Hirdetés

Utcai plakátokon köszönnek vissza az induló vállalkozások ötletgazdái

Az utcai plakátkampányon túl online reklámokban is találkozhatunk azokkal a tehetséges vállalkozókkal, akiket korábban az RTL Klubon futó, Cápák között elnevezésű sikeres műsor résztvevőiként, jelenleg pedig a K&H induló vállalkozásokat támogató kampányának arcaként ismerhetünk meg.

A Cápák között műsor lezárulását követően indult a K&H kis- és középvállalkozásokat támogató kampánya, melynek fő üzenete, hogy a bank a kezdeti stádiumban lévő cégeket is segíti üzleti céljaik elérésében. A K&H nemcsak ajánlatában kínál „extra hozzávalókat”, hanem a marketingkommunikációs platformokon is számos izgalmas megoldást alkalmazott.

„Ez az első alkalom a K&H márka életében, amikor egy marketingkommunikációs kampány ennyire szorosan összefonódik egy televíziós műsorszponzorációval, jelen esetben a Cápák között-tel” – mondta el Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója. A pénzintézet fényfestéses platformján elkészített összes kreatívon megjelenik a műsorból már ismert pecsét, és olyan tehetséges, inspiráló vállalkozások, mint a Bodrog Hibachi Smoker, a Gulyásbomba és a N’iceroll ötletgazdái. „A kivitelezés során a kreatívok alapját képező stúdiófotók elkészítése volt a legnagyobb és egyben legizgalmasabb feladat is, hiszen ezúttal nem hivatalos statisztákkal, hanem sikeres vállalkozókkal, magánemberekkel dolgoztunk együtt. A K&H Cápák között különdíj korábbi jelöltjei azonban gyorsan megbirkóztak a lámpalázzal, és rutinos modelleket idézve mozogtak a kamera előtt” – tette hozzá Horváth Magyary Nóra.

Az online megjelenéseket kiegészítik a bankfiókokban elhelyezett papír- és digitális plakátok, terméktájékoztatók és egy kéthetes, Budapest fókuszú közterületi kampány, melynek központi karaktere a K&H Cápák között különdíjának nyertese, Horváth Zsolt (Bodrog Hibachi Smoker).

A marketingkommunikációs kampány június 2-ig tart, de az utókommunikáció részeként jelenleg is fut egy 6 alkalmas rendezvénysorozat, ahol az érdeklődők lépésről-lépésre vehetik át ismert szakértők segítségével a vállalkozásindítás legfontosabb kérdéseit, sőt, az eseményeken a Cápák között műsorban megismert befektetőktől is kérdezhetnek a résztvevők.

A magyar mellett a holland tőzsdét is célba vette az OXO Technologies Holding

Az OXO célja, hogy már ne csak egy befektető legyen, hanem régiós szinten meghatározó, professzionális alapkezelő, és ennek részeként nemcsak a Budapesti Értéktőzsde Standard kategóriájában, hanem a holland Euronext – Amsterdam tőzsdén is tervezi részvényei bevezetését.

Bővebben

Mozdítsuk előre Európa 2,95 billió eurós technológiai ökoszisztémáját! – ezért gyűlnek össze a szereplők az első GITEX EUROPE expón

A North Star Europe a GITEX EUROPE x Ai Everything, a régió legnagyobb technológiai, startup és digitális befektetési rendezvényének részeként debütál. Az eseményen 750+ startup, 600+ befektető és a startup-ökoszisztéma globális szereplői találkoznak.

Bővebben

A nyár végéig nem érdemes számítani a Klarna IPO-jára

A nyilvános piaci bevezetéshez a fintech unikornis szeretne még nagyobb támogatást és lendületet látni – a cég IPO-terveire rálátó források szerint. Mindeközben a Klarna vezérigazgatója elismerte: kicsit túltolták az AI-alapú költségcsökkentést, és újra humán munkaerőt kell keresni.

Bővebben

Először finanszíroz kifejezetten európai alapokat az USA egyik legnagyobb alapok alapja, az Adams Street Partners

A 270 millió eurós összegből nagy szereplők általános alapjai és akár egyszemélyes mikroalapok is részesülhetnek – a lényeg a szakértelem, és hogy az alapokon keresztül a legjobb alapítókat tudja finanszírozni a világszinten jegyzett fund of funds.

Bővebben

Oszkó Péter: Ideje lenne Európának ráébrednie arra, hogy önállóvá kell válnia a technológiai és tőkepiacon

Az OXO Holdings vezetője szerint Európának megvan a képessége arra, hogy fel tudja használni az erőforrásait egy önálló, európai piac felépítésére, ahelyett, hogy hagyja az USA-nak és Kínának, hogy ők vegyék hasznát az itteni kapacitásoknak. Sőt, az USA-ban éppen kidurannó AI-lufi arra világít rá, hogy nem mindig az amerikai piacokra kell pakolnia a megtakarításokat. Interjúnk

Bővebben

Eladta a Sanofi a fogyasztói egészségügyi üzletága, az Opella 50 százalékos részesedését

Az eladás nem volt zökkenőmentes, az erős politikai ellenérzéseket váltott ki. A Sanofi végül úgy tudta amerikai vevőnek adni az Opella részvényeinek felét, hogy garanciákat vállalt a francia termelés fenntartására, és beengedte a francia állami befektetési bankot is a tulajdonosi körbe.

Bővebben