Hirdetés

Töltsd a nyarat Szingapúrban!

Accelerator programot hirdet a Rakuten, a világ egyik vezető online kereskedelmi és pénzügyi szolgáltatója. Tíz startup számára biztosítanak három hónapos képzést Szingapúrban, ahol mentoroktól tanulhatnak és fejlődhetnek. A programot a Techstars is támogatja.

A Rakuten bejelentette, hogy accelerator programot indít ambiciózus startupok számára legújabb projektje keretében, amelynek célja a webfejlesztő közösségekkel szoros, mindkét fél számára előnyös kapcsolatrendszer kiépítése. A Rakuten Accelerator program keretében olyan vállalkozók jelentkezését várják, akik vállalkozásuk korai szakaszában vannak, és fejlesztési tevékenységük fókuszában a globális üzenetküldő platformok állnak.

A program a kelet-közép-európai régió startupjai számára egyedi lehetőséget nyújt, annál is inkább, mivel a Rakuten az utóbbi időkben kiemelkedően aktív a térségben.

A Rakuten szolgáltatások rendszerét üzemelteti az e-kereskedelem, értékpapírok, bank, biztosítás, bankkártyás fizetés, szabadidő és média területein. Hozzájuk tartozik a Viber is, a világ egyik legismertebb üzenetküldő alkalmazása. A vállalat emellett az FC Barcelona, a Golden State Warriors amerikai kosárlabdacsapat, és az NBA, az amerikai kosárlabda szövetség hivatalos kommunikációs partnere.

A program mentorai elérhetők lesznek a kiválasztott startupok számára a Rakuten vállalatcsoport minden részéről, beleérve a Vibert is, és tanácsaikkal segítik a legambiciózusabbakat, hogy innovációjukat sikerre vigyék.

A program megvalósítása során a Rakuten a coloradói Techstars-szal működik együtt. A világszerte accelerator programjairól ismert vállalat eddig több mint 1200 startuppal dolgozott, amelyek 90 százaléka ma is aktívan működik vagy már felvásárolták.

A Rakuten és a Techstars olyan korai szakaszban lévő vállalkozókkal dolgozik majd együtt, akik élen járnak a közösségi média technológiájában, különös tekintettel a Viberre. A mentorálásra fókuszáló accelerator program célja az üzenetküldő platformok használatának forradalmasítása az üzleti szféra és a fogyasztók számára.

„Nagy öröm számunkra a lehetőség, hogy megoszthatjuk üzleti és technológiai szakértelmünket a jövő meghatározó innovátoraival”

– mondta Hiroshi Takasawa, a Rakuten Capital elnöke és a Rakuten Asia vezérigazgatója. „A tehetséges startupok felkarolása területén méltó hírnevet szerzett Techstars-szal együtt várjuk az ígéretes csapatokat a programba. Biztos vagyok benne, hogy a szakmai támogatás mellett tanulni is fogunk tőlük.”

A jelentkezés a Rakuten Accelerator programba már elindult. A pályázók közül 10 startupot választanak ki, amelyek tagjai meghívást nyernek a 2018 júliusától kezdődő három hónapos intenzív programra, Szingapúrba. A képzést egy Demo Day zárja, ahol a résztvevő startupok többszáz, a világ minden tájáról összegyűlt befektető előtt mutathatják be tevékenységüket. A programra való jelentkezés határideje 2018. április 8.

„A Rakuten üzleti filozófiájának központi eleme, hogy az innovációk segítésével és a vállalkozói szellem ösztönzésével értéket teremtsünk, és ezzel hozzájáruljunk a társadalmi fejlődéshez”

– fogalmazott Takasawa. „Optimista vagyok a tekintetben, hogy accelerator programunk segítségével tovább erősítjük a Rakuten globális ökoszisztémáját és előmozdítjuk az innovációs kultúra fejlődését Ázsiában és szerte a világon.”

További információ a Techstars közösségi csatornáin elérhető:
Facebook: https://www.facebook.com/techstars
Twitter: https://twitter.com/techstars
YouTube: https://www.youtube.com/user/techstarstv
Instagram: https://www.instagram.com/techstars/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/techstars/

Egyre élesebb a verseny a magas színvonalú AI-szakemberekért – a Microsoft és az ElevenLabs is új szakemberekkel erősíti csapatát

Az egyik Európából, a másik az USA-ból csábított át magához magas minőségű AI-kutatókat és -mérnököket. De mi hajtja fel a szakemberek iránti keresletet, és mikor szűnhet meg a tehetséghiány?

Bővebben

Nagy lehetőség van a magyar startupokban arra, hogy gyorsan nemzetközi szintre emelhessék a technológiájukat – mondja Pierre Martensson, a Scale Factory alapítója

A Scale Factory nem az USA-ba, hanem az ázsiai és csendes-óceáni piacokra akarja kilőni a CEE régió startupjait és scaleupjait. De miért pont oda? Mire kell figyelned, ha kelet felé akarsz terjeszkedni, és mivel kell rendelkezned, ha a Scale Factory segítségével akarsz külföldön skálázódni? Ezekről kérdeztük Pierre Martenssont, a Scale Factory alapítóját és ügyvezető partnerét.

Bővebben

Egy női alapító vallomásai – ezzel a címmel indít új podcastot Meghan Markle

A brit királyi család tagja 8 epizódon keresztül folytat beszélgetéseket női vállalkozókkal a karrierjükről, és arról, hogy nőként hogyan lehet sikeresen vállalkozást építeni.

Bővebben

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

„There is great potential in Hungarian startups to quickly elevate their technology to an international level,” says Pierre Martensson, founder of The Scale Factory

The Scale Factory aims to launch scaleups from the CEE region into the Asian and Pacific markets rather than the U.S. But why there? What should you consider if you want to expand eastward, and what do you need to have in place if you want to scale internationally with The Scale Factory’s support? We

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben