Hirdetés

Színre lépett a magyar ingatlanpiac jótündérkeresztanyja, a Livlia!

Az ingatlanpiac ígéretes szereplőjeként a Livlia célja a legmodernebb technológiai eszközök és professzionális szakértők segítségével egy olyan szolgáltatás nyújtása, amely forradalmasítja a hazai és régiós ingatlanközvetítést. A platform ma indul útjára és feltett szándéka az ingatlanpiac digitalizációja, újraértelmezése.

Hirdetés

Ezen törekvéseiben a Livliát hazánk meghatározó szereplői támogatják: a Livlia az OTP Ingatlanpont stratégiai partnere, a legutóbbi tőkeemelést pedig a Bonitás Befektetési Alapkezelő vezette nem meghatározott összeggel.

Hirdetésoptimalizálás, árstratégia kialakítás, előszűrt felhasználók, mindezt egy nyomonkövethető felületen egy dedikált szakértő támogatásával. A cég korszerű működésének eredményeképpen a magyar piac egyik legversenyképesebb 1,5%-os sikerdíjával büszkélkedhet, amiért cserébe a szolgáltatás többet nyújt, mint gondolnánk.

Hála az automatizált megoldásaiknak és a saját fejlesztésű algoritmusuknak, a Livlia munkatársai kizárólag ügyfeleikre fordíthatják figyelmüket. Precízen célzott hirdetéseiket akár több mint 80 hazai és külföldi portálon tehetik közzé, melyek köszönhetően akár 270 millió potenciális érdeklődőt érhetnek el.

Ha jogi, adózási, vagy finanszírozási kérdések merülnének fel, a Livlia egy dedikált szakértőt biztosít ügyfelei számára, aki az ármeghatározástól kezdve a vételi szerződés aláírásáig a teljes folyamatot végigkíséri. Védjegyük a nyomonkövethetőség:  a Livlia ügyfelei a teljes folyamatot átláthatják a Livlia online felületén.

Az ingatlanpiac megújítására született Livlia az innováció és az ügyfélközpontúság tökéletes kombinációja.

A felületük könnyen használható és kristálytiszta, a sikerdíjuk alacsony. És ez még nem minden! A piaci normáktól eltérően, a Livlia annyira bízik a hatékonyságában, hogy nem vár és nem is kér kizárólagosságot, továbbá a vevőknek/bérbevevőknek ún. „cashback”-et (visszatérítést) ad partnereknél beváltható kupon formájában.

Hirdetés

Netflix-díjas magyar céget vásárol fel az amerikai nagyvállalat 

Kiemelkedő eredmény a magyar innovációs szektorban: a Netflix streamingszolgáltató díját elnyerő, online ajánlórendszerek fejlesztésére szakosodott Gravity R&D informatikai cég felvásárlására végleges megállapodást kötött az amerikai tőzsdén jegyzett Taboola, a digitális hirdetési piaci  szegmens egyik legjelentősebb globális szereplője. A netezők számára személyre szabott “találatokhoz” a hátteret biztosító Taboola nemcsak a magyar céget vásárolja fel, hanem a közép-európai fejlesztői központját is Magyarországra telepíti. 

Bővebben

A többség számára 10 mobilalkalmazás bőven elég

Hazánkban már 6,2 millióan használnak okostelefont és nagyjából 6 millióan interneteznek mobiljukon a 18-69 éves korosztályban – derült ki az eNET legújabb reprezentatív kutatásából. A többség számára 10 mobilalkalmazás bőven elég, legalábbis ennyit használ hetente. A magasfokú okostelefon penetráció mellett azonban több internetes tevékenység van, ahol nem ezt az eszközt preferáljuk – ilyen például a webáruházi vásárlás vagy a levelezés, ahol a számítógépet részesítjük előnyben.

Bővebben
Hirdetés

Először Magyarországon: startup ökoszisztémára fókuszáló adat-felület

A Hungarian Startup University Programot (HSUP) megvalósító Express Innovation Agency, valamint a Dealroom.co startupokra és tech ökoszisztémákra koncentráló nemzetközi adatszolgáltatóval kötött megállapodás keretében megnyílt a startup ökoszisztéma fókuszú, közös magyarországi platform, amelynek célja, hogy fellendítse a magyar innovációt és vállalkozói szellemet.

Bővebben

A jelenlegi többszörösére szorosára kellene gyorsítani az épületfelújítások ütemét Európában

A klímavédelem érdekében a beruházási prioritások sürgős átgondolására és határozottabb közös fellépésre szólítja fel a Világgazdasági Fórum (WEF) napokban zajló davosi találkozóján a résztvevőket a Schneider Electric. Az energiamendzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat Fenntarthatósági Kutatóintézetének friss elemzése szerint a jelenlegi 2-3-szorosára kellene gyorsítani az épületfelújítások ütemét Európában, hogy sikerüljön elérni a Párizsi Megállapodásban megfogalmazott célokat.

Bővebben

Az ember a kulcs, nem az ötlet

A hazai startup világban is megtalálhatók már az angyalbefektetők, a vállalkozások nagy része azonban még nem mindig tudja pontosan, hogyan és mikor lehet alkalmas arra, hogy tőkét kapjon tőlük a szintlépéshez. A Start it @K&H ezért a hazai angyalbefektetői szféra két közismert alakját látta vendégül, hogy tapasztalataikon keresztül mutassák be a kezdő vállalkozóknak az ilyen típusú forrásbevonás sajátosságait.

Bővebben

A gyerekek digitális biztonságát védi egy magyar startup

A gyerekek digitális biztonsága szerencsére már nem új fogalom – mégis meglepő helyen kerülhet veszélybe. A kicsikről készült képek, videók online felületeken történő megosztása ugyanis veszélybe sodorhatja a gyerekek digitális biztonságát – akkor is, ha azt a szülők, az oktatási intézmény vagy éppen a nyári tábor szervezői teszik. A Start it @K&H inkubátorprogramba bekerült kidea egy olyan zárt digitális óvodai kommunikációs felület, amely többek között erre az aktuális problémára nyújt egyszerű megoldást. 

Bővebben