Svéd startupba fektet Snoop Dogg

A Klarna eddig is az egyik legvagányabb európai startupnak éreztük, de most, hogy az amerikai rapper befektetőként jelent meg a cégben már nincs náluk menőbb. Snoop Dog lesz a kampányuk arca is, hogy mindenki megértse: Klarnával fizetni a leglazább.

A svéd, online fizetésben jeleskedő startup, a Klarna csütörtökön jelentette be, hogy új befektetőjük nem más, mint Snoop Dogg, aki egyúttal az új marketing kampányuk arca is lesz. A Klarna szlogenje, hogy szolgáltatásukkal a fizetés a világ “legsimább dolga”, (smooothest thing) – Snoop Dogg, vagyis a marketingkampányban “Smoooth Dogg” pedig a világ “legsimább arca”. A Klarna YouTube-csatornáján közzétett videohirdetésében a rapper egy “koronázáson” jelenik meg, ahol a “Smoooth Dogg” felirattal ellátott indokolatlan blingkészletet(?) mutatja be.

“Hosszú ideje rajta vagyunk a “smooothest thing” vonalon” – kezdi a CEO, Sebastian Siemiatkowski az amerikai Forbesnak a történetet.

“Szóval sokat agyaltunk azon, ki lehetne az arc ehhez. Aztán beugrott Snoop Dogg. Amikor elkezdtünk tárgyalni, nagyon szeretett volna többet megtudni a technológiai iparról, a fintechről, így egyértelmű volt, hogy ő az emberünk.”

A Klarna értéke jelenleg 2,5 milliárd dollár, nagyjából 60 millió ügyfelet számlálnak és körülbelül 100 ezer webshoppal működnek együtt. Nagy piaci előnyük az, hogy nem kizárólag azonnali fizetésre van lehetőség, mint a nagy versenytársaiknál (AliPay, PayPal), hanem mikrohiteleket is kínálnak, így részletfizetést is biztosítanak az ekereskedelem szereplőinek. Ezeken túl pedig banki licenccel is rendelkeznek.

Forrás: KlarnaCNBC, Portfólió, Forbes.com

A Google is támogatja majd a kiválasztott startupokat

Szakemberek szerint jelenleg az FMCG és az orvostechnika területén robbanthatnak igazán nagyot a startupok. Ezért is bővíti a Start it @K&H inkubátor folyamatosan mentorcsapatát: legutóbb az Unilever csatlakozott a programhoz, a Google pedig nagyszabású felhőszolgáltatási csomagjával segíti a csapatok fejlesztéseit. A jelenleg egyszerre 20-nál is több startupot aktívan mentoráló inkubátor a szakemberek mellett újabb startupokkal is bővül. Az elkötelezett, innovatív, legalább ötletfázisban levő, minimum 2 fős csapatok jelentkezését – iparági korlátok nélkül – március 20-ig várják.

Bővebben

Nagyot gurított a magyar startup Londonban

Múlt hétvégén tartották Londonban az európai régió legmeghatározóbb közösségi média szereplőinek konferenciáját, a VidCon Londont, ahol influencerek, tartalomgyártók és márkák találkoztak, hogy szakmai beszélgetésekben vitassák meg a közösségi platformok és az influencer marketing aktuális trendjeit. Az eseményen egyedüli magyar cégként a Post for Rent is szerepelt két előadóval, valamint a   hivatalos Vidcon Featured Creator VIP Afterparty szervezésében is részt vett partnereivel: a világ legnagyobb MCN ügynökségeként jegyzett BroadBandTV-vel és a talent managementben tapasztalt The Hello Grouppal.

Bővebben

Így néz ki Elon Musk luxusotthona – és most eladó!

Elon Musk még volt feleségével, a modell Talulah Riley-vel 2014-ben vásárolta a 280 négyzetméteres lakterületű ingatlant a Los Angelestől 15 kilométerre fekvő Brentwoodban, akkor 3,69 millió dollár fizettek érte, most viszont 4,5 millióért hirdették meg, azaz kábé 1,26 milliárd forintért.

Bővebben

Az USA-ból és a skandináv országokból is Magyarországra jönnének

Február 18-án a tavalyi évhez hasonló jelentős nemzetközi érdeklődés mellett lezárult a jelentkezés a Design Terminal tavaszi Mentorprogramjára. 2019 első szemeszterére 174 pályázat érkezett a világ 30 országából, 6 kontinensről.  A nemzetközi érdeklődést jól mutatja, hogy olyan startup ökoszisztémákból is számos jelentkezés érkezett, mint az USA, Észtország, Dánia, Svédország vagy az Egyesült Királyság, de India, Kína, az Egyesült Arab Emírségek és Nigéria startupperei is szívesen költöznének Budapestre. 

Bővebben

Elképesztő forgalmat bonyolít az e-sport hazánkban is

Folyamatosak a viták arról, sportnak tekinthető-e a versenyszerű videojáték használat. Közben pedig az iparág egyre erősödik: már 24 milliárdos éves forgalmat tudhat magáénak. A játékok közül repülőstartot vett idehaza is a PuBG és a Fortnite, játékplatformot tekintve pedig erősödik a konzolok részesedése, de nem ez az egyetlen átrendeződés tavalyhoz képest. Merre tovább, e-sport? Kiderül az eNET, az Esport1 és az Esportmilla immár harmadik alkalommal elkészített, közös e-sport kutatásából.

Bővebben

Óriasi lehetőségek kapujában a Microsoft

Rendkívül jól pozícionálta magát a Microsoft a felhőalapú szolgáltatásokban és a mesterséges intelligenciában rejlő lehetőségek kiaknázásra, ugyanis vállalatok számára nyújtott platformjai segítségével rendkívül hatékonyan képes biztosítani a cégeknek az ehhez szükséges infrastruktúrát. Ennek köszönhetően sikerült elmozdulnia a cégnek a Windows operációs rendszerre és az Office szoftvercsomagra épülő bevételszerkezettől egy sokkal diverzifikáltabb irányba, ahol kulcsfontosságú szegmensek akár 50%-kal is képesek növekedni éves alapon.

Bővebben

Visszafogott optimizmus jellemző a pénzügyi igazgatókra

Csökkent a közép-európai régióban a pénzügyi igazgatók optimizmusa egy év alatt, de összességében még mindig bizakodóan tekintenek a jövőbe. A Deloitte friss felmérése szerint a magyar pénzügyi vezetők közül a legtöbben 2,6 és 3,5 százalék közötti GDP-növekedéssel számolnak és kevésbé tartanak a gazdasági bizonytalanságoktól, mint régiós társaik.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások