Hirdetés

Újabb népszerű podcastokkal erősített a Betone

Áprilisban több ismert podcast műsor csatlakozott Magyarország első podcast sales house-ához, a Betone Networkhöz. A hálózat márciusban elérte a havi félmillió meghallgatást, ami az új műsorok miatt tovább fog növekedni.

Hirdetés

A Betone Network tovább bővíti a portfóliójukban található podcast műsorok számát a minél színesebb és szélesebb hallgatói bázis elérése érdekében. A korábbi műsorok mellé áprilistól további népszerű podcastok csatlakoztak, többek között az Istenes Bence által vezetett IstenEst podcast, a Dumaszínház DumaCast podcastja, illetve A tudományos Agytágító podcast.

A sales house így tovább növeli a márciusban már havi félmilliós meghallgatási számot. A bővülés mellett fontos technikai újításokat is bevezettek áprilistól. Most már az egyes kampányok esetében lehetséges digitális eszközök típusai és a hallgató tartózkodási helye szerint célozni. A piac igényeinek megfelelően az egyes hirdetési kampányokat külön követőkódokkal is el lehet látni, így az IAB USA által akkreditált hivatalos mérési adatokat valós időben követhetik az ügynökségek vagy hirdetők.

“Tavaly egy olyan podcast piacot képzeltünk el, ahol a minőségi tartalom megtalálja az igényes hallgatókat. Ehhez pedig olyan hirdetők tudnak csatlakozni akiknek fontos az elérés hatékonysága.

A kitűzött havi 1 000 000 meghallgatáshoz most még közelebb kerültünk.

Büszkék vagyunk azokra a podcasterekre, akik a mi csapatunkat erősítik. Nem állunk meg a műsoraikba érkező hirdetések kiszolgálásnál. Fontos, hogy a műsorgyártók érdekeit is képviseljük, hiszen csak így jöhet létre egy fenntartható podcast médiapiac” – mondta el Hampuk Richárd, a Betone Network ügyvezetője.

A sales house az értékesítés mellett rengeteg energiát szentel az edukációra a csapaton belül és azon kívül is. Ennek is köszönhetően jöhetett létre az első hazai nagyszabású host-read-ad kampány, aminek keretében 12 podcaster, személyes hangvételű dinamikus hirdetését futtatták egyszerre.

Kép: http://betonestudio.com/

Hirdetés

Az innovatív magyar csapat megmutatta: minden második fékezésünk balesethez vezethet

Igencsak hektikusan vezetünk a fővárosban, majdnem minden második fékezésünk, gyorsításunk, vagy kanyarodásunk hirtelen történik, ami balesetveszélyt hordoz magával – mutatnak rá a Cristo autós alkalmazás friss felhasználói adatai. A reggeli órákban Dél-Budán, délután viszont a pesti belvárosi forgalomban kell az átlagosnál jobban figyelni autóvezetőként a hétköznapokon, az ekkor tapasztalt feszültség a hétvégi kb. kétszerese. A Közlekedési Kultúra Napjának alkalmából bemutatjuk az eredményeket, melyek kapcsán a drivingcamp Hungary közlekedésbiztonsági szakértője ad tanácsot a fővárosi autósoknak.

Bővebben
Hirdetés

Startupok és nagyvállalatok: együtt sikeresebbek

A friss ötlet, agilitás és az innovációban testet öltő tudás társul a sokévtizedes szakértelemmel, tapasztalattal, technológiai háttérrel, értékesítési kompetenciákkal, partneri hálózattal és erős pénzügyi háttérrel. Így támogatja egymást startup és nagyvállalat, amely együttműködésére egyre több a példa itthon és a nagyvilágban. Az idei Startup Safari konferencián vállalatvezetők, startupok, befektetők készítettek látleletet a hazai startup ökoszisztémáról.

Bővebben

Melbourne-i győztesek a budapesti esettanulmányi versenyen

Idén negyedik alkalommal rendezték meg Magyarországon a régió egyik legnívósabb nemzetközi üzleti esettanulmányi versenyét, a Central European Case Competition-t (CECC). A rendezvény egyik esetadó partnere a Schneider Electric volt, a győztes melbourne-i csapat az ő beszállítóik CO2 kibocsátásának csökkentésére, valamint az EcoStruxure platform újszerű alkalmazására dolgoztak ki koncepciót.

Bővebben

A dolgozók 73 százaléka rugalmasan, nem munkahelyhez kötötten dolgozna

Számos cégnél már kialakult hosszabb távú terv az otthoni munkavégzésre, van, ahol még nem született erről határozott döntés, míg a munkavállalói igények több felmérés szerint is a home office és a hibrid munkavégzés felé mutatnak. A távmunkavégzés különböző formáinak hosszú távú megszilárdulása a legtöbb esetben azért várhatóan nem ütközik majd akadályba, hiszen a vállalatok és a munkavállalók többsége szerint sem csökkent a hatékonyság az otthoni munka során.

Bővebben

A pandémia után először találkoztak egymással újra az innovációs ökoszisztéma tagjai

Hetedik alkalommal indult útjára április utolsó napjaiban a Startup Safari Budapest. Két év online találkozás és tudásmegosztás után idén hibrid formában jelentkezett a fesztiválok és konferenciák minden előnyét magában foglaló kétnapos programsorozat, így az innovációs ökoszisztéma tagjai végre élőben is találkozhattak.

Bővebben

A Google támogatásával ingyenes digitális program indul (leendő) hazai vállalkozók és startupok számára

Az észt Startup Wise Guys, Európa legtapasztaltabb startup akcelerátora és egyik legaktívabb befektetési alapja bejelentette a „Jump for CEE” elnevezésű, saját tőke nélküli programjának folytatását. A kezdeményezést a Google-hoz tartozó Impact Challenge for Central and Eastern Europe is támogatja. A vállalkozói készségfejlesztő esemény célja, hogy 400 közép- és kelet-európai egyén és csapat vegyen részt azokon az online workshopokon, amelyek a Covid-19 által okozott gazdasági válság negatív hatásainak csökkentését hivatottak segíteni.  

Bővebben

Az online marketing az új foci, mindenki ért hozzá – vagy mégsem?

A kkv-k körében is egyre népszerűbbek az online közösségi felületek könnyű, gyors és költéshatékony hirdetési megoldásai. A COVID időszakhoz hasonlóan pedig a mostani gazdasági környezetben is kritikus lesz a cégek működése szempontjából, hogy ki mekkora energiát fordít a márkaépítésre. A K&H szakértői azonban óva intenek a piackutatás és stratégiai tervezés nélküli, pár kattintással összerakott kampányoktól, ezek ugyanis egészen biztosan nem hoznak tartós eredményt.

Bővebben