Hirdetés

Új, kényelmes és ingyenes telekocsi platform indult

A FlixMobility globális mobilitási szolgáltató 2013-as alapítása óta FlixBus és FlixTrain márkájával teszi könnyűvé, kényelmessé és elérhetővé az utazást. Annak érdekében, hogy még több embernek biztosítson utazási lehetőséget, a vállalat FlixCar néven elindította telekocsi szolgáltatását december 17-én Franciaországban. Az új termék ingyenes, a FlixBus meglévő távolsági buszhálózatát egészíti ki.

A FlixCar nem kér jutalékot vagy egyéb díjakat felhasználóitól, a fizetés közvetlenül az autóvezető és az utas között zajlik. Emellett a FlixCar egy 3 kattintásos folyamattal próbálja leegyszerűsíteni a telekocsizást. Azok a felhasználók, akik korábban más platformokon is használtak vagy kínáltak telekocsi szolgáltatást korábbi tapasztalatukat és értékelésüket átvihetik a FlixCar oldalára.

Röviden a FlixCar szolgáltatásáról:

  • Alternatíva: Új távolsági telekocsi lehetőség 3 kattintással
  • Ingyenes: Átlátható platform extra költségek nélkül
  • Megbízhatóság: A felhasználók áthozhatják korábbi telekocsis tapasztalatukat és értkeléseiket
  • Könnyű használat: Fizetés közvetlenül a használatkor készpénzzel vagy instant fizető alkalmazással

A buszhálózat kiegészítése

FlixCar válaszol a francia mobilitási piacon felmerülő változatos igényekre, kiegészítve a kiterjedt buszhálózatot, ami jelenleg több mint 200 célállomást köt össze csak Franciaországon belül.

  • Kiegészítő ajánlat: A FlixCar olyan közép- és hosszú távú útvonalakon kínál szolgáltatást, ahol a FlixBus nincs jelen, vagy kevésbé gyakori összeköttetést biztosít.
  • Kiegészítő választás: A FlixCar kielégíti az utolsó pillanatban felmerülő igényeket, a FlixBus már hónapokkal előre is foglalható.
  • Fenntarthatóság: A telekocsi és a távolsági busz a közúti személyszállítás legelőnyösebb módja, szénlábnyomuk akár háromszor kisebb lehet, mint az egyénileg használt személygépkocsiké.

Yvan Lefranc-Morin, a FlixBus francia ügyvezetője elmondta: „A FlixCar buszhálózatnál is kiterjedtebb földrajzi elérésének köszönhetően újabb lehetőséget biztosítunk arra, hogy az utasok A-ból B-be jussanak, miközben elérhető és környezetbarát marad a kínáltunk. A FlixCar által fejlesztjük hálózatunkat, egyúttal ajtótól ajtóig terjedő szolgáltatást is biztosítunk az utasoknak. Egy FlixBus-os utazás után a telekocsi lehet az a közlekedési szolgáltatás, ami az utasokat a legvégső célállomásra juttatja.”

Mozdítsuk előre Európa 2,95 billió eurós technológiai ökoszisztémáját! – ezért gyűlnek össze a szereplők az első GITEX EUROPE expón

A North Star Europe a GITEX EUROPE x Ai Everything, a régió legnagyobb technológiai, startup és digitális befektetési rendezvényének részeként debütál. Az eseményen 750+ startup, 600+ befektető és a startup-ökoszisztéma globális szereplői találkoznak.

Bővebben

A nyár végéig nem érdemes számítani a Klarna IPO-jára

A nyilvános piaci bevezetéshez a fintech unikornis szeretne még nagyobb támogatást és lendületet látni – a cég IPO-terveire rálátó források szerint. Mindeközben a Klarna vezérigazgatója elismerte: kicsit túltolták az AI-alapú költségcsökkentést, és újra humán munkaerőt kell keresni.

Bővebben

Először finanszíroz kifejezetten európai alapokat az USA egyik legnagyobb alapok alapja, az Adams Street Partners

A 270 millió eurós összegből nagy szereplők általános alapjai és akár egyszemélyes mikroalapok is részesülhetnek – a lényeg a szakértelem, és hogy az alapokon keresztül a legjobb alapítókat tudja finanszírozni a világszinten jegyzett fund of funds.

Bővebben

Oszkó Péter: Ideje lenne Európának ráébrednie arra, hogy önállóvá kell válnia a technológiai és tőkepiacon

Az OXO Holdings vezetője szerint Európának megvan a képessége arra, hogy fel tudja használni az erőforrásait egy önálló, európai piac felépítésére, ahelyett, hogy hagyja az USA-nak és Kínának, hogy ők vegyék hasznát az itteni kapacitásoknak. Sőt, az USA-ban éppen kidurannó AI-lufi arra világít rá, hogy nem mindig az amerikai piacokra kell pakolnia a megtakarításokat. Interjúnk

Bővebben

Eladta a Sanofi a fogyasztói egészségügyi üzletága, az Opella 50 százalékos részesedését

Az eladás nem volt zökkenőmentes, az erős politikai ellenérzéseket váltott ki. A Sanofi végül úgy tudta amerikai vevőnek adni az Opella részvényeinek felét, hogy garanciákat vállalt a francia termelés fenntartására, és beengedte a francia állami befektetési bankot is a tulajdonosi körbe.

Bővebben

Az európai mesterséges intelligencia globális lendületet kap az első és legnagyobb technológiai, startup- és digitális befektetési eseményen

A GITEX EUROPE x Ai Everything a berlini bemutatkozására készül, miközben befolyásos vezetők és döntéshozók irányoznak elő határokon átnyúló, merész technológiai partnerségeket, a tőkéhez való hozzáférés bővítését és a mesterséges intelligencia gazdaságának felgyorsítását.

Bővebben