Hirdetés

Rekord számú pályázó közül választották ki az év honlapját

Már huszadik alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma jelentős hazai versenye, ‘Az Év Honlapja’ pályázat. A díj abszolút győztese a HELLO Keszthely – Magyarország első interaktív városa applikáció lett, de számos más elismerés is gazdára talált.

„Vezető nemzetközi és hazai digitális marketing szakemberek egyöntetű véleménye, hogy egy vállalat honlapja a három legfontosabb marketing eszköz egyike. A jubileumi évben a weboldalak mellett a digitális, fintech és technológiai fejlesztések kerültek a középpontba. Az idei pályázatot a Magyar Marketing Szövetség a Pénzügyminisztérium és az Innovációs és Technológiai Minisztérium támogatásával írta ki. Az Év Technológiai Megoldása kategória díjait Balogh László pénzügypolitikáért felelős helyettes államtitkár úr adta át. A kategória nyertese a MABISZ E-kárbejelentő applikációja lett, a Billingo applikáció és digitális ökoszisztéma pedig Minőségi Díjat nyert el” – mondta Varga István László, a pályázat alapítója.

A pályázatra a legtöbb nevezés a szolgáltatás, az oktatás, az e-kereskedelem, valamint a B2B kategóriába érkezett. Emellett számos kiváló megoldás született például a Turizmus, az Ipari weboldalak, a Márkasite és a Kormányzat kategóriában is.

‘Az Év Honlapja’ díjat nyerte el többek között a Magyar Bor, a DIEGO webshop, az AYCM – A korlátlan mozgás szabadsága, Pécs város honlapja, a BalatonBIKE 365, a Mályvabetegút – Digitális Betegút Kísérő, a Mateking és a Zöldpont. Továbbá díjat kapott a MySpar és a Burger King applikációja, az Ütközéspont – MÁV Zrt., az eHÁZ blokklánc, az eMAG és a Biofilter oldala. Emellett szakmai elismerésben részesült a Pénzcentrum – közérthető pénzügyi, gazdasági híroldal, a Bank360.hu, a Cristo – Az autós appod, a Whisky Show, a TippmixPRO, a Legisly, a ZsetOn (Be)osztó zsebpénzkalkulátor, valamint a BioTechUSA Lifestyle Program.

‘Az Év Honlapja’ Abszolút díj győztese a HELLO Keszthely – Magyarország első interaktív városa applikáció lett.

A Közönségdíjat 37 534 szavazattal az Lidl Plus – a Lidl vásárlói hűségprogramja applikáció nyerte el. Az Internetes Kultúra Fővárosa Vándordíjat pedig idén újra Pécs városa tudhatja magáénak.

Egyre élesebb a verseny a magas színvonalú AI-szakemberekért – a Microsoft és az ElevenLabs is új szakemberekkel erősíti csapatát

Az egyik Európából, a másik az USA-ból csábított át magához magas minőségű AI-kutatókat és -mérnököket. De mi hajtja fel a szakemberek iránti keresletet, és mikor szűnhet meg a tehetséghiány?

Bővebben

Nagy lehetőség van a magyar startupokban arra, hogy gyorsan nemzetközi szintre emelhessék a technológiájukat – mondja Pierre Martensson, a Scale Factory alapítója

A Scale Factory nem az USA-ba, hanem az ázsiai és csendes-óceáni piacokra akarja kilőni a CEE régió startupjait és scaleupjait. De miért pont oda? Mire kell figyelned, ha kelet felé akarsz terjeszkedni, és mivel kell rendelkezned, ha a Scale Factory segítségével akarsz külföldön skálázódni? Ezekről kérdeztük Pierre Martenssont, a Scale Factory alapítóját és ügyvezető partnerét.

Bővebben

Egy női alapító vallomásai – ezzel a címmel indít új podcastot Meghan Markle

A brit királyi család tagja 8 epizódon keresztül folytat beszélgetéseket női vállalkozókkal a karrierjükről, és arról, hogy nőként hogyan lehet sikeresen vállalkozást építeni.

Bővebben

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

„There is great potential in Hungarian startups to quickly elevate their technology to an international level,” says Pierre Martensson, founder of The Scale Factory

The Scale Factory aims to launch scaleups from the CEE region into the Asian and Pacific markets rather than the U.S. But why there? What should you consider if you want to expand eastward, and what do you need to have in place if you want to scale internationally with The Scale Factory’s support? We

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben