Hirdetés

Színre lépett a magyar ingatlanpiac jótündérkeresztanyja, a Livlia!

Az ingatlanpiac ígéretes szereplőjeként a Livlia célja a legmodernebb technológiai eszközök és professzionális szakértők segítségével egy olyan szolgáltatás nyújtása, amely forradalmasítja a hazai és régiós ingatlanközvetítést. A platform ma indul útjára és feltett szándéka az ingatlanpiac digitalizációja, újraértelmezése.

Hirdetés

Ezen törekvéseiben a Livliát hazánk meghatározó szereplői támogatják: a Livlia az OTP Ingatlanpont stratégiai partnere, a legutóbbi tőkeemelést pedig a Bonitás Befektetési Alapkezelő vezette nem meghatározott összeggel.

Hirdetésoptimalizálás, árstratégia kialakítás, előszűrt felhasználók, mindezt egy nyomonkövethető felületen egy dedikált szakértő támogatásával. A cég korszerű működésének eredményeképpen a magyar piac egyik legversenyképesebb 1,5%-os sikerdíjával büszkélkedhet, amiért cserébe a szolgáltatás többet nyújt, mint gondolnánk.

Hála az automatizált megoldásaiknak és a saját fejlesztésű algoritmusuknak, a Livlia munkatársai kizárólag ügyfeleikre fordíthatják figyelmüket. Precízen célzott hirdetéseiket akár több mint 80 hazai és külföldi portálon tehetik közzé, melyek köszönhetően akár 270 millió potenciális érdeklődőt érhetnek el.

Ha jogi, adózási, vagy finanszírozási kérdések merülnének fel, a Livlia egy dedikált szakértőt biztosít ügyfelei számára, aki az ármeghatározástól kezdve a vételi szerződés aláírásáig a teljes folyamatot végigkíséri. Védjegyük a nyomonkövethetőség:  a Livlia ügyfelei a teljes folyamatot átláthatják a Livlia online felületén.

Az ingatlanpiac megújítására született Livlia az innováció és az ügyfélközpontúság tökéletes kombinációja.

A felületük könnyen használható és kristálytiszta, a sikerdíjuk alacsony. És ez még nem minden! A piaci normáktól eltérően, a Livlia annyira bízik a hatékonyságában, hogy nem vár és nem is kér kizárólagosságot, továbbá a vevőknek/bérbevevőknek ún. „cashback”-et (visszatérítést) ad partnereknél beváltható kupon formájában.

Hirdetés
Hirdetés

Briefly: Az élet nem állt meg 2020-ban, csak folytatódott az online térben

2020 újszerű kihívások elé állított mindenkit, a legtöbb problémára pedig a digitális tér nyújtotta a megoldást. A fennmaradáshoz szinte minden vállalkozásban újra kellett gondolni a kínált termékeket, szolgáltatásokat, vagy az alapvető üzleti működést. A Briefly-nél tudják, hogy sok vállalkozás számára ez egy teljesen új terep, ahol nem elég egyszerűen csak jelen lenni.

Bővebben

A mesterséges intelligencia segíthet a a hatékonyabb betegellátáson

Új, mesterséges intelligenciára alapuló kutatást indít a GE Healthcare a hatékonyabb betegellátás érdekében. A cég Edison platformján futó új prediktív analitikai szoftveres megoldások hatékonyan segítik az egészségügyi személyzet kapacitásának tervezését, az egészségügyi berendezések optimális kihasználását, ezáltal csökkentve a várólistákat és egyúttal költségmegtakarítást is eredményezve az intézményeknek

Bővebben

15 milliárd forintra emelkedett a Divat és Design Pályázat keretösszege

Az Innovációs- és Technológiai Minisztérium 10-ről 15 milliárd forintra emelte a hazai divat- és designipari vállalkozások támogatására indított pályázat keretösszegét. Így jelenleg 12 milliárd forintra pályázhatnak a konvergenciarégiók vállalkozásai a GINOP 1.2.14-20 konstrukció keretében, februártól pedig 3 milliárd forintos kerettel megnyílik a jelentkezés a Közép-Magyarországi Régióban működő vállalkozásoknak szóló VEKOP 1.2.7-20-ra is. A pályázat szakmai hátterét biztosító Magyar Divat & Design Ügynökség munkájának köszönhetően évtizedek óta nem látott támogatásban részesül az ágazat.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások