Hirdetés

Startupot vásárolt a Facebook az álhírek ellen

Rengetegen támadják a közösségi portált, hogy a hírfolyamában megtévesztő álhíreket enged terjedni. A Facebook most a mesterséges intelligencia egyik legkiemelkedőbb szakértőjével és csapatával erősít, hogy kiiktassa ezeket a zavaró tényezőket. Mindez 30 millió dollárjába kerül majd.

Az Enterpreneur First tehetséges embereknek segít vállalkozást indítani, itt indult a Bloomsbury is, amelyet azóta mások is támogatnak, például a London Co-Investment Fund, vagy a Fly.VC. Még Alexa egyik atyja, William Tunstall-Pedoe is befektetett.

TechCrunch értesülései szerint a Facebook legalább 23 millió dollárt fizet a cégért, és maximum 30 milliót. A két szám közötti összeget pedig pénzzel és Facebook részvényekkel fizetik ki, ami egyébként nem túl kedvező üzlet a Bloomsberry meglévő részvényeseinek.

Miért éppen a Bloomsbury?

A Bloomsbury kutatási vezetője, Sebastian Riedel a hírek szerint nagyon jó ebben a szakmában, ezért ő a legnagyobb fogás a Facebook számára. Állítólag ő az egyik vezető alakja az emberi nyelv mesterséges feldolgozásának, nem mellesleg a UCL-en professzor. Ezek mellett pedig társalapítója a Factmata startupnak, amely cégeknek segít küzdeni a fake news ellen.

Forrás: FTR

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben