Hirdetés

Self branding, management és kreatív stúdió 3in1: megjöttek az egyszemélyes ügynökségek!

Egyes egyedül építenek ki hatalmas, több százezer követői bázissal rendelkező social media csatornákat, fotóznak, videót szerkesztenek és világmárkák keresik a velük való együttműködési lehetőségeket…Nem csupán megjöttek, tömegesen árasztják el az influencerek a social media csatornákat, és ki-ki a maga módján próbál a lehető legnépszerűbb lenni – vagy éppen annak látszani. Utánanéztünk, mi kell ahhoz, hogy valaki a szobájából ülve világsztár legyen.

A Post for Rent nevű – alig másfél éve még startupként működő, mára pedig a budapesti mellett londoni és berlini irodával is rendelkező – influencer marketing rendszer munkatársai rengeteg tapasztalatot gyűjtöttek a területen. Nem is csoda, hiszen közel 30.000 regisztrált influencerrel rendelkeznek már: milliós követőszámmal bíró brit sport- és egészség fanatikus, naponta több százezer like-ot begyűjtő francia divatblogger, vagy éppen egy budapesti középiskolából posztoló, több mint ötvenezer feliratkozót magáénak tudható YouTuber is a rendszerük használója. A közös bennük az, hogy saját erejükből, kitartással és rengeteg tartalommal elérték azt, hogy figyeljenek rájuk, és ezért még – sokszor nem is kevés – fizetést is kapnak. A Post for Rent segítségével összegyűjtöttük, mi kell a sikerhez, és hogyan lehet egyedül hatalmas befolyásra szert tenni.

Mindig kicsivel kezdődik

Minden startup – mert lássuk be, influencernek lenni is komoly vállalkozás – a nulláról kezdi. Egy ötlet, lelkes és szorgos hozzáállás, tanulni a legjobbaktól, alázatosnak – és legfőképp – türelmesnek lenni, és elfogadni, hogy lehet hibázni: ezek az alapok, amivel érdemes tisztában lenni.

Áramoltatni kell a tartalmat

Ez persze, nem az jelenti, hogy bármit posztoljunk, ami csak szembe jön velünk, hiszen stratégiára és konzisztens, minőségi tartalmi építkezésre van szükség. Azonban a láthatóság az influencer marketingben mindennél fontosabb, ezért érdemes folyamatosan szem előtt lennünk.

Beszélgess!

Szeretnéd, hogy a munkád része legyen, hogy bókokat fogadsz és Insta kommentekben üzengetsz a világ másik felére? Akkor csináld jól és rendszeresen: az interakció a rajongóiddal és a többi influencerrel itt aztán szó szerint kifizetődő lesz.

Légy klubtag

Mondjuk ki: az Instagramon és YouTube-on elsősorban nem az számít, hogy mit ismersz, hanem, hogy kit ismersz. A high-level influencerekhez sokszor nem könnyű megtalálni az utat, de amint megvan, taposs rá rendesen: beszélgessetek, és érd el, hogy ajánljon téged és a tartalmaidat! Tipp: sokszor egy kósza tag is csodás kapukat nyit ki!

Légy a kedvenced kedvence!

Gondoltál már arra, milyen menő lenne, ha mondjuk a kedvenc online magazinod címlapján szerepelnél? Ha elsőre mondjuk nem is ott, de szuper tartalmakkal elérheted, hogy beemeljenek egy-egy cikkbe. Ehhez a minőségi fotókon, videókon és szövegeken túl pontosan kell ismerned az adott felület célcsoportját, és nekik megfelelő tartalmakat is kell gyártanod. Persze az sem rossz, ha eddigre már egy szebb számú követőbázissal rendelkezel, így akár hosszabb távon is találhattok együttműködési lehetőségeket.

Akárhogy is, légy kitartó, készíts érdekes és minőség tartalmat és – ami sokszor a legnehezebb – próbálj egyedi lenni. Ne feledd, hogy egyszemélyes ügynökségként csak a te márkádra kíváncsiak. Hajrá!

 

Az ember bármikor beavatkozhat a mesterséges intelligencia működésébe – erre ad garanciát az Unió AI szabályozása

Komoly nyomon követési és naplózási rendszert kell annak kiépítenie, aki bizonyos területeken mesterséges intelligenciát alkalmazó szoftvert szeretne forgalmazni az EU-ban.  Az új uniós rendelet, az AI Act ezt azért is írja elő, hogy bármikor közbe tudjon lépni az ember az AI működésébe, ha szükséges. Összefoglaltuk a Pokó Diána mesterséges intelligencia és technológiai szakjogásszal készült interjúnkat.

Bővebben

Ha az EU nem szabályozná a mesterséges intelligenciát, könnyen elharapózhatna a félelem, és megfojtanánk az innovációt

Márciusban fogadta el az Európai Parlament a világ első átfogó mesterségesintelligencia-szabályozását. Miért volt szükség az ún. AI Act-re? Tartanunk kell-e a robotok lázadásától, vagy attól, hogy a kormány AI-eszközökkel követi a mindennapjainkat? Mit fog érzékelni a felhasználó, és mennyi időbe telhet, mire a jog utoléri a gyorsan fejlődő technológiát? Interjúnk dr. Pokó Diána mesterséges intelligencia

Bővebben

Mi az: 42, és nem az élet értelme?

Az európai startup-ökoszisztéma az idei első negyedévben 42 darab, egymillió dollárt meghaladó befektéssel büszkélkedhet. 2022 második negyedéve óta nem volt ilyen magas ez a szám, és már 2024 első három hónapjában majdnem fele annyi úgynevezett megaround történt Európában, mint tavaly összesen.

Bővebben

Hozz egy jó ötletet egy elhagyott terület újrahasznosítására, és nyerj hárommillió forintot!

A CheckINN Revitalizátor ötletpályázat célja, hogy a befektetők helyett a felsőoktatásban tanuló diákok álmodják meg, hogy a funkcióját vesztett, elhanyagolt épületek, területek hogyan teremthetnének újra értéket, új külsővel és turisztikai jelentőséggel is felruházva őket.

Bővebben

Virtuális prototipizálást, szervezetfejlesztést és inkubációt is ad a projektednek a Technocatalyst program

A Technocatalyst olyan projektek jelentkezését várja, amelyek lelassultak vagy elakadtak, de a következő szintre szeretnének lépni, legyen szó a termék vagy szolgáltatás fejlesztéséről, piacra viteléről vagy a szükséges pénzügyi támogatás megszerzéséről. A program három szereplő különböző szolgáltatási portfólióját hozza tető alá, így a résztvevők ott kapnak segítséget, ahol a leginkább szükségük van rá.

Bővebben

A startup-ökoszisztémát is megszólítja idén a SMART Konferencia

Az IVSZ által szervezett innovációs és üzleti konferencia, a SMART a startup-ökoszisztémát is megcélozza: a fő eseménnyel párhuzamosan futó SMARTup Konferencián, melyet az InnoMaker Partners csapatavál együttműködésben állítanak színpadra, a startupvilág aktuális kérdésit járhatják körbe a résztvevők. A SMART-on ráadásul a Startup Online csapatának köszönhetően egy 360 fokos szelfigépet is kipróbálhatsz.

Bővebben

Újrahasznosított műanyagból készült kompozit, kertészeti rendszer, ultrahatékony növénystimuláló szer – ilyen projektek mutatkoztak be a Startup Plastic Surgery pitch versenyén

A Startup Plastic Surgery és a Klímainnovációs Közösség inkubációs programjában olyan projekteket karolnak fel, amelyek a műanyag által okozott környezeti és egészségügyi problémákra kínálnak megoldásokat. A program hagyományosan egy pitch versennyel zárul, amin a Startup Online is jelen volt. Fotóriportunkat láthatjátok.

Bővebben

2023 nem volt az európai unikornisok éve, az idei év annál inkább az lehet

2017 óta nem volt olyan alacsony az egy évben jegyzett új unikornis vállalkozások száma Európában, mint tavaly: csupán 7 új unikornis született. 2024 első negyedévében viszont már 4 új unikornissal büszkélkedhet az európai piac – mutatjuk is őket!

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások