Hirdetés

UI tervezés gyorstalpaló indul a Magyar Képzőművészeti Egyetemen

Bár az IT szektor egyik legkeresettebb pozíciója a UI designer (user interface – felhasználói felület), ennek ellenére minimális a képzési lehetőségek száma a szakemberhiánnyal küzdő iparágban. Ezt az igényt felismerve indítja el idén márciusban kezdődő tematikus, gyakorlatorientált kurzusát a Magyar Képzőművészeti Egyetem.

A 3 hónapon át tartó képzésen résztvevők hetente egy 1,5 órás előadáson és hétvégenként egy 4 órás workshopon sajátíthathatják el a szakma módszertanát, legfontosabb fogalmait, és a neves előadók jóvoltából megismerhetik mind az ügyfél, mind az ügynökségi piac sajátosságait.

A gyakorlatorientált kurzus célja az, hogy a 12. hét végére a résztvevők elkészítsék karrierépítéshez szükséges portfóliójuk alapjait.

A kurzuson résztvevők megismerhetik a UI alapfogalmait és történetét, elsajátítják a UI tervezés alapjait, az alapvető design szabályokat (pl. grid, színek, typo). De szó lesz a képzésen a különböző cégtípusokra (pl. ügynökségi, nagyvállalati, startup) jellemző szakmai sajátosságokról, az akadálymentes design alapjairól, valamint az alapszintű animációs és illusztrációs technikákról. A kurzus hallgatói emellett kitekintést kapnak a digitális design új területeibe, mint az AI vagy VR.

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben