Világszinten is jelentős elismerést kapott az Antavo Loyalty Management Platform. A szegedi csapatot hűségprogram-menedzsment kategóriában emelte ki a Gartner nevű, globális jelentőségű üzleti tanácsadással és kutatással foglalkozó cég.
A Gartner egy üzleti tanácsadással és kutatással foglalkozó cég, ami évente ad ki teljesítmény-indexeket különböző iparágakról, melyben bemutatják a kiemelkedőnek ítélt szereplőket, vállalkozásokat is. A 2020 Market Guide for Loyalty Management című kiadványukban szerepel ezúttal az Antavo is, ami marketingszoftverrel tört a csúcsra, és olyan partnerekkel dolgozik, mint a Pepsi vagy a Benetton. Befektetői között megtalálható többek közt az Innovation Nest, a Seedcamp és az iEurope is.
„A Gartner egyik hivatalos teljesítmény-indexébe bekerülni egy kiemelten fontos mérföldkő számunkra, és megerősít bennünket abban, hogy a legjobb irányba halad a termékünk”
– idézi a közleményük alapján a Forbes Kecsmár Attila, ügyvezető szavait. „Mivel a globális piacra dolgozunk, az innováció a legcélratörőbb módja a sikernek. Éppen ezért arra törekszünk, hogy a trendeket diktáljuk, és ne kövessük. Ez az elismerés olyan, mintha Michelin-csillagot kaptunk volna!”
Részletek blogbejegyzésükben olvashatóak.
Fotó: Facebook