Új partnert talált a Facebook Kelet-Európában

A Httpool és a Facebook stratégiai partnerséget jelentett be négy országra vonatkozóan. A megállapodás keretében a Httpool lesz a Facebook hivatalos hirdetői reseller partnere Bulgáriában, Horvátországban, Szerbiában és Szlovéniában.

A vezető közösségi platform, felismervén e hosszú távú stratégiai partnerség előnyeit, a helyi ügynökségek és hirdetők számára nagyobb célcsoport elérést, a követőkkel még tartalmasabb bevonódást, a helyi vállalkozásoknak pedig további üzleti lehetőségeket kínál.

A Httpool – a Facebook új, hivatalos ad sales partnereként – piac-ismerettel és tanácsadással segíti a helyi vállalkozásokat a minél hatékonyabb marketing stratégiák kialakításában, a Facebook, az Instagram, a Facebook Messenger és a Whatsapp platformokon.

Az együttműködés célja többek között, hogy a régió hirdetői, országon belüli támogatást kapjanak egy bizonyítottan magas piac-ismerettel rendelkező cég, a Httpool által.

A partnerség keretében a Facebook innovatív megoldásai, képzései, stratégiai szintű technológiai fejlesztései és helyi payment opciói lokálisan is elérhetőek lesznek a Httpool által. Az ügynökségek az együttműködésnek köszönhetően olyan előnyöket élvezhetnek, mint a tréningek, a direkt számlázás, vagy tanácsadás hirdetési irányelvekben.

Hogyan lesz vége a divatipar pusztításának?

360 millió tonnával kevesebb kibocsátott széndioxid 2030-ra. Ebben állapodtak meg a divatcégek a 2018 decemberében huszonnegyedik alkalommal megrendezett Felek Konferenciáján (COP) a lengyelországi Katowicében. Az eseményen az ENSZ éghajlat-változási keretegyezményét (UNFCCC) aláíró országok küldöttjei vettek részt, ahol a divatszakma több tucat meghatározó márkája elkötelezte magát, hogy 2050-re nullára redukálja a termelés során keletkező, környezetkárosító anyagok kibocsátását.

Bővebben

Jönnek a csini ügyintéző robotok

A világon elsők között alkalmaznak Ausztráliában mesterséges intelligencia alapú, digitális asszisztenst a lakáskölcsön kérelmekkel kapcsolatos ügyfélszolgálati teendők ellátására – írja a ComputerWorld. A UBank nevű pénzintézetnél “dolgozó” Mia (My Interactive Agent) nevű munkatársat az új-zélandi FaceMe startup céggel közösen fejlesztették ki.

Bővebben

Okosváros ötletekkel pályázhatnak az egyetemisták

Egyetemi csapatok számára írt ki ötletversenyt a Mathias Corvinus Collegium (MCC) a T-Systems Magyarországgal közösen, melynek fődíja: részvétel a 2019-es Smart City World Congress-en, Barcelonában. Az IDC piackutató cég előrejelzései szerint a smart city megoldásokra három éven belül 158 milliárd dollárt költenek világszinten.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások