Hirdetés

Szülők és a pedagógusok közötti kapcsolattartást segíti a díjnyertes innovatív csapat

Lezárult a jövőbe tekintő startupverseny, a K&H innovathon, amelynek keretében a legjobb ötletekkel előálló versenyzők kaptak támogatást ahhoz, hogy megoldásuk üzletileg is megvalósítható legyen. Az innovációra, a fenntarthatóságra és a beyond bankingre, azaz a bankon túli alkalmazásokra fókuszáló versenynek három állomása volt. A február elején és közepén megrendezett online fordulóban a csapatok információkat kaptak arról, hogyan mérhetik fel a megcélzott piacot, majd élesben is be kellett mutatniuk, hogyan tenné könnyebbé, fenntarthatóbbá a hétköznapokat az általuk nyújtott megoldás.

A döntőre február 25-én került sor, a zsűri pedig a következőket díjazta:

Első helyezett: kidea

Az innovatív alkalmazás, ahol a szülő-intézmény közötti kommunikáció egy egységes platformra terelődhet, egyszerűbbé és biztonságosabbá válhat és erősödhet a bizalom a két fél között, a gyermekek fejlődésének érdekében.

Fenntarthatósági különdíj: BES.Systems

Fókuszban a szén-dioxid kibocsátás csökkentése az elektromos autók elhasznált akkumulátorainak újrafelhasználásával, melyeket napelemekbe ültetnek át.

Beyond banking különdíj: Diverzum

A Diverzum egy olyan platformot épített, ahol a diákigazolvánnyal igénybe vehető kedvezményeket gyűjtötték egy helyre, hogy az érintettek a legtöbbet hozzák ki tanulói jogviszonyukkal járó kedvezményekből.

Start it @K&H különdíj: Just Green Your Coffee

Céljuk, hogy a kávékészítés idejét csökkentsék, illetve a kávéfőzés végtermékeként keletkezett zaccot újrahasznosítsák, így a teljes folyamatot fenntarthatóbbá varázsolják.

Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője a versenyről elmondta: “Az anyabank a KBC, valamint a K&H Csoport egyaránt kiemelten kezeli az innovációt. Ez a munka persze nem csak a bankon belül zajlik, hanem azon kívül is. Éppen ezért indítottunk el ezt a versenyt, ahol a digitális fejlesztések kaphatnak lendületet ahhoz, hogy az üzleti világban sikeres cégekké válhassanak.” Hozzátette: “Jövőutazásra hívtuk a versenyzőinket, a K&H innovathonon kiválasztott cégek alkalmazásai ugyanis remélhetőleg a következő időszakban hamar népszerűvé válnak Magyarország- vagy akár világszerte.

A K&H innovációs vezetője közölte továbbá, “maradunk ezen a vonalon, a jövőben újabb és újabb hasonló versenyekkel, ötletparádék támogatásával igyekszünk nagyobb teret biztosítani az innovációknak.”

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben