Hirdetés

Új streaming szolgáltató indul Magyarországon

SkyShowtime néven indít új streaming szolgáltatást több mint 20 európai országban – köztük Magyarországon is -, 90 millió háztartás számára a Comcast Corporation és a ViacomCBS Inc. Az előfizetéses megoldást használók az NBCUniversal, a Sky és a ViacomCBS kínálatából válogathatnak majd, ami magába foglalja a SHOWTIME, a Nickelodeon, a Paramount Pictures, a Paramount+ Originals, a Sky Studios, az NBCUniversal, a Universal Pictures és a Peacock tartalmait.

Hirdetés

Az új SVOD szolgáltatás a hatósági jóváhagyásoktól függően, várhatóan 2022-től indul. Összesen több mint 20 országban lesz majd elérhető: Albániában, Andorrában, Bosznia-Hercegovinában, Bulgáriában, Csehországban, Dániában, Észak-Macedóniában, Finnországban, Hollandiában, Horvátországban, Koszovóban, Lengyelországban, Magyarországon, Montenegróban, Norvégiában, Portugáliában, Romániában, Spanyolországban, Svédországban, Szerbiában, Szlovákiában és Szlovéniában.

A SkyShowtime több mint 10 ezer órányi szórakozást kínál majd a legnevesebbek közé tartozó alkotóktól és a világszerte legkedveltebb tartalmakból. Az új szolgáltatásban a minőségi, népszerű és klasszikus tartalomkönyvtár, gyermek és családi műsorok mellett minden hónapban elérhetőek lesznek új exkluzív premier film- és tv-sorozat bemutatók is.

Az együttműködés vegyesvállalati formában valósul majd meg, a ViacomCBS és a Comcast egyenlő arányú részesedésével és közös irányítással. További részleteket a SkyShowtime szolgáltatás kínálatáról és előfizetési díjáról később hoznak majd nyilvánosságra.

Hirdetés

Netflix-díjas magyar céget vásárol fel az amerikai nagyvállalat 

Kiemelkedő eredmény a magyar innovációs szektorban: a Netflix streamingszolgáltató díját elnyerő, online ajánlórendszerek fejlesztésére szakosodott Gravity R&D informatikai cég felvásárlására végleges megállapodást kötött az amerikai tőzsdén jegyzett Taboola, a digitális hirdetési piaci  szegmens egyik legjelentősebb globális szereplője. A netezők számára személyre szabott “találatokhoz” a hátteret biztosító Taboola nemcsak a magyar céget vásárolja fel, hanem a közép-európai fejlesztői központját is Magyarországra telepíti. 

Bővebben

A többség számára 10 mobilalkalmazás bőven elég

Hazánkban már 6,2 millióan használnak okostelefont és nagyjából 6 millióan interneteznek mobiljukon a 18-69 éves korosztályban – derült ki az eNET legújabb reprezentatív kutatásából. A többség számára 10 mobilalkalmazás bőven elég, legalábbis ennyit használ hetente. A magasfokú okostelefon penetráció mellett azonban több internetes tevékenység van, ahol nem ezt az eszközt preferáljuk – ilyen például a webáruházi vásárlás vagy a levelezés, ahol a számítógépet részesítjük előnyben.

Bővebben
Hirdetés

Először Magyarországon: startup ökoszisztémára fókuszáló adat-felület

A Hungarian Startup University Programot (HSUP) megvalósító Express Innovation Agency, valamint a Dealroom.co startupokra és tech ökoszisztémákra koncentráló nemzetközi adatszolgáltatóval kötött megállapodás keretében megnyílt a startup ökoszisztéma fókuszú, közös magyarországi platform, amelynek célja, hogy fellendítse a magyar innovációt és vállalkozói szellemet.

Bővebben

A jelenlegi többszörösére szorosára kellene gyorsítani az épületfelújítások ütemét Európában

A klímavédelem érdekében a beruházási prioritások sürgős átgondolására és határozottabb közös fellépésre szólítja fel a Világgazdasági Fórum (WEF) napokban zajló davosi találkozóján a résztvevőket a Schneider Electric. Az energiamendzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat Fenntarthatósági Kutatóintézetének friss elemzése szerint a jelenlegi 2-3-szorosára kellene gyorsítani az épületfelújítások ütemét Európában, hogy sikerüljön elérni a Párizsi Megállapodásban megfogalmazott célokat.

Bővebben

Az ember a kulcs, nem az ötlet

A hazai startup világban is megtalálhatók már az angyalbefektetők, a vállalkozások nagy része azonban még nem mindig tudja pontosan, hogyan és mikor lehet alkalmas arra, hogy tőkét kapjon tőlük a szintlépéshez. A Start it @K&H ezért a hazai angyalbefektetői szféra két közismert alakját látta vendégül, hogy tapasztalataikon keresztül mutassák be a kezdő vállalkozóknak az ilyen típusú forrásbevonás sajátosságait.

Bővebben

A gyerekek digitális biztonságát védi egy magyar startup

A gyerekek digitális biztonsága szerencsére már nem új fogalom – mégis meglepő helyen kerülhet veszélybe. A kicsikről készült képek, videók online felületeken történő megosztása ugyanis veszélybe sodorhatja a gyerekek digitális biztonságát – akkor is, ha azt a szülők, az oktatási intézmény vagy éppen a nyári tábor szervezői teszik. A Start it @K&H inkubátorprogramba bekerült kidea egy olyan zárt digitális óvodai kommunikációs felület, amely többek között erre az aktuális problémára nyújt egyszerű megoldást. 

Bővebben