Hirdetés

Új, hiper-személyreszabott marketing technológiát kínál a divatkereső platform

A GLAMI  új intelligens megoldást mutatott be,  amely pillanatok alatt több száz hazai és európai webáruház kínálatában képes megtalálni és megjeleníteni a felhasználók egyéni ízlésének megfelelő személyre szabott ajánlatokat. A platformhoz való csatlakozással az innovatív, mesterséges intelligencia alapú technológia olyan kisebb márkák és webáruházak számára is elérhetővé válik, amelyeknek nincs forrásuk az önálló beruházásra.

A divatkereső platform új, jelenleg 13 európai piacon elérhető innovatív megoldása több száz webáruházban képes megtalálni és megjeleníteni a felhasználók egyéni ízlésének megfelelő ruhákat és kiegészítőket kedvenc márkáik, színeik, mintáik és egyéb kategóriáik alapján. Az innovatív gépi tanulási fejlesztés leegyszerűsíti a keresési folyamatot, és értékes időt takarít meg mindenki számára.

A már a Glami.hu-n is elérhető új funkció megtanulja a felhasználók személyes preferenciáit, így nem szükséges a kereséshez hagyományos módon kézzel végig görgetni a teljes katalógust. Az ingyenes szolgáltatás igénybevételekor 5 egyszerű kérdés megválaszolása után pillanatok alatt láthatóvá válik a felhasználó személyes ízlésének megfelelő, válogatott és gondosan kiválasztott termékpaletta, és minél rendszeresebben használja valaki az oldal kereső funkcióit, annál pontosabbak lesznek az eredmények. Természetesen a felhasználók továbbra is használhatják a keresősávot és a klasszikus keresőszűrőket (szín, méret, márka, webáruház, alkalom, évszak, kollekció, trendek stb.), ha manuálisan szeretnék szűkíteni a keresési eredményeket.

„A GLAMI küldetése, hogy a divatwebáruházak online kínálatát katalogizáljuk és egyetlen platformon elérhetővé tegyük. Mindeközben azt tapasztaljuk, hogy az egyéni ízlés rendkívül személyes, így amellett, hogy az egy helyen történő kereséssel időt takaríthatunk meg a felhasználók számára, egyre fontosabb, hogy a termékkínálatból mindenkinek a maga  stílusának megfelelő ajánlatot mutassuk meg” – mondja Tomáš Hodboď, a GLAMI alapítója és vezérigazgatója.

A GLAMI az új megoldással már nem csak felgyorsítja a konkrét termék megtalálását, illetve lehetővé teszi az árak összehasonlítását, hanem az egyéni stílusnak megfelelő új tervezők és márkák felfedezéséhez is remek eszköz lehet. Az adatok szerint a felhasználói interakciók alapján személyre szabott ajánlatok eredményesen növelik az értékesítési mutatókat: a vállalatnál a technológia 2 évvel ezelőtti bevezetése óta 10%-kal nőtt az egy munkamenetre eső bevétel aránya, valamint megduplázódott a konverziós arány azoknál termékkattintásoknál, ahol méretszűrőt alkalmaztak a felhasználók.

Az új megoldás jól illeszkedik azoknak az innovatív keresési megoldásoknak és funkcióknak a körébe, amelyeket a GLAMI az elmúlt években elérhetővé tett a vásárlók számára. Az oldalon továbbra is rendelkezésre áll a GLAMI Vizuális Keresés szolgáltatás, amellyel egy mobillal készített fotó, vagy egy netről lementett kép is elegendő lehet egy ruhadarab vagy kiegészítő megtalálásához. A felhasználók emellett könnyedén létrehozhatják személyes GLAMI Kívánságlistájukat az egyes termékeken látható kis szívecskére történő kattintással. Ezzel később nem csak az összes így elmentett terméket lehet áttekinteni, de tájékoztató e-mail érkezik minden alkalommal, amikor egy listán szereplő terméket leértékelve lehet megvásárolni.

Hackathon: kiberbiztonsági innovációs versenyt rendeznek magyar egyetemistáknak

A kibertér tele van időszerű kihívásokkal, amelyek rendkívüli hatással lehetnek a mindennapjainkra. Erre időszerű példa a 2022. május 7-én történt kibertámadás, amely az Egyesült Államok Colonial Pipeline rendszerét bénította meg. Egy számlázási szoftvert ért támadás, képes volt az ellátó láncra súlyos következményekkel hatni.

Bővebben

Szerezz 15 millió forintos támogatást az ötletedért és vedd fel a harcot a műanyagszennyezéssel!

Megnyílt a jelentkezés a Startup Plastic Surgery programra, amely immár harmadik alkalommal nyújt támogatást a műanyag által okozott környezeti és egészségügyi kihívásokra megoldást kereső startupoknak. Az akcelerátor programra október 10-ig várják olyan minimum két fős csapatok jelentkezését, akik innovatív ötleteikkel, termékeikkel, vagy technológiákkal járulhatnak hozzá a műanyagipar megújításához és a karbonsemleges jövőhöz.

Bővebben

A repoharak örökké aktuális dilemmáját most egy fizetési szolgáltató oldaná meg

Bér és borravaló küldése közvetlenül a személyzet kártyájára, beszállítók kifizetése, vagy akár a repoharak betétdíjának kártyára történő utalása néhány másodperc alatt – néhány példa arra, hogy a Mastercard Send hogyan teheti gyorsabbá, gördülékenyebbé és biztonságosabbá a vendéglátásban és a gasztronómiában történő fizetéseket.

Bővebben

Az hazai informatikusok pár éven belül külföldi munkaadónak fognak dolgozni?

Négyből három hazai informatikus valószínűnek tartja, hogy a következő két évtized során távmunkában külföldi munkaadónak fog dolgozni, és szinte minden szakember az IT-életpálya természetes részének tekinti a külföldre történő munkavégzést – derül ki egy friss kutatás eredményeiből. Az IVSZ értékelése szerint mindez nemcsak az egyébként is súlyos munkaerő-hiánnyal küzdő digitális munkaerőpiac szempontjából jelent újabb egyértelmű

Bővebben

Még sosem érte meg ennyire telekocsizni

Noha december 31-ig még biztosan hatósági árakon tankolhatunk, a globális infláció miatt sokan már most az autós közlekedés költséghatékonyabb alternatíváit keresik. A közúti közlekedés résztvevőinek egyre több anyagi próbatétellel kell szembenézniük, így autósként és utasként egyaránt mérlegelni kell, hogy milyen utazási forma lehet a leggazdaságosabb, különösen nagyobb távolságok esetében.

Bővebben

Közösségi támogatás megoldást hoz a tartalomgyártóknak a magyar startup

Általános nemzetközi trend, hogy a fogyasztók egyre inkább nyitottak arra, hogy pénzzel is támogassák a kedvenc tartalomkészítőiket. 2021-ben az ezzel kapcsolatos mikrotranzakciók összege átlépte 13,5 milliárd dollárt és az előrejelzések szerint ez az éves összeg hamarosan a duplájára nő. A válság miatti reklám és szponzorköltések kiesésével a médiumok, vloggerek és nonprofit szervezetek is nagyobb szerepet szánnak a közösségi támogatásnak. Nekik nyújt alternatívát a tranzakciós díj és akár áfa nélkül működő magyar Donably.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások