Hirdetés

Szoros versenyre számíthatunk a neves startup verseny döntőjében

Már csak három nap, és kiderül ki nyeri idén a Blastoff döntőjét. A tíz döntős vállalkozás a Brain Bar programján belül a versenyen arra kap lehetőséget, hogy meggyőzze a közönséget és a szakmai zsűrit az ötletükben rejlő lehetőségekről.

Hirdetés

Közel száz startup nevezett a Blastoff és az OXO Labs  által szervezett, az EURid és a Szerencsejáték Zrt. által támogatott Blastoff Startup Versenyre. A magyar vállalkozások mellett a jelentkezők között voltak például román, cseh, ukrán és litván székhelyű projektek is. Közülük negyvenen kerültek a középdöntőbe, a tíz legígéretesebbet az OXO Labs mentorai és a Power Angels angyalbefektetői választották ki.

A döntőbe bekerült az ipari nagyvállalatok készletezési problémáit drónok segítségével megoldó Aeriu, a cukorbetegeket segítő applikáció, a DiabTrend, a versenyek és edzések kihívásaira szabott optimális táplálkozási javaslatokat felvázoló mobil applikáció, az Enduraid, a gyártási folyamatok termelékenységének növelését segítő Haris Engineering, a repülő hirdetési plakátokat feltaláló Impedance, a szülő nőkre veszélyes hasizom sérülést gyógyító program megalkotója, a Potzak, a robotok programozását támogató Robild, a ledolgozott munkabérhez hozzáférést nyújtó Salarify, a valós és virtuális teret szabadulószobában kombináló The Grid és a virtuális tanulást segítő interaktív oktatási applikáció, a VR Edu.

A három perces pitcheket az improvizációs színház nagymestere, Andrew Hefler moderálja majd. A hétfős zsűriben többek között helyet foglal Oszkó Péter, az OXO Csoport alapítója, Batiz András, az Impact Works tanácsadó cég tulajdonosa és Polyák Balázs, a Google vezető elemző tanácsadója is.

A zsűri az ötlet újszerűsége, forradalmisága mellett figyelembe veszi a csapat rátermettségét és motivációját, valamint az üzleti stratégia átgondoltságát és életképességét.

Ez a negyedik alkalom, hogy a Blastoff, a közép-és kelet-európai régió legizgalmasabb startup versenyeként, lehetőséget biztosít induló vállalkozásoknak a bemutatkozásra, a legjobb ötletek és üzleti tervek számára pedig utat épít a megvalósításig.

A nyertes startup 150 000 euro befektetési ajánlatot kap a Power Angels kockázati tőketársaságtól és részt vehet egy fél éves akcelerátor programban.

Ezen felül a versenyzők számos különdíjra is pályázhatnak, mint például részvételi lehetőség az EURid által szervezett .eu Web Awards díjátadóján, kommunikációs coaching támogatás az Impact Works jóvoltából, Google Cloud Credit 3000 dollár értékben a Google felajánlásaként, hat hónap ingyenes szoftverhasználat a SpringTab-től vagy brand marketing támogatás a L!ber8Tech-től.

A verseny fő támogatója a Szerencsejáték Zrt. és az EURid. A Szerencsejáték Zrt. számos innovációt segítő és kreatív gondolkodásra ösztönző hazai esemény elkötelezett támogatója. Az EURid a .eu illetve .ею (cirill ábécé) felső szintű domaineket kezelő szervezet. A .eu és a .ею közösség több mint 3.8 millió felhasználóval rendelkezik, közülük sokan kkv-kat és nagyvállalatokat képviselnek. Az induló versenyzők közül többen is kiváló .eu webbel rendelkeznek.

A Brain Bar Európa legnagyobb jövőfesztiválja, amely a tudomány, a technológia, az üzleti, kulturális és politikai szféra elismert szereplőit látja vendégül évről évre. A rendezvény idén május 31. és június 2. között várja a fejlődés iránt érdeklődőket a Corvinus Egyetem campusán olyan eladókkal, mint például Peter Thiel, a PayPal alapítója, vagy Jacquelline Fuller, a Google alelnöke. A rendezvényen idén Sophia, a humanoid robot az egyik különlegesség. A Blastoff Startup Verseny döntője mellett a Brain Bar-on a fiatalabb generáció számára is lehetőség van a bemutatkozásra, erre a platformot a USchool programja szolgáltatja.  A Z generációnak szóló inkubátorprogramban, középiskolás diákok alkothatnak egy-egy ötletből újító szellemiségű projekteket több mint nyolcvan startupper, nagyvállalati, befektetői és civil szektorból érkező mentor segítségével. Az idei évben a uSchool középiskolás vállalkozói program döntőjének nyertese lehetőséget kap, hogy a Blastoff Startup Verseny 10+1-ik csapataként megmutassa magát a nagyközönségnek.

 

Hirdetés

Innovációs versenyt hirdet az ExxonMobil

A gazdasági fejlődés és a klímavédelem, a felelős és tiszta energiafelhasználás, valamint a hagyományos és a megújuló energiaforrások innovatív összehangolásának témájában hirdet innovációs pályázatot hazai diákoknak a világ vezető energiavállalata, az ExxonMobil. A versennyel a vállalat ösztönözni kívánja a magyar diákok innovációs gondolkodását, valamint fokozni a társadalmi párbeszédet az energiafelhasználás, energiaátmenet és a klímavédelem témakörében.

Bővebben

Innovatív startup partnereit keresi az OTP Csoport

Idén negyedik alkalommal keresi innovatív startup partnereit az OTP Csoport.

A program kiváló gyorsítósávot jelent azoknak az érett növekedési fázisban lévő, innovatív cégeknek, amelyek a kelet-közép-európai régióban szeretnék kipróbálni fejlesztésük alkalmazhatóságát a bankszektorban. A program különösen bátorítja a női vezetőkkel, illetve sokszínű alapítócsapattal bíró startupok jelentkezését.

Bővebben
Hirdetés

800 millió dolláros befektetési alapot hoz létre a Toyota

A Toyota nemzetközi kutatóintézete, a Toyota Research Institute Advanced Development (TRI-AD) 800 millió dolláros globális befektetési alapot hoz létre Woven Capital néven. Az alap a jövő technológiáit kutató, növekedési szakaszukat élő vállalkozásokat támogatja majd, ezzel is elősegítve a “Mobility to Love, Safety to Live” jövőkép megvalósulását. Az alap létrehozása közvetlenül kapcsolódik a Toyota jövőváros projektjéhez amelynek 2021-ben kezdődő felépítéséről még januárban adott hírt a világ leginnovatívabb autógyártója.

Bővebben

Elstartolt az online Brain Bar!

Kezdetét vette az idei Brain Bar jövőfesztivál, melynek egyik kiemelt témája az Y és Z generációt leginkább aggasztó probléma, a klímaváltozás. Több hazai és nemzetközileg is ismert előadó osztja meg nézeteit az előadások során: szó esik a húsevés hatásairól, az energiafelhasználásról, valamint a városok zöldítéséről is. A különböző hátterű és felfogású megszólalók célja azonos: minél több különböző perspektívából megvizsgálni, hogy miként lehet megóvni a Földünket és jobbá tenni a környezetünket.

Bővebben

Ismét indul a Magyar Telekom fiataloknak szóló programja

A MagentaKraft a Magyar Telekom fiatalok számára kialakított országos platformja, amely lehetőséget és inspirációt biztosít arra, hogy a Z generáció tagjai megmutassák, mire képesek egy szakmai, támogató közösségen belül. Az eddig az online térben működő programba bárki becsatlakozhat, de Debrecenben is nyílik majd – a vírushelyzethez igazodva – egy együtt gondolkodásra, közös munkára alkalmas találkozási pont. A Kraft kezdeti hónapjainak lezárásaként kihirdették az első KraftChallenge nyerteseit is, melynek fődíjasa 1 millió forint támogatást kap a vállalattól.

Bővebben

Online tárgyalószoba segíti a COVID alatt a határmenti vállalkozói kapcsolatokat

„Itt és most” néven az év végéig új üzleti partnerkereső platform segíti a hazai, a V4 országok és a Kárpát-medencei vállalkozókat. A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara által, az Enterprise Europe Network (EEN) támogatásával létrejött oldal korlátlan számú tárgyalási lehetőséget és üzleti ajánlat megjelentetését biztosítja, hogy a megszakadt beszállítói- és termelési lánc ismét fenntartható és kiszámítható legyen.   

Bővebben

Növekedés vagy túlélés? Kockázati tőke konferencia Budapesten

A nemzetközi piacokon komoly visszaesés mutatkozott a járvány kirobbanását követően; Kínában 50-60%-al csökkent a befektetett pénz mennyisége az első negyedévben, Nagy Britanniában hasonló mértékben csökkent az új befektetési szerződések száma. A rövid távú következmények tehát katasztrofálisak az iparágra nézve: a befektetések üteme lelassult, sok projekt indulását elhalasztották vagy törölték, rengeteg régóta várt befektetői döntés pedig mégsem született meg ebben az időszakban.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások