Hirdetés

Startupként indult vállalkozások is élen járnak az Instagramon

Média- és divatmárkák gyűjtötték a legtöbb hazai követőt az Instagramon, köztük olyan menő, startupként indult brandek is helyet kaptak a toplistán, mint a Nosalty.hu (141.990) vagy a Nanushka (222.279) is. 

Hirdetés

A második legnépszerűbb tematika a divat világa, minden negyedik brand (25%) ebbe a kategóriába tartozik. A legnagyobb követőszámmal büszkélkedő Nanushka (222.279) mellett a Deichmann (101.227) és a Sugarbird (85.455) szerepel a legelőkelőbb pozícióban.

Lukácsi Péter, az iStory.hu alapítója az eredmények kapcsán elmondta: „A követőtábor építése elképzelhetetlen vonzó képi tartalmak és rendszeres kommunikáció nélkül. A médiához köthető brandek és a divatmárkák könnyen alkalmazkodtak az instagramozók vizuális elvárásaihoz és napi több alkalommal posztolnak, hiszen a működésük során nagy mennyiségben születnek azonnal felhasználható, minőségi fotók.”

Az e-kereskedelemhez köthető nyolc brand közül a The Million Roses (199.451) virágküldéssel foglalkozik, míg a Mobilfox.hu (57.484) telefontokokat, a Notino.hu (29.057) pedig parfümöket forgalmaz online. A vendéglátás területéről is nyolc márka került be a legjobbak közé: a KFC (136.418) és a Starbucks (43.509) mellett a Vintage Garden étterem (35.092) Instagram márkaoldalát követik a legtöbben.

A Magyar Insta Brandlistán emellett 8 élelmiszer, 5-5 kiskereskedelem, szépségápolás és szórakozás, 3 lakberendezés, 2-2 elektronika és autó, illetve 1-1 szolgáltatás és sport kategóriájú márka gyűjtött annyi követőt, hogy a Top100-as rangsorban szerepelhessen.

Érdekesség, hogy az előző hónaphoz hasonlóan májusban is a Nanushka (+9936), a Deichmann (+4544) és a Dorko (+4418) vonzotta a legtöbb új követőt, míg a legnagyobb arányú követőszám-bővülésnek ezúttal a McDonald’s-nél örülhetnek (+22,4%, +4260).

Hirdetés

Fenntarthatósági startupok jelentkezését is várja az ország legnagyobb inkubátora

Mától ismét lehet jelentkezni Magyarország legnagyobb nagyvállalati inkubátorába. A Start it @K&H iparági megkötések nélkül várja a fejlődni vágyó, innovatív startupokat, az idei évben kiemelten a fenntartható ötleteket támogatva. A szeptember 5-ig megpályázható fejlesztőprogramban az iparági mentorok mellett a sokat tapasztalt alumni csapatok is segítik a programban résztvevőket, hogy sikerre vigyék a vállalkozásukat.

Bővebben
Hirdetés

Világhódító útjára indult a magyar ételmentő app

A magyar fejlesztésű ételmentő applikáció július 8-án lett egy éves, amit egy zártkörű sajtóbeszélgetéssel és egy margitszigeti piknikkel ünnepelt meg. De az esemény apropója nemcsak az évforduló volt. A magyar társadalmi startup, amibe mind az öt Cápa befektetett, és már több mint 80.000-en letöltötték, nagy bejelentést tett – a Munch külföldön is elindul.  

Bővebben

Budapesten és Győrben várja a korai fázisban lévő startupokat az inkubátor

Mától ismét lehet jelentkezni Magyarország legnagyobb nagyvállalati inkubátorába, a Start it @K&H iparági megkötések nélkül várja a fejlődni vágyó, innovatív startupokat, az idei évben kiemelten a fenntartható ötleteket támogatva. A fejlesztőprogramban az iparági mentorok mellett a sokat tapasztalt alumni csapatok is segítik a programban résztvevőket, hogy sikerre vigyék a vállalkozásukat.

Bővebben

12 éves CEO és izraeli exkatona is előad a szeptemberi Brain Bar fesztiválon

Mi köze a Bitcoinnak a szólásszabadsághoz? Hogyan győzhet az igazság az álhírek felett? Mik a rejtett összefüggések napjaink nemzetközi eseményei mögött? A Brain Bar 2021-ben is a jövő kérdéseire hozza el a választ olyan előadókat megszólaltatva, akiknek gondolataira egy egész világ kíváncsi. A fellépők között lesz Ryan Hickman, a 12 éves CEO, Bruno Maçães, a politikusból lett író és Tomáš Žáček, a 100% önfenntartó kapszulaotthon megálmodója.

Bővebben

A Liu testvérekkel hódít a magyar szurkolói élménytechnológia

Liu Shaolin Sándor és Liu Shaoang, magyar olimpiai bajnok, világ- és Európa-bajnok rövidpályás gyorskorcsolyázók a SportTech Hungary Program nagyköveteiként támogatják a ‘Seyu – Együtt a győzelemért!’ startup külpiaci terjeszkedését. A testvérpár nemzetközi kapcsolatrendszerével és az ázsiai piacot ismerve, széleskörű tudásával segíti a hazai sporttechnológiai innovációt.

Bővebben

Felkészületlenül érkezünk az orvoshoz – új magyar applikáció segíti a betegeket

A magyarok 92 százaléka nem, vagy csak nagyon röviden készül fel az orvossal történő találkozásra, közel ötödük pedig soha nem jár szűrővizsgálatokra – derül ki az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesületének (AIPM) országos közvéleménykutatásából. A megkérdezettek több mint harmada jelezte, hogy egészségügyi problémájával a koronavírus-járvány alatt inkább nem keresett fel szakembert, azt későbbre halasztotta.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások