Startupként indult vállalkozások is élen járnak az Instagramon

Média- és divatmárkák gyűjtötték a legtöbb hazai követőt az Instagramon, köztük olyan menő, startupként indult brandek is helyet kaptak a toplistán, mint a Nosalty.hu (141.990) vagy a Nanushka (222.279) is. 

A második legnépszerűbb tematika a divat világa, minden negyedik brand (25%) ebbe a kategóriába tartozik. A legnagyobb követőszámmal büszkélkedő Nanushka (222.279) mellett a Deichmann (101.227) és a Sugarbird (85.455) szerepel a legelőkelőbb pozícióban.

Lukácsi Péter, az iStory.hu alapítója az eredmények kapcsán elmondta: „A követőtábor építése elképzelhetetlen vonzó képi tartalmak és rendszeres kommunikáció nélkül. A médiához köthető brandek és a divatmárkák könnyen alkalmazkodtak az instagramozók vizuális elvárásaihoz és napi több alkalommal posztolnak, hiszen a működésük során nagy mennyiségben születnek azonnal felhasználható, minőségi fotók.”

Az e-kereskedelemhez köthető nyolc brand közül a The Million Roses (199.451) virágküldéssel foglalkozik, míg a Mobilfox.hu (57.484) telefontokokat, a Notino.hu (29.057) pedig parfümöket forgalmaz online. A vendéglátás területéről is nyolc márka került be a legjobbak közé: a KFC (136.418) és a Starbucks (43.509) mellett a Vintage Garden étterem (35.092) Instagram márkaoldalát követik a legtöbben.

A Magyar Insta Brandlistán emellett 8 élelmiszer, 5-5 kiskereskedelem, szépségápolás és szórakozás, 3 lakberendezés, 2-2 elektronika és autó, illetve 1-1 szolgáltatás és sport kategóriájú márka gyűjtött annyi követőt, hogy a Top100-as rangsorban szerepelhessen.

Érdekesség, hogy az előző hónaphoz hasonlóan májusban is a Nanushka (+9936), a Deichmann (+4544) és a Dorko (+4418) vonzotta a legtöbb új követőt, míg a legnagyobb arányú követőszám-bővülésnek ezúttal a McDonald’s-nél örülhetnek (+22,4%, +4260).

A vidéki városban is beindul a közösségi közlekedés

A fővárosban már komoly rajongótábora alakult ki a fürge kis robogóknak, most pedig egy husz járműves flotttával indult el az E.ON és a blinkee.city együttműködése Pécsen. A közösségi robogómegosztó csökkenti a légszennyezettséget, a városi zajterhelést és a forgalmi dugókat, miközben felgyorsítja, könnyebbé és költséghatékonyabbá teszi a városi közlekedést.

Bővebben

A Kárpát-medencében példa értékű vállalkozói közösség van jelen

A határon túli magyarok vállalkozásai is kiemelt figyelmet kapnak az anyaországból, így a Kárpát-medence gazdagabb egy olyan vállalkozói hálózattal és egy értékteremtő közösséggel, melynek összetartása példaértékű. A Miniszterelnökség Nemzetpolitikai Államtitkársága és a Design Terminal a Kárpát-medence egyedülálló vállalkozásfejlesztési programját közel 200 határon túli mikro-, kis-, és középvállalkozás számára rendezi meg.

Bővebben

A fogaskerekű hajtóművek innovációjával sikert aratott a magyar csapat Düsseldorfban

Második alkalommal, egyedüli külföldi résztvevőként szerepelt a Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány és a Digitale Stadt Düsseldorf egyesület által közösen szervezett márciusi Rheinland Pitch on Danube győztese a Rheinland Pitch düsseldorfi döntőjében.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások