Hirdetés

Új mérföldkő a magyar alapítású startupnál: nevet vált a LogMeIn

Megváltoztatja tizenöt éve bevezetett márkanevét a magyar alapítású LogMeIn. A távmunka-technológia elismert piacvezetőjének számító vállalat ma bejelentette, hogy nevét GoTo-ra változtatta, ezzel is kifejezésre juttatva elkötelezettségét, hogy az informatikai eszközöket bárhol, bármikor könnyen használhatóvá tegye.

Hirdetés

A GoTo mai bejelentése nem csupán egy új névről és logóról szól, mivel a vállalat egyszerűsített termékportfólióját is bemutatta, köztük egy applikációt és két zászlóshajónak számító terméket: a vadonatúj GoTo Resolve IT menedzsment- és támogatási alkalmazást, valamint a GoTo Connectet, mely nem más, mint az egységes kommunikációt termékként kínáló (UCaaS) megoldás. Ezeket a termékeket egy integrált applikáció, adminisztrációs rendszer és konvergens felhasználói élmény kapcsolja össze.

A vállalat egy új partnerprogram bevezetését is bejelentette, melynek célja, hogy lehetővé tegye globális partneri ökoszisztémája további növekedését.

A GoTo a kis- és közepes méretű vállalatok körébe tartozó ügyfelei számára teszi lehetővé, hogy rugalmasmunka-eszközei segítségével egyszerűen és könnyedén végezhessék el feladataikat, és ehhez ne kelljen jelentős költségekbe verniük magukat. A cég új partnerprogramjával és a küszöbön álló, globális terjeszkedéssel karöltve ez a brandváltás a cég meggyőző növekedésére, 99,9%-os rendelkezésre állására és a zéró bizalom területén szerzett átfogó tapasztalatára épít.

Az egymástól eltérő, de egymást kiegészítő informatikai igények kielégítésével a két terméket szorosan összekapcsolja a közös applikáció, az egységesített adminisztrációs rendszer és a konvergáló felhasználói élmény, ennek köszönhetően jelentősen egyszerűbbé válnak az IT-csapatok mindennapi teendői, a végfelhasználóknak pedig egyszerű, megbízható és intuitív felhasználói élményben lehet részük.

A portfólióba bekerülő új termék, teljes egészében magyar fejlesztésű GoTo Resolve segítségével a cég szerint minimalizálni lehet a zsarolóvírus-támadásokat úgy, hogy a biztonság mellett a felhasználói élmény is komoly szempont.

Az új termék a tavaly nyári hackertámadásra válaszaként érkezett, mintegy féléves fejlesztés eredménye, amely rekordidőnek számít a szakmában.

A GoTo Resolve a LastPass által is alkalmazott zero knowledge” alapú megoldást ültette át egy saját fejlesztésű Zero Trust szemléletű decentralizált jogosultsági rendszerbe, amelynek lényege, hogy a kitelepített végpontok nem bíznak a GoTo saját felhőjében, hiszen a program kizárólag olyan üzeneteket fogadhat el, amely a tulajdonos kulcsával digitálisan alá van írva. A GoTo Resolve abban nyújt egyedülálló védelmet IT rendszergazdák számára, hogy a piacon elsőként biztosít zsarolóvírusok ellen védett ellátási láncot eszközeik felügyelete és támogatása során.

A márkaváltás az elmúlt hónapokban immár a második, jelentős horderejű bejelentés a cégnél. A LogMeIn december közepén közölte, hogy hét év után önálló cégbe szervezi ki a LastPass jelszószéf-szolgáltatást – az újonnan létrejövő társaság a várakozások szerint hatékonyabban szolgálja majd az organikus növekedést, továbbá gyorsabb fejlesztési szakaszokat, ezzel együtt rövidebb go-to-market ciklusokat ígér.

Hirdetés

Az innovatív magyar csapat megmutatta: minden második fékezésünk balesethez vezethet

Igencsak hektikusan vezetünk a fővárosban, majdnem minden második fékezésünk, gyorsításunk, vagy kanyarodásunk hirtelen történik, ami balesetveszélyt hordoz magával – mutatnak rá a Cristo autós alkalmazás friss felhasználói adatai. A reggeli órákban Dél-Budán, délután viszont a pesti belvárosi forgalomban kell az átlagosnál jobban figyelni autóvezetőként a hétköznapokon, az ekkor tapasztalt feszültség a hétvégi kb. kétszerese. A Közlekedési Kultúra Napjának alkalmából bemutatjuk az eredményeket, melyek kapcsán a drivingcamp Hungary közlekedésbiztonsági szakértője ad tanácsot a fővárosi autósoknak.

Bővebben
Hirdetés

Startupok és nagyvállalatok: együtt sikeresebbek

A friss ötlet, agilitás és az innovációban testet öltő tudás társul a sokévtizedes szakértelemmel, tapasztalattal, technológiai háttérrel, értékesítési kompetenciákkal, partneri hálózattal és erős pénzügyi háttérrel. Így támogatja egymást startup és nagyvállalat, amely együttműködésére egyre több a példa itthon és a nagyvilágban. Az idei Startup Safari konferencián vállalatvezetők, startupok, befektetők készítettek látleletet a hazai startup ökoszisztémáról.

Bővebben

Melbourne-i győztesek a budapesti esettanulmányi versenyen

Idén negyedik alkalommal rendezték meg Magyarországon a régió egyik legnívósabb nemzetközi üzleti esettanulmányi versenyét, a Central European Case Competition-t (CECC). A rendezvény egyik esetadó partnere a Schneider Electric volt, a győztes melbourne-i csapat az ő beszállítóik CO2 kibocsátásának csökkentésére, valamint az EcoStruxure platform újszerű alkalmazására dolgoztak ki koncepciót.

Bővebben

A dolgozók 73 százaléka rugalmasan, nem munkahelyhez kötötten dolgozna

Számos cégnél már kialakult hosszabb távú terv az otthoni munkavégzésre, van, ahol még nem született erről határozott döntés, míg a munkavállalói igények több felmérés szerint is a home office és a hibrid munkavégzés felé mutatnak. A távmunkavégzés különböző formáinak hosszú távú megszilárdulása a legtöbb esetben azért várhatóan nem ütközik majd akadályba, hiszen a vállalatok és a munkavállalók többsége szerint sem csökkent a hatékonyság az otthoni munka során.

Bővebben

A pandémia után először találkoztak egymással újra az innovációs ökoszisztéma tagjai

Hetedik alkalommal indult útjára április utolsó napjaiban a Startup Safari Budapest. Két év online találkozás és tudásmegosztás után idén hibrid formában jelentkezett a fesztiválok és konferenciák minden előnyét magában foglaló kétnapos programsorozat, így az innovációs ökoszisztéma tagjai végre élőben is találkozhattak.

Bővebben

A Google támogatásával ingyenes digitális program indul (leendő) hazai vállalkozók és startupok számára

Az észt Startup Wise Guys, Európa legtapasztaltabb startup akcelerátora és egyik legaktívabb befektetési alapja bejelentette a „Jump for CEE” elnevezésű, saját tőke nélküli programjának folytatását. A kezdeményezést a Google-hoz tartozó Impact Challenge for Central and Eastern Europe is támogatja. A vállalkozói készségfejlesztő esemény célja, hogy 400 közép- és kelet-európai egyén és csapat vegyen részt azokon az online workshopokon, amelyek a Covid-19 által okozott gazdasági válság negatív hatásainak csökkentését hivatottak segíteni.  

Bővebben

Az online marketing az új foci, mindenki ért hozzá – vagy mégsem?

A kkv-k körében is egyre népszerűbbek az online közösségi felületek könnyű, gyors és költéshatékony hirdetési megoldásai. A COVID időszakhoz hasonlóan pedig a mostani gazdasági környezetben is kritikus lesz a cégek működése szempontjából, hogy ki mekkora energiát fordít a márkaépítésre. A K&H szakértői azonban óva intenek a piackutatás és stratégiai tervezés nélküli, pár kattintással összerakott kampányoktól, ezek ugyanis egészen biztosan nem hoznak tartós eredményt.

Bővebben