Az éppen piacra lépő Outfino személyre szabott tippeket ad a fiatalok öltözködéséhez. Ahhoz, hogy ezt minél jobban csinálja, a startup a STRT inkubációs programjában fog szakmai segítséget kapni.
Ahogyan korábbi cikkünkben körbejártuk, nagyon nem egyszerű a startupszférának monetizálnia a Z (és alfa) generációt: hatalmas és folyamatos erőbefektetést igényel elérni és megtartani egy olyan társadalmi réteget, ami egyelőre képtelen ezt megfelelő mennyiségű bevétellel honorálni.
Hosszútávon azonban elképesztő lehet a nyereség: a Z generáció lesz ugyanis minden idők legszámosabb és legvagyonosabb generációja.
Pár éven, évtizeden belül így ennek a rétegnek a piaci értéke hatalmasat fog ugrani, és aki még idejekorán megtanul ezeknek a fiataloknak startupot építeni, nagy babérokra törhet.
A stílusodhoz illő tippeket kaphatsz az aktuális szerelésedről
A hazai ökoszisztémában is akad példa olyan startupra, aki a Z generációra építve igyekszik vállalkozást építeni. Az éppen piacra lépő Outfino neve beszédes: az a „fit check” TikTok-trendből inspirálódva abban segít, hogy a felhasználó visszajelzést kapjon a viselni kívánt ruházatáról.
Az Outfino használatához egy fotót kell csinálni a szerelésedről,
amit ezután az app értékel, illetve elemzést ad arra, hogy hogyan dobhatod fel a megjelenésedet. Az alkalmazás figyelembe veszi a saját stílusodat, és AI-t is segítségül hív a személyre szabott tippekhez.
A STRT inkubációs programjába is bekerült az Outfino
Az Outfino jelenleg egy egyfunkciós app, azonban alapító Nyírő Marcell elmondása szerint több funkcióval is szeretnék azt bővíteni: például hogy a BeRealhez hasonlóan a felhasználó láthatóvá tegye barátai, ismerősei számára az aktuális outfitjét.
A cél jelenleg a felhasználószám növelése és visszajelzéseik felhasználása az app fejlesztésére. Ezen az úton szakmai segítséget is kapni fog a startup, ami bekerült a STRT inkubációs programja, a STRT Launchpad harmadik kohortjába.
NYITÓKÉP: Nyírő Marcell, az Outfino alapítója a Wolves Summiton pitchel egy másik projektéről, az Ubivesról. Forrás: Nyírő Marcell / LinkedIn