Hirdetés

Új vezető a Microsoft Magyarország élén

Szabó Pétert nevezték ki a Microsoft Magyarország új vezetőjének, aki 2022. július 1-től tölti be a pozíciót és irányítja a Microsoft Magyarország tevékenységét.

Szabó Péter 6 éve érkezett a céghez, ahol először a Microsoft lakossági üzletágának régiós igazgatójaként dolgozott, majd a vállalati és partnerkapcsolati üzletág igazgatói pozícióját töltötte be az elmúlt három évben. Ez utóbbi pozíciójában a Microsoft magyarországi partneri és viszonteladói hálózatának irányításáért és digitális átalakulásukért volt felelős.

Szabó Péter tapasztalt üzleti vezető, aki, mielőtt a Microsofthoz csatlakozott, 17 évet töltött az Unilevernél, ahol sikeresen hajtotta végre az adriai térség disztribúciós/logisztikai hálózatának paradigmaváltó átszervezését. Miután csatlakozott a Microsofthoz, a cseh-szlovák-magyar országcsoport újjászervezését és az új szervezeti egység irányítását látta el a lakossági és eszközértékesítési üzletág élén.

„Nagy örömömre szolgál, hogy megbízást kaptam a Microsoft Magyarország vezetésére.  A digitális képességek fejlesztése még soha nem volt ennyire sürgető Magyarországon. Minden szervezet és vállalat napi működése és sikeresége múlik azon, hogy hogyan támaszkodik a modern digitális technológiákra és hogyan tud alkalmazkodni a napjainkban egyre sűrűbben előforduló nem várt helyzetekhez. Az üzlet, a munkavégzési szokások és az életvitelünk újragondolása aktuálisabb kérdés, mint valaha. Ebben kívánom én is minél hatékonyabban segíteni ügyfeleinket a Microsoft megoldásaival” – mondta kinevezése kapcsán Szabó Péter.

Chris Mattheisen, korábbi ügyvezető igazgató elhagyja a vállalatot, július végéig munkájával támogatja a zökkenőmentes átmenetet.

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben