Hirdetés

Saját sör a jövő programozóinak

Szokatlan marketingtrükköt dobott be a menő programozóiskola: saját sörrel hívja fel magára a figyelmet. A Codecool különlegessége természetesen limitált szériás, és az Indokolatlan Ügyféligény fantázianévre hallgat.

A programozók világa ihlette a Codecool kézműves sörét, melyet elsőként az Informatikai Vállalkozások Szövetségének szeptember 13-14-én tartandó Menta konferenciájának résztvevői kóstolhatnak.

Az Indokolatlan Ügyféligény fantázianévre hallgató sörkülönlegesség típusát tekintve egy IPA. „Narancsszínű amerikai Indian Pale Ale, telt malátás testtel, hátulról intenzíven, ugyanakkor mégsem tolakodó módon, déligyümölcsös komló aromákkal támadva az ízlelőbimbókat” – jellemezte egy, az adatvédelmi törvényre hivatkozva neve elhallgatását kérő programozó. Az IPA-kra jellemzően szűretlen főzet receptje a Horizont Brewing alkotása, akik a palackozást is végzik.

A címkét tervező Bene „bys” István, a Delta7 ügynökség art directora pont olyan briefet kapott, mint amit a programozók szoktak: nem volt bő lére eresztve. A grafika középpontjában az elfoglalt és túlterhelt IT top manager áll, aki egyelőre még nem tud megbirkózni az Indokolatlan Ügyféligénnyel.

Ahogy azt az oktatott programnyelvek esetében teszi, a kézműves sörkínálatát is bővíteni tervezi a Codecool. A jövő alakulása miatt aggódó mérnökök ellazítására az IPA(R) 4.0 fantázianevű tétel lesz az ideális, míg a szabad verseny feltétlen hívei természetesen egy Porter alapú receptet kapnak. „Tervezzük továbbá, hogy olyan szupertitkos receptúrát is főzetünk, amit a szakértők se értenek. Ezt GDPR? Kettőt kérek! néven dobjuk majd piacra.” – avatta be az érdeklődőket terveikbe Bonyhádi Gábor, a Codecool programozóiskola marketing igazgatója.

„Általában a kiscsoportos projektekben mindenféle adalékanyagok nélkül is hamar megindul a spontán erjedés, ez az ötlet is ennek a kreatív szellemiségnek az eredménye. Egy 12 hónapos intenzív programban ráfér néha a lazítás a résztvevőkre. Ám, aki csak emiatt jelentkezne kurzusainkra, azt ki kell ábrándítsam: csak limitált példányszámban készülnek a söreink” – mondja Boda József, a Codecool ügyvezetője.

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben