Hirdetés

Töltsd a nyarat Szingapúrban!

Accelerator programot hirdet a Rakuten, a világ egyik vezető online kereskedelmi és pénzügyi szolgáltatója. Tíz startup számára biztosítanak három hónapos képzést Szingapúrban, ahol mentoroktól tanulhatnak és fejlődhetnek. A programot a Techstars is támogatja.

Hirdetés

A Rakuten bejelentette, hogy accelerator programot indít ambiciózus startupok számára legújabb projektje keretében, amelynek célja a webfejlesztő közösségekkel szoros, mindkét fél számára előnyös kapcsolatrendszer kiépítése. A Rakuten Accelerator program keretében olyan vállalkozók jelentkezését várják, akik vállalkozásuk korai szakaszában vannak, és fejlesztési tevékenységük fókuszában a globális üzenetküldő platformok állnak.

A program a kelet-közép-európai régió startupjai számára egyedi lehetőséget nyújt, annál is inkább, mivel a Rakuten az utóbbi időkben kiemelkedően aktív a térségben.

A Rakuten szolgáltatások rendszerét üzemelteti az e-kereskedelem, értékpapírok, bank, biztosítás, bankkártyás fizetés, szabadidő és média területein. Hozzájuk tartozik a Viber is, a világ egyik legismertebb üzenetküldő alkalmazása. A vállalat emellett az FC Barcelona, a Golden State Warriors amerikai kosárlabdacsapat, és az NBA, az amerikai kosárlabda szövetség hivatalos kommunikációs partnere.

A program mentorai elérhetők lesznek a kiválasztott startupok számára a Rakuten vállalatcsoport minden részéről, beleérve a Vibert is, és tanácsaikkal segítik a legambiciózusabbakat, hogy innovációjukat sikerre vigyék.

A program megvalósítása során a Rakuten a coloradói Techstars-szal működik együtt. A világszerte accelerator programjairól ismert vállalat eddig több mint 1200 startuppal dolgozott, amelyek 90 százaléka ma is aktívan működik vagy már felvásárolták.

A Rakuten és a Techstars olyan korai szakaszban lévő vállalkozókkal dolgozik majd együtt, akik élen járnak a közösségi média technológiájában, különös tekintettel a Viberre. A mentorálásra fókuszáló accelerator program célja az üzenetküldő platformok használatának forradalmasítása az üzleti szféra és a fogyasztók számára.

„Nagy öröm számunkra a lehetőség, hogy megoszthatjuk üzleti és technológiai szakértelmünket a jövő meghatározó innovátoraival”

– mondta Hiroshi Takasawa, a Rakuten Capital elnöke és a Rakuten Asia vezérigazgatója. „A tehetséges startupok felkarolása területén méltó hírnevet szerzett Techstars-szal együtt várjuk az ígéretes csapatokat a programba. Biztos vagyok benne, hogy a szakmai támogatás mellett tanulni is fogunk tőlük.”

A jelentkezés a Rakuten Accelerator programba már elindult. A pályázók közül 10 startupot választanak ki, amelyek tagjai meghívást nyernek a 2018 júliusától kezdődő három hónapos intenzív programra, Szingapúrba. A képzést egy Demo Day zárja, ahol a résztvevő startupok többszáz, a világ minden tájáról összegyűlt befektető előtt mutathatják be tevékenységüket. A programra való jelentkezés határideje 2018. április 8.

„A Rakuten üzleti filozófiájának központi eleme, hogy az innovációk segítésével és a vállalkozói szellem ösztönzésével értéket teremtsünk, és ezzel hozzájáruljunk a társadalmi fejlődéshez”

– fogalmazott Takasawa. „Optimista vagyok a tekintetben, hogy accelerator programunk segítségével tovább erősítjük a Rakuten globális ökoszisztémáját és előmozdítjuk az innovációs kultúra fejlődését Ázsiában és szerte a világon.”

További információ a Techstars közösségi csatornáin elérhető:
Facebook: https://www.facebook.com/techstars
Twitter: https://twitter.com/techstars
YouTube: https://www.youtube.com/user/techstarstv
Instagram: https://www.instagram.com/techstars/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/techstars/

Hirdetés

Fontos a fenntarthatóság, de az intim higénia területén várat magára az igazi áttörés

Nem sokkal hajlandóak többet fizetni a magyar nők a fenntartható intim higiéniai termékekért, és noha fontosnak tartják a környezetvédelmet, a hatékonyság és az ár az első számú szempont, amikor vásárlásra kerül a sor. Érdeklődnek az innovatív megoldások iránt, azonban ezek kipróbálására és használatára sokszor nincs elég idejük, így továbbra is a hagyományos menstruációs termékek hódítanak itthon – derül ki a TZMO Hungary felméréséből, mely a magyar nők véleményét vizsgálta a havi ciklushoz kapcsolódó környezettudatosságról.  

Bővebben

A NAV-tól igazolt szakmai vezetőt az adótanácsadói piac meghatározó szereplője

Magyarország egyik vezető, minősített és elismert adótanácsadója, új üzletágvezetővel bővítette szakértői közösségét. Kiss Tamás, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal korábbi osztályvezetője, 2022 májusától tölti be a SALDO tanácsadói üzletágvezetői pozícióját. Elődje Sarkadi-Nagy András volt, aki jelenleg a részvénytársaság vezérigazgatója.

Bővebben
Hirdetés

Elindult a magyar Kickstarter, a Brancs közösségi piactér

A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is. A Brancs az első hazai közönségre szabott online piactér, ahol az ország legújabb termék- és szolgáltatásfejlesztési projektjeit közösségi finanszírozással valósítják meg. Az ötletgazdák a leendő vásárlóikkal – azaz a közösség erejével – gyűjtik össze a kampányok megvalósításához szükséges tőkét.

Bővebben

Budapesten rendezik meg Közép-Európa legnagyobb techfesztiválját

Az online térben töltött két év után végre személyesen is várja elsősorban a szoftverfejlesztés terén dolgozó magyar és nemzetközi szakembereket Közép-Európa legjelentősebb, technológiai trendekkel és fejlesztői újdonságokkal foglalkozó techfesztiválja. A kétnapos Craft Conference magyar szervezői közel 30 országból mintegy 1500 résztvevőt várnak, akikkel többek között a NASA, a Google, a Spotify, az IBM vagy az eBay szakemberei, gyakorló kódolók, és a technológia üzleti oldalával foglalkozó vezetők is megosztják tapasztalataikat a legforróbb trendekről. A szellemi útravaló mellett workshopok, vállalati standok és kapcsolatépítő bulik teszik teljessé az élményt, melynek a Vasúttörténeti Park szolgál különleges helyszínéül.

Bővebben

A diákigazolvány új szerepe, szabadulószobává alakuló városok, és élelmiszertermelés a nappaliban – kihirdették az MVM Edison startup verseny idei nyerteseit

A diákokat kedvenc márkáikkal összekötő program; közösségi alapú, decentralizált otthoni kertészet, az okos hulladékkezelést és újrahasznosítást ösztönző alkalmazás; városokat interaktívan bemutató telefonos szabadulószoba; fiatalokat célzó ökotudatos, digitális, közösségi alkotóműhely, illetve lemerült elektromos autóknak szóló asszisztencia-szolgáltatás is szerepel az MVM Edison startup verseny idei nyertesei között. Az innovatív ötletek pénzjutalomban részesülnek, illetve akár 50 millió forint magvető befektetést is kaphatnak.

Bővebben

Az innovatív magyar csapat megmutatta: minden második fékezésünk balesethez vezethet

Igencsak hektikusan vezetünk a fővárosban, majdnem minden második fékezésünk, gyorsításunk, vagy kanyarodásunk hirtelen történik, ami balesetveszélyt hordoz magával – mutatnak rá a Cristo autós alkalmazás friss felhasználói adatai. A reggeli órákban Dél-Budán, délután viszont a pesti belvárosi forgalomban kell az átlagosnál jobban figyelni autóvezetőként a hétköznapokon, az ekkor tapasztalt feszültség a hétvégi kb. kétszerese. A Közlekedési Kultúra Napjának alkalmából bemutatjuk az eredményeket, melyek kapcsán a drivingcamp Hungary közlekedésbiztonsági szakértője ad tanácsot a fővárosi autósoknak.

Bővebben

Startupok és nagyvállalatok: együtt sikeresebbek

A friss ötlet, agilitás és az innovációban testet öltő tudás társul a sokévtizedes szakértelemmel, tapasztalattal, technológiai háttérrel, értékesítési kompetenciákkal, partneri hálózattal és erős pénzügyi háttérrel. Így támogatja egymást startup és nagyvállalat, amely együttműködésére egyre több a példa itthon és a nagyvilágban. Az idei Startup Safari konferencián vállalatvezetők, startupok, befektetők készítettek látleletet a hazai startup ökoszisztémáról.

Bővebben

Melbourne-i győztesek a budapesti esettanulmányi versenyen

Idén negyedik alkalommal rendezték meg Magyarországon a régió egyik legnívósabb nemzetközi üzleti esettanulmányi versenyét, a Central European Case Competition-t (CECC). A rendezvény egyik esetadó partnere a Schneider Electric volt, a győztes melbourne-i csapat az ő beszállítóik CO2 kibocsátásának csökkentésére, valamint az EcoStruxure platform újszerű alkalmazására dolgoztak ki koncepciót.

Bővebben