Hirdetés

Sosem volt még egyszerűbb influencerekkel dolgozni!

Egyre nagyobb népszerűségnek örvend az influencer marketing már Magyarországon is. Sok esetben ügynökségek foglalkoznak a véleményvezérekkel – akik összekötik a keresletet a kínálattal. A magyar Post For Rent azonban egyszerűbb és korszerűbb megoldások kínál erre a metódusra…

Hirdetés

Az ötlet borzasztóan innovatív, és egészen új szintre emelték ezzel az online véleményvezérek bevonását a kampányokba a megosztáson alapuló üzleti modell bevezetésével. Ha szemléletes példát akarnánk említeni, akkor lényegében a posztolás Uberjét, vagy Airbnb-jét hozta létre a Post For Rent International Zrt.

Az általuk kínált szolgáltatás lényege, hogy a felületükön regisztrált influencereket és a közreműködésüket igénylő márkákat digitális platformon, automatizált módon hozzák össze.

„Attól kezdve, hogy egy cég regisztrál nálunk, hozzáfér a teljes influencer adatbázishoz. A hirdetők számára három lehetőség is van kampányok létrehozására. Dönthetnek úgy, hogy az adatbázist saját maguk különféle szűrök segítségével böngészve egyesével kiválasztják, hogy milyen véleményvezérekkel szeretnének dolgozni és személyre szabottan árazzák az együttműködést. A másik módszer a publikus kampány létrehozása, ilyenkor a hirdetőnek csak azon kell gondolkoznia, hogy mit szeretne reklámozni, létrehozza a kampányt a felületünkön, amire jelentkeznek az influencerek a számukra fejlesztett mobilapplikációt használva, akik közül a hirdető kiválasztja a számára legszimpatikusabb véleményvezéreket. Ennél a módszernél sokkal jobb a hirdető alkuereje, hiszen beállíthatja, hogy milyen követőbázishoz mekkora összeget ajánl és azzal, hogy jelentkezik egy véleményvezér, el is fogadta ezt a díjazást. Így lehet nagyon olcsón és hatékonyan nagy elérésű kampányt lebonyolítani. A jövőt azonban szerintem a harmadik modell, a Reach kampány jelenti. Ezen dolgozunk a legtöbbet, az elmúlt másfél évben hatalmas adatbázist építettünk a regisztrált véleményvezérek által posztolt tartalmakról, amelyet nemcsak az influencer, de a követői szintjén is különböző deep és machine learning modellekkel folyamatosan naprakészen elemzünk” – vázolta a szolgáltatás működését Csiszár Gergő, a Post For Rent igazgatóságának elnöke.
Míg 2016 őszén még csak néhány száz influencer szerepelt a rendszerben, addig napjainkra már 20 ezres adatbázisuk van, ráadásul nemcsak a magyar piacon, hanem 15 országból vannak már regisztrált véleményvezérek, köztük az Egyesült Államokból és Nagy-Britanniából is.

A Post for Rentnek 2017 novemberétől már Londonban is van irodája, ami a továbbiakban a globális terjeszkedés központjául szolgál.

A Post For Rent a múlt év végén a Hiventurestől 250 millió forintot kapott, amiből a londoni megjelenés mellett igazi globális terjeszkedésre készülnek, hiszen Hongkong, Berlin és Szingapúr meghódítása is szerepel a terveik között. Tavaly összesen 2500 tranzakció valósult meg a cég rendszerén keresztül, az idén 15 ezer a célkitűzés és 50 ezer regisztrált infl uencerrel zárnák az évet.

Forrás: http://www.mmonline.hu/cikk/magyarok-fejlesztik-posztolas-uberjet/

Az online véleményvezérek kampányokba történő bevonását megújító szolgáltatásról és az eddigi eredményekről bővebben a Marketing&Media magazin legújabb számában olvashat.

Hirdetés

Virtuális showroom indult az innovatív magyar ötletek támogatására

Elindult Magyarország első virtuális tőkebefektetési piactere, az Első Magyar Virtuális Tőkebefektetési Showroom (EMVITIS), amely kifejezetten azoknak az innovatív magyar startupoknak és cégeknek nyújt bemutatkozási lehetőséget, amelyek megoldást kínálnak a koronavírus-járvány okozta helyzetre, és segíthetik az ország gazdaságának újraindítását. A digitális platformot már a közeljövőben tőzsdére tervezik vinni – közölte az EMVITIS az MTI-vel.

Bővebben

Online ügyintézés kezdőknek

A kialakult járványügyi helyzet miatt sokan csak most ismerkednek az ügyintézések elektronikus formáival. A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő vlogsorozatával és játékosan tanító vigyázz#KáPé mobilapplikációjával már az előző tanévben megkezdte a digitális átállást. A témák között az online vásárlással és netbankolással is játékosan ismerkedhetünk meg, így jó alkalom ez arra, hogy szülők és gyerekek, akik mostanra már belerázódtak az otthoni tanulásba, együtt bővítsék ismereteiket.

Bővebben
Hirdetés

Napról napra növekszik a rendelkezésre álló tehetségek száma

A magyar vállalkozások egy hónapja számos szektorban még munkaerőhiányról számoltak be, a munkaerőpiaci változások miatt viszont mára napról napra nagyobb tehetségbázis érhető el a hazai elbocsátások és a külföldről hazatérő munkavállalók miatt is. Bár az álláshirdetések száma globálisan csökken, a versenyképes szektorok vállalatai már rájöttek, a hosszútávú munkaerőpiaci siker kulcsa az, ha a lehető legjobb megfelelőséggel rendelkező emberek csatlakoznak hozzájuk.

Bővebben

Virtuális mentorprogramot indít a Design Terminal

A megváltozott gazdasági környezetben a megszokottnál is nagyobb segítséget nyújt a startupoknak a Design Terminal. Hamarosan induló, tavaszi Mentorprogramjában kiemelt hangsúly kerül arra, hogyan élhetik túl a válságot a vállalkozások. Az inkubációs program az online térbe költözik, ez azonban a közösségépítésben sem akadályozza majd a társadalmi kihívásokra innovatív megoldást kínáló startupokat.

Bővebben

Ragadd meg innovatívan a gyerkőcök figyelmét!

Mindenki a legjobb tudása szerint igyekszik megtalálni azt a területet, ahol még zavartalanul folyik a munka és van lehetőség segíteni. Az általánosságban vett „felesleges, mert úgy sem értek hozzá” felfogás sok emberen lett úrrá, de szerencsére még mindig van jó pár olyan cég, ahol szuperhősként küzdenek a dolgozók. Az egyik ilyen cég a győri székhelyű Szintézis-NET is, amely az informatika világában él, mozog és alkot kiemelkedő minőségben.

Bővebben

Az átalakult hétköznapokra keres innovatív ötleteket a Startup Campus

Idén tavasszal virtuálisan indítja el a győri Széchenyi István Egyetemmel közös inkubációs programját a Startup Campus, a Quantum Leap és az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures. A képzés végén 20 milliós befektetést is szerezhetnek azok a Győr térségi innovátorok, akik a világjárványban megváltozott hétköznapokra kínálnak megoldásokat vagy egyéb innovatív ötleten, prototípuson dolgoznak.

Bővebben

Ingyenes túlélőcsomaggal segít a kisvállalkozásoknak a Briefly

Home office. Önkéntes karantén. Törölt sportesemények és koncertek, lemondott esküvők. A visszahúzódás és távolságtartás segít enyhíteni a koronavírus-válságot, a gazdaságra azonban fenyegetően hat. A kisvállalkozásokat sújtja a leggyorsabban a vásárlási szokások hirtelen megváltozása, melyet ugyanilyen gyorsan kell helyreállítani, hiszen kedvenc kisvállalkozásaink nem csak a bevételeik csökkenésével vagy marketingtevékenységük visszafogásával néznek szembe, hanem elbocsátások előtt állnak, sőt több estetban saját és családjuk megélhetése forog kockán.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások