Hirdetés

Új, hiper-személyreszabott marketing technológiát kínál a divatkereső platform

A GLAMI  új intelligens megoldást mutatott be,  amely pillanatok alatt több száz hazai és európai webáruház kínálatában képes megtalálni és megjeleníteni a felhasználók egyéni ízlésének megfelelő személyre szabott ajánlatokat. A platformhoz való csatlakozással az innovatív, mesterséges intelligencia alapú technológia olyan kisebb márkák és webáruházak számára is elérhetővé válik, amelyeknek nincs forrásuk az önálló beruházásra.

A divatkereső platform új, jelenleg 13 európai piacon elérhető innovatív megoldása több száz webáruházban képes megtalálni és megjeleníteni a felhasználók egyéni ízlésének megfelelő ruhákat és kiegészítőket kedvenc márkáik, színeik, mintáik és egyéb kategóriáik alapján. Az innovatív gépi tanulási fejlesztés leegyszerűsíti a keresési folyamatot, és értékes időt takarít meg mindenki számára.

A már a Glami.hu-n is elérhető új funkció megtanulja a felhasználók személyes preferenciáit, így nem szükséges a kereséshez hagyományos módon kézzel végig görgetni a teljes katalógust. Az ingyenes szolgáltatás igénybevételekor 5 egyszerű kérdés megválaszolása után pillanatok alatt láthatóvá válik a felhasználó személyes ízlésének megfelelő, válogatott és gondosan kiválasztott termékpaletta, és minél rendszeresebben használja valaki az oldal kereső funkcióit, annál pontosabbak lesznek az eredmények. Természetesen a felhasználók továbbra is használhatják a keresősávot és a klasszikus keresőszűrőket (szín, méret, márka, webáruház, alkalom, évszak, kollekció, trendek stb.), ha manuálisan szeretnék szűkíteni a keresési eredményeket.

„A GLAMI küldetése, hogy a divatwebáruházak online kínálatát katalogizáljuk és egyetlen platformon elérhetővé tegyük. Mindeközben azt tapasztaljuk, hogy az egyéni ízlés rendkívül személyes, így amellett, hogy az egy helyen történő kereséssel időt takaríthatunk meg a felhasználók számára, egyre fontosabb, hogy a termékkínálatból mindenkinek a maga  stílusának megfelelő ajánlatot mutassuk meg” – mondja Tomáš Hodboď, a GLAMI alapítója és vezérigazgatója.

A GLAMI az új megoldással már nem csak felgyorsítja a konkrét termék megtalálását, illetve lehetővé teszi az árak összehasonlítását, hanem az egyéni stílusnak megfelelő új tervezők és márkák felfedezéséhez is remek eszköz lehet. Az adatok szerint a felhasználói interakciók alapján személyre szabott ajánlatok eredményesen növelik az értékesítési mutatókat: a vállalatnál a technológia 2 évvel ezelőtti bevezetése óta 10%-kal nőtt az egy munkamenetre eső bevétel aránya, valamint megduplázódott a konverziós arány azoknál termékkattintásoknál, ahol méretszűrőt alkalmaztak a felhasználók.

Az új megoldás jól illeszkedik azoknak az innovatív keresési megoldásoknak és funkcióknak a körébe, amelyeket a GLAMI az elmúlt években elérhetővé tett a vásárlók számára. Az oldalon továbbra is rendelkezésre áll a GLAMI Vizuális Keresés szolgáltatás, amellyel egy mobillal készített fotó, vagy egy netről lementett kép is elegendő lehet egy ruhadarab vagy kiegészítő megtalálásához. A felhasználók emellett könnyedén létrehozhatják személyes GLAMI Kívánságlistájukat az egyes termékeken látható kis szívecskére történő kattintással. Ezzel később nem csak az összes így elmentett terméket lehet áttekinteni, de tájékoztató e-mail érkezik minden alkalommal, amikor egy listán szereplő terméket leértékelve lehet megvásárolni.

Van élet a KATA után?

Augusztus 31-gyel megszűnik az eddigi kata, a korábbinál csak egy jóval szűkebb kör választhatja az új katát. A következő hetekben ezért közel 400 ezer vállalkozónak kell eligazodni a lehetőségek között és megtalálni a számára megfelelő adózási formát. A K&H és a Vállalkozás Okosan szakértői mutatják, mik a következő lépések.

Bővebben

Egyre több vásárló fordul a hazai webshopok irányába

Az árfolyamváltozás miatt már egyre kevesebb esetben éri meg euróban vagy dollárban külföldről rendelni, így még több vásárló fordul a hazai internetes áruházak irányába. A hazai webshopokon erősödő igény jelentkezik az önfenntartó életmóddal kapcsolatos árucikkek iránt. Emellett most jött el az ideális pillanat a külpiacok felé való nyitásra is a hazai e-kereskedelemben – véli Surányi Ferenc webshop-szakértő, az M. I. Solution Kft. ügyvezetője.

Bővebben

Magyarországot is beválasztotta neves innovációs programjába az MIT

A világ legjobb egyetemével dolgoznak együtt a magyar innovációs ökoszisztéma szereplői a következő két évben. A bostoni MIT vállalkozói akcelerációs program célja, hogy együttműködésre sarkallja a nemzetközi résztvevőket, akik aztán hatékonyabban segíthetik saját régiójuk fejlesztését. Magyarországnak ezzel lehetősége nyílik arra, hogy a világ innovációs élvonalába kerüljön. 

Bővebben

Várhatóan négyszeresére nő az arcfelismerés piaca – magyarok is kiveszik a részüket

Korábban sokan idegenkedtek a digitális arcfelismerő rendszerektől, de ma már egyre többen ezzel a megoldással oldják fel az okostelefonjukat, a következő évtizedben pedig várhatóan négyszeresére nő az arcfelismerés jelenleg 4 milliárd dolláros piaca. A rendezvényszervezéstől a vendéglátáson át a biztonságtechnikáig számos iparág húzhat hasznot a technológiából, és ebből magyar szakemberek is kivehetik a részüket.

Bővebben

Újabb külföldi irodát nyitott a Green Fox Academy Pozsonyban

A Green Fox Academy dinamikusan növekszik és mára erős nemzetközi vállalattá vált. Másfél év alatt felépítette a szlovák IT képzési piac legerősebb márkáját, az online oktatás átütő sikerére alapozva pedig idén nyáron megnyitotta második külföldi központját, Pozsonyban. A Magyarországról indult bootcamp látványos eredményeket ér el: Csehországban és Szlovákiában is piacvezető az állásgaranciás rövid ciklusú IT képzések terén, a felvett és a munkaerőpiacon elhelyezett hallgatók száma alapján. A cég eközben elindította eddigi legnagyobb létszámú, nemzetközi képzését és erősíti regionális szintű vállalati partnerségeit.

Bővebben

Megtriplázódott a villanyautók száma Magyarországon

Látványos bővülés vár a villanyautók piacára az uniós piacokon, a tervek szerint ugyanis 2035-től várhatóan csak elektromos autókat lehet értékesíteni. Magyarországon 2020 májusa óta megháromszorozódott a tisztán elektromos személyautók száma, igaz, a teljes autóparkhoz képest még marginális az arányuk – derül ki a K&H összeállításából. A pénzintézet pedig kedvező kamatozású lízingkonstrukciót nyújt a magyar cégeknek

Bővebben

Utazási élményekre irányuló hackathonra regisztrálhatnak az érdeklődők

A Kiwi.com utazás-technológiai vállalat UX hackatont szervez Global Travel Jam néven, amelynek célja, hogy javítsa az utazók élményét a foglalás során és az utazás minden szakaszában. Az ügyfélközpontú termék megalkotása során a Kiwi.com és az Európában egyik legnagyobbnak számító designer és kutató csapata arra törekszik, hogy az utazás zökkenőmentes legyen, még a világszerte számos repülőtéren tapasztalható bizonytalanság és utazási káosz idején is.

Bővebben

Tíz magyar női startup egy európai programban

10 női vállalkozó egy 5 hónapos pre-inkubációs programon vesz részt, amelyben az agrár-élelmiszeripari ágazat sajátos kihívásaira való megoldások létrehozásához kapnak segítséget. Ez a program a női vállalkozókat támogatja vállalkozásuk fejlődésének korai szakaszában, általában még a cég megalapítása előtti szakaszban.

Bővebben

A fenntarthatóság többet jelent a zöld megoldásoknál

A startup szektorban kulcsszerepet kap a fenntarthatóság: a Start it @K&H inkubátorban működő csapatoknak már 90 százaléka figyelmet fordít rá működése és termékeinek fejlesztése során. Ez azonban jelenleg inkább a természeti erőforrások fenntartható kezelését jelenti, míg a társadalmi kérdések háttérben maradnak. Az inkubátor ezért a most induló jelentkezési időszakában a környezetvédelmi megoldásokat hozó csapatok mellett a nemi esélyegyenlőséget és a női egyenjogúságot segítő startupokra is kiemelt figyelmet fordít.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások