Utazás Los Angelesből San Franciscoba 9,99 dollártól

A sikeres májusi piacra lépést követően a FlixBus az elmúlt hetekben tovább növelte ajánlatát az USA-ban olyan közép- és dél-kaliforniai csatlakozásokat hozzáadva hálózatához, mint San Francisco, Sacramento, Bakersfield és San Jose, így az országban 40-re nőtt az állomások száma. 

„Öt sikeres európai év után a FlixBus nagy lépést tett májusban az Egyesült Államok piacára történő belépéssel. Örömmel jelenthetjük ki, hogy az általunk kínált új utazási alternatívát tárt karokkal fogadták az amerikaiak, így most tovább bővítjük hálózatunkat, hogy a növekvő igényeket kielégítsük.” – mondta el André Schwämmlein, a FlixMobility társalapítója és ügyvezető igazgatója. „Összekötve Kalifornia dél-nyugati, középső és északi részét, jobb megállókkal, nagyobb járatsűrűséggel, és alacsonyabb árakkal az amerikai piacra lépésünk második hulláma komoly változást hoz majd abban, hogyan utaznak a kaliforniaiak.”

A 2013-ban Németországban alapított FlixBus jelenleg 28 országban van jelen. A májusi induláskor elsőként Los Angeles, Las Vegas, Phoenix és Tucson került összeköttetésbe zöld buszokkal az USA-ban. Az amerikai terjeszkedéssel a FlixBus minél több amerikait szeretne arra ösztönözni, hogy a parkolóban hagyják autóikat és fenntartható közlekedési módot válasszanak.

Egyedülálló üzleti modellt alkalmazva a FlixBus csapat a következőkért felel:

hálózatfejlesztés, ügyfélszolgálat, minőségellenőrzés, marketing, sales, jegyárusítás, árazás, üzletfejlesztés és technológiai fejlesztés.

A regionális buszpartnerek gondoskodnak a mindennapi járatok és a FlixBus járművek üzemeltetéséről. A terjeszkedés második hullámában 26 további busz került a FlixBus amerikai flottájába.

Sacramento és San Francisco között 4.99 dollártól, hosszabb útvonalakon, például San Francisco és Los Angeles között 9.99 dollártól kezdődnek a jegyárak.

Magyar startupok álltak helyt a világ vezető egészségügyi kiállításán

Idén először vettek részt magyar startupok a világ vezető egészségügyi kiállításán, a MEDICA-n. A november 12-15. között Düsseldorfban zajlott kiállításon a Startup Campus szervezésében és az INPUT Program közreműködésével valósult meg a hazai startupok részvétele.

Bővebben

Jön a desktop virtualizáció a Microsoftnál?

A Microsoft felvásárolta a desktop virtualizációs fejlesztésekkel foglalkozó FSLogixot. Aki követte az elmúlt hónapok eseményeit, azt nem érte meglepetésként, hiszen a két fél néhány hónapja már hivatalosan is együtt dolgozik a virtuális Windows desktop felhős szolgáltatáson.

Bővebben

Nincs bátorságuk vállalkozni a magyar fiataloknak?

A magyar fiatalok szerint három dolog szükségeltetik egy sikeres vállalkozás elindításához Magyarországon: kreativitás, pénz és bátorság. Ötletekből nincs hiány, ám a bátorság a legtöbb magyar fiatalból hiányzik és sokan bizonytalanok abban is, honnan szerezzék meg az induláshoz szükséges tőkét – derül ki a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő megbízásából a Pulzus által, a 18-35 éves korosztály körében készített reprezentatív felmérésből.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások