Utazás Los Angelesből San Franciscoba 9,99 dollártól

A sikeres májusi piacra lépést követően a FlixBus az elmúlt hetekben tovább növelte ajánlatát az USA-ban olyan közép- és dél-kaliforniai csatlakozásokat hozzáadva hálózatához, mint San Francisco, Sacramento, Bakersfield és San Jose, így az országban 40-re nőtt az állomások száma. 

„Öt sikeres európai év után a FlixBus nagy lépést tett májusban az Egyesült Államok piacára történő belépéssel. Örömmel jelenthetjük ki, hogy az általunk kínált új utazási alternatívát tárt karokkal fogadták az amerikaiak, így most tovább bővítjük hálózatunkat, hogy a növekvő igényeket kielégítsük.” – mondta el André Schwämmlein, a FlixMobility társalapítója és ügyvezető igazgatója. „Összekötve Kalifornia dél-nyugati, középső és északi részét, jobb megállókkal, nagyobb járatsűrűséggel, és alacsonyabb árakkal az amerikai piacra lépésünk második hulláma komoly változást hoz majd abban, hogyan utaznak a kaliforniaiak.”

A 2013-ban Németországban alapított FlixBus jelenleg 28 országban van jelen. A májusi induláskor elsőként Los Angeles, Las Vegas, Phoenix és Tucson került összeköttetésbe zöld buszokkal az USA-ban. Az amerikai terjeszkedéssel a FlixBus minél több amerikait szeretne arra ösztönözni, hogy a parkolóban hagyják autóikat és fenntartható közlekedési módot válasszanak.

Egyedülálló üzleti modellt alkalmazva a FlixBus csapat a következőkért felel:

hálózatfejlesztés, ügyfélszolgálat, minőségellenőrzés, marketing, sales, jegyárusítás, árazás, üzletfejlesztés és technológiai fejlesztés.

A regionális buszpartnerek gondoskodnak a mindennapi járatok és a FlixBus járművek üzemeltetéséről. A terjeszkedés második hullámában 26 további busz került a FlixBus amerikai flottájába.

Sacramento és San Francisco között 4.99 dollártól, hosszabb útvonalakon, például San Francisco és Los Angeles között 9.99 dollártól kezdődnek a jegyárak.

A magyarok elégedettek az internet sebességével

Alapjában véve elégedettek a magyarok a vezetékes internet sebességével, ha mégis panaszkodnak, akkor legtöbben az otthoni vezetékes internetes telefonálással, a videotelefonálással és az online filmnézéssel voltak elégedetlenek az NMHH elemzése szerint. Az otthonokban kialakított wifi hálózatokra az esetek több mint 40 százalékában három vagy annál is több eszköz kapcsolódik.

Bővebben

11 millió dollárt kapott a magyar járműkommunikációs startup

A Forbes listája szerint is ők az egyik legforróbb magyar startup, és már pedzegették egy ideje, hogy a következő körben a tengerentúlra eveznek befektetésért. Nos így lett: 3,2 milliárd forintnyi bizalmat szavaztak nekik, arról nem beszélve, hogy komoly networkre és háttértudsra is szert tettek a befektetőik által. Dübörög a Commsignia!

Bővebben

Okosotthon fejlesztésen dolgozik az LG

Az LG Electronics (LG) és az IoT- és okosotthon-megoldásokat kínáló LUMI United Technology szándéknyilatkozatot írt alá. A két vállalat célja egy olyan ökoszisztéma létrehozása, amely az eszközök alapszintű irányításán túlmutatva még teljesebb otthoni IoT-környezetet biztosít a felhasználók számára.

Bővebben

Korszerüsítették a magyar egyetemek informatikai rendszereit

Közel 4 milliárd forintos EU-projektnek köszönhetően a felsőoktatási intézmények hatékonyabban tudnak működni, ugyanis korszerű informatikai rendszert vezettek be 15 intézményben. A projektnek köszönhetően hatékonyabbá válhat az intézményirányítás, így a kutatási és innovációs potenciáljuk is nőhet.

Bővebben

Majdnem százer magyar használja már a Revolutot

A londoni központú pénzügyi céget a nagybankok alternatívájaként hívták életre 2015-ben, az utóbbi időben pedig egyre dinamikusabb az organikus növekedése. Ma már 29 valutaalszámla érhető el, és 150 különböző devizában lehet egyszerűen, zökkenőmentesen fizetni, átváltani valós bankközi árfolyamon.

Bővebben

Ezekkel a startupokkal dolgozik együtt az IKEA

Sok más nagyvállalathoz hasonlóan a svéd bútorgyártó is örömmel kihasználja a fiatal, innovatív vállalkozásokban rejlő potenciált. Novemberben indult pályázatra több mint 1100 pályázat érkezett be, összesen 62 országból. Az IKEA a nyár során lezajlott Demo Day keretében mutatta be ígéretes startupjait.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások