán.

„A vállalkozónők készségeinek fejlesztésén túl a program kiemelt célja a közösségalkotás. A Dobbantó minden egyes elemének feltett szándéka színteret biztosítani a magyar vállalkozónőknek a találkozásra, a szakmai kapcsolati hálójuk bővítésére. Azáltal, hogy ezek a hölgyek találkozhatnak egymással, megismerhetik vállalkozótársaikat, támogató barátságokra tehetnek szert és lehetőségük nyílik összekapcsolni saját foglalkozásukat másokéval, így automatikusan elindítják vállalkozásuk becsatornázását a nagybetűs vállalkozói világba.” – mondta Lakatosné Lukács Zsuzsanna, a SEED Alapítvány ügyvezető igazgatója.

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben