A sikeres májusi piacra lépést követően a FlixBus az elmúlt hetekben tovább növelte ajánlatát az USA-ban olyan közép- és dél-kaliforniai csatlakozásokat hozzáadva hálózatához, mint San Francisco, Sacramento, Bakersfield és San Jose, így az országban 40-re nőtt az állomások száma.
„Öt sikeres európai év után a FlixBus nagy lépést tett májusban az Egyesült Államok piacára történő belépéssel. Örömmel jelenthetjük ki, hogy az általunk kínált új utazási alternatívát tárt karokkal fogadták az amerikaiak, így most tovább bővítjük hálózatunkat, hogy a növekvő igényeket kielégítsük.” – mondta el André Schwämmlein, a FlixMobility társalapítója és ügyvezető igazgatója. „Összekötve Kalifornia dél-nyugati, középső és északi részét, jobb megállókkal, nagyobb járatsűrűséggel, és alacsonyabb árakkal az amerikai piacra lépésünk második hulláma komoly változást hoz majd abban, hogyan utaznak a kaliforniaiak.”
A 2013-ban Németországban alapított FlixBus jelenleg 28 országban van jelen. A májusi induláskor elsőként Los Angeles, Las Vegas, Phoenix és Tucson került összeköttetésbe zöld buszokkal az USA-ban. Az amerikai terjeszkedéssel a FlixBus minél több amerikait szeretne arra ösztönözni, hogy a parkolóban hagyják autóikat és fenntartható közlekedési módot válasszanak.
Egyedülálló üzleti modellt alkalmazva a FlixBus csapat a következőkért felel:
hálózatfejlesztés, ügyfélszolgálat, minőségellenőrzés, marketing, sales, jegyárusítás, árazás, üzletfejlesztés és technológiai fejlesztés.
A regionális buszpartnerek gondoskodnak a mindennapi járatok és a FlixBus járművek üzemeltetéséről. A terjeszkedés második hullámában 26 további busz került a FlixBus amerikai flottájába.
Sacramento és San Francisco között 4.99 dollártól, hosszabb útvonalakon, például San Francisco és Los Angeles között 9.99 dollártól kezdődnek a jegyárak.