Megváltoztatja tizenöt éve bevezetett márkanevét a magyar alapítású LogMeIn. A távmunka-technológia elismert piacvezetőjének számító vállalat ma bejelentette, hogy nevét GoTo-ra változtatta, ezzel is kifejezésre juttatva elkötelezettségét, hogy az informatikai eszközöket bárhol, bármikor könnyen használhatóvá tegye.
A GoTo mai bejelentése nem csupán egy új névről és logóról szól, mivel a vállalat egyszerűsített termékportfólióját is bemutatta, köztük egy applikációt és két zászlóshajónak számító terméket: a vadonatúj GoTo Resolve IT menedzsment- és támogatási alkalmazást, valamint a GoTo Connectet, mely nem más, mint az egységes kommunikációt termékként kínáló (UCaaS) megoldás. Ezeket a termékeket egy integrált applikáció, adminisztrációs rendszer és konvergens felhasználói élmény kapcsolja össze.
A vállalat egy új partnerprogram bevezetését is bejelentette, melynek célja, hogy lehetővé tegye globális partneri ökoszisztémája további növekedését.
A GoTo a kis- és közepes méretű vállalatok körébe tartozó ügyfelei számára teszi lehetővé, hogy rugalmasmunka-eszközei segítségével egyszerűen és könnyedén végezhessék el feladataikat, és ehhez ne kelljen jelentős költségekbe verniük magukat. A cég új partnerprogramjával és a küszöbön álló, globális terjeszkedéssel karöltve ez a brandváltás a cég meggyőző növekedésére, 99,9%-os rendelkezésre állására és a zéró bizalom területén szerzett átfogó tapasztalatára épít.
Az egymástól eltérő, de egymást kiegészítő informatikai igények kielégítésével a két terméket szorosan összekapcsolja a közös applikáció, az egységesített adminisztrációs rendszer és a konvergáló felhasználói élmény, ennek köszönhetően jelentősen egyszerűbbé válnak az IT-csapatok mindennapi teendői, a végfelhasználóknak pedig egyszerű, megbízható és intuitív felhasználói élményben lehet részük.
A portfólióba bekerülő új termék, teljes egészében magyar fejlesztésű GoTo Resolve segítségével a cég szerint minimalizálni lehet a zsarolóvírus-támadásokat úgy, hogy a biztonság mellett a felhasználói élmény is komoly szempont.
Az új termék a tavaly nyári hackertámadásra válaszaként érkezett, mintegy féléves fejlesztés eredménye, amely rekordidőnek számít a szakmában.
A GoTo Resolve a LastPass által is alkalmazott „zero knowledge” alapú megoldást ültette át egy saját fejlesztésű Zero Trust szemléletű decentralizált jogosultsági rendszerbe, amelynek lényege, hogy a kitelepített végpontok nem bíznak a GoTo saját felhőjében, hiszen a program kizárólag olyan üzeneteket fogadhat el, amely a tulajdonos kulcsával digitálisan alá van írva. A GoTo Resolve abban nyújt egyedülálló védelmet IT rendszergazdák számára, hogy a piacon elsőként biztosít zsarolóvírusok ellen védett ellátási láncot eszközeik felügyelete és támogatása során.
A márkaváltás az elmúlt hónapokban immár a második, jelentős horderejű bejelentés a cégnél. A LogMeIn december közepén közölte, hogy hét év után önálló cégbe szervezi ki a LastPass jelszószéf-szolgáltatást – az újonnan létrejövő társaság a várakozások szerint hatékonyabban szolgálja majd az organikus növekedést, továbbá gyorsabb fejlesztési szakaszokat, ezzel együtt rövidebb go-to-market ciklusokat ígér.