Hirdetés

TikTok-trenddel akarja megfogni a Z generációt a magyar Outfino

Az éppen piacra lépő Outfino személyre szabott tippeket ad a fiatalok öltözködéséhez. Ahhoz, hogy ezt minél jobban csinálja, a startup a STRT inkubációs programjában fog szakmai segítséget kapni.

Ahogyan korábbi cikkünkben körbejártuk, nagyon nem egyszerű a startupszférának monetizálnia a Z (és alfa) generációt: hatalmas és folyamatos erőbefektetést igényel elérni és megtartani egy olyan társadalmi réteget, ami egyelőre képtelen ezt megfelelő mennyiségű bevétellel honorálni.

Hosszútávon azonban elképesztő lehet a nyereség: a Z generáció lesz ugyanis minden idők legszámosabb és legvagyonosabb generációja.

Pár éven, évtizeden belül így ennek a rétegnek a piaci értéke hatalmasat fog ugrani, és aki még idejekorán megtanul ezeknek a fiataloknak startupot építeni, nagy babérokra törhet.

A stílusodhoz illő tippeket kaphatsz az aktuális szerelésedről

A hazai ökoszisztémában is akad példa olyan startupra, aki a Z generációra építve igyekszik vállalkozást építeni. Az éppen piacra lépő Outfino neve beszédes: az a „fit check” TikTok-trendből inspirálódva abban segít, hogy a felhasználó visszajelzést kapjon a viselni kívánt ruházatáról.

Az Outfino használatához egy fotót kell csinálni a szerelésedről,

amit ezután az app értékel, illetve elemzést ad arra, hogy hogyan dobhatod fel a megjelenésedet. Az alkalmazás figyelembe veszi a saját stílusodat, és AI-t is segítségül hív a személyre szabott tippekhez.

A STRT inkubációs programjába is bekerült az Outfino

Az Outfino jelenleg egy egyfunkciós app, azonban alapító Nyírő Marcell elmondása szerint több funkcióval is szeretnék azt bővíteni: például hogy a BeRealhez hasonlóan a felhasználó láthatóvá tegye barátai, ismerősei számára az aktuális outfitjét.

A cél jelenleg a felhasználószám növelése és visszajelzéseik felhasználása az app fejlesztésére. Ezen az úton szakmai segítséget is kapni fog a startup, ami bekerült a STRT inkubációs programja, a STRT Launchpad harmadik kohortjába.

NYITÓKÉP: Nyírő Marcell, az Outfino alapítója a Wolves Summiton pitchel egy másik projektéről, az Ubivesról. Forrás: Nyírő Marcell / LinkedIn

A fogyatékkal élőket segítő megoldásokkal nyertek nemzetközi versenyt magyarok

Az EyeRider csapatának győztes applikációja kizárólag a telefonba beépített érzékelőket használja arra, hogy a látássérültek még a nehezebb terepeken is tudjanak tájékozódni. Emellett lebénult és mozgássérülteket segítő magyar megoldások is értek el helyezést a 2024. évi CYBATHLON versenyen.

Bővebben

Jelentkezz a START Ideathon középiskolás ötletversenyre!

A legjobb csapatok ösztöndíjat és elektronikai vásárlási utalványt kapnak, továbbá részt vehetnek a Talent’s Talk 2025 tehetségfórum külföldi rendezvényén, vagy találkozhatnak egy vállalkozói ideáljukkal. Jelentkezési határidő: december 13.

Bővebben

Változások az Aleph Alpha tulajdonosi szerkezetében: új részvényes jelent meg a német AI startupnál

A Deutsche Bank olyan kiszálló befektetők részvényeit vásárolta meg, akik már nem hisznek abban, hogy az Aleph Alpha értéke növekedni fog. A befektetők most először mondtak véleményt a startup ősz eleji pivotálásáról.

Bővebben

Csődvédelmi eljárás alá vonják Európa akkumulátorgyártó reménységét, a Northvoltot – de mit jelent ez pontosan?

A svéd startup 5,84 milliárd dollár adósságot halmozott fel az elmúlt években, és utolsó mentsvárként az USA csődtörvénykönyv 11. fejezete szerinti eljárásához folyamodott. Ennek értelmében négy hónapot nyert arra, hogy bíróság előtt bizonyítsa: képes rendbe rakni financiális helyzetét.

Bővebben

Fél éve sem alapították, máris az E.ON, az MBH és a Spar is a Carbon.Crane ügyfelei lettek

A cégek karbonlábnyomának optimalizálásával piacra lépő Carbon.Crane nemcsak az ügyfelek, hanem a befektetők figyelmét is hamar felkeltette: többek között a Balogh Petya nevével fémjelzett STRT is beállt tőkével a startup mögé.

Bővebben

A Z generációt nagyon nehéz monetizálnia a startupszférának – de miért érdemes mégis próbálkozni vele?

Úgy tűnik, hogy teljes esztelenség a Z generációra startupot építeni: hatalmas és folyamatos erőbefektetést igényel elérni és megtartani egy olyan társadalmi réteget, ami képtelen ezt megfelelő mennyiségű bevétellel honorálni. Hosszútávon azonban elképesztő lehet a nyereség.

Bővebben

AI nagyival az unokázós csalók ellen

A Daisy névre keresztelt AI az otthon ülő, végtelen szabadidővel rendelkező, professzionális csacsogó nyugdíjast alakítja, aki élete minden egyes szeletét szeretné megosztani a „kedves telefonálóval”. Így a csaló az AI-jal beszélget a húsvér áldozatok helyett, miközben értékes információkat szolgáltat a csalás módszereiről.

Bővebben