Hirdetés

Utazás Los Angelesből San Franciscoba 9,99 dollártól

A sikeres májusi piacra lépést követően a FlixBus az elmúlt hetekben tovább növelte ajánlatát az USA-ban olyan közép- és dél-kaliforniai csatlakozásokat hozzáadva hálózatához, mint San Francisco, Sacramento, Bakersfield és San Jose, így az országban 40-re nőtt az állomások száma. 

„Öt sikeres európai év után a FlixBus nagy lépést tett májusban az Egyesült Államok piacára történő belépéssel. Örömmel jelenthetjük ki, hogy az általunk kínált új utazási alternatívát tárt karokkal fogadták az amerikaiak, így most tovább bővítjük hálózatunkat, hogy a növekvő igényeket kielégítsük.” – mondta el André Schwämmlein, a FlixMobility társalapítója és ügyvezető igazgatója. „Összekötve Kalifornia dél-nyugati, középső és északi részét, jobb megállókkal, nagyobb járatsűrűséggel, és alacsonyabb árakkal az amerikai piacra lépésünk második hulláma komoly változást hoz majd abban, hogyan utaznak a kaliforniaiak.”

A 2013-ban Németországban alapított FlixBus jelenleg 28 országban van jelen. A májusi induláskor elsőként Los Angeles, Las Vegas, Phoenix és Tucson került összeköttetésbe zöld buszokkal az USA-ban. Az amerikai terjeszkedéssel a FlixBus minél több amerikait szeretne arra ösztönözni, hogy a parkolóban hagyják autóikat és fenntartható közlekedési módot válasszanak.

Egyedülálló üzleti modellt alkalmazva a FlixBus csapat a következőkért felel:

hálózatfejlesztés, ügyfélszolgálat, minőségellenőrzés, marketing, sales, jegyárusítás, árazás, üzletfejlesztés és technológiai fejlesztés.

A regionális buszpartnerek gondoskodnak a mindennapi járatok és a FlixBus járművek üzemeltetéséről. A terjeszkedés második hullámában 26 további busz került a FlixBus amerikai flottájába.

Sacramento és San Francisco között 4.99 dollártól, hosszabb útvonalakon, például San Francisco és Los Angeles között 9.99 dollártól kezdődnek a jegyárak.

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben